Wat meer RPG mechanics had deze game wel goed gedaan denk ik. Een level gekoppeld aan je pirate, boot en clan met gepaste rewards voor ieder level bv.
Ik vind de graphics echt geweldig. Rustgevend. Soms een beetje actie. Top game naar mijn mening. Mooie afwisseling in al dat PUBG en Fortnite geweld. Ieder zijn ding. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Maar is er uberhaupt genoeg content? https://www.cgmagonline.com/reviews/sea-of-thieves-xbox-one-pc-review/ "Sea of Thieves feels like a game that should be offered for $10–$20 tops as an early access or game preview product. There just isn't enough content or depth here, its core gameplay is grinding repetitive fetch quests and not a whole lot else, the progression here just isn't fulfilling, and fun factor depends on who you're playing with. 5.5/10" Eén review zegt natuurlijk nog niks, maar het onderstreept wel de ervaringen van sommigen uit de beta.
Content is idd een punt van aandacht maar ik denk dat ze niet stil gaan zitten bij Rare en dat ze echt nog wel met uitbreidingen komen. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Uhm, dat is alsof je iemand een auto verkoopt zonder stoelen en interieur erin, en dan zegt: dat komt later nog wel. Haha, ik zit me weer druk te maken om niks Have fun met de game vooral. Ik pik hem wel een keer op als ie twee tientjes is en wel alle content heeft.
Het spel is grafisch gezien echt schitterend en dan met name op de one x. Het water..de eilanden echt één van de mooiste games die ik heb gespeeld.Echter moet er heel wat gebeuren om de gameplay interessant te houden, het is puur grinden en thats it. En wat krijg je daar dan als beloning voor terug? Enkel wat goud waarmee je het uiterlijk van je schip en je character kan aanpassen. Betere wapens of betere gear nee is er allemaal niet. Vind het nogal kortzichtig dat een uitgever als Rare dit voldoende acht om spelers geboeit te houden.
Maar zoals Tender al aangeeft, niet iedereen zoekt hetzelfde. Ik heb eerder het gevoel dat het in deze kwestie ook te maken heeft met de prijs die nu voor het spel gevraagd wordt? En een nieuwe review op een kanaal dat ik vaak volg:
TechAdvisor.co.uk 4/5 Cheatcc.com 4.1/5 GameReactor.se (Swedish Site) 5/10 CGMagonline.com 5.5/10 Oyungezer (Turkish Site) 5.2/10 Attack of the Fanboy - 7/10 Forbes [Bad] *(CONTRIBUTOR ARTICLE)
Precies zo'n game die over 2 maanden in de budgetbakken gaat liggen. Waar zijn m'n andere exclusives, MS?
Vraag me altijd af wat gamers zien in 'betere wapens/gear'. Als je wapens levellen, levellen de tegenstanders namelijk gewoon mee. Dus ipv dat je 1 damage per seconde doet tegen een badguy met 20HP doe je 1000 damage per seconde tegen een badguy met 20.000 hp. Begrijp dat het de eerste keren natuurlijk wel episch voelt om die dikke bazooka te gebruiken, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer wannneer je tegenstanders ook sterker worden. Behalve dat een maand na release al enorme drempels opwerpt voor nieuwe level-1 spelers om toe te treden tot de open wereld, omdat ze kansloos zijn tegen iedereen met 'betere wapens of betere gear'. Vindt het daarom juist een van de sterkste punten van SoT dat je je wapens/gear niet lijkt te kunnen levellen, en een zeer welkome verandering tov trend in veel andere games. Vrienden die het spel over een half jaar voor het eerst spelen kunnen gewoon met mij samen op quest zonder gelijk kansloos te zijn.
Mee eens, maar het ontbreken van een power level curve is hier niet het probleem. Voor 60 euro voelt de game nog erg kaaltjes aan. Misschien is het voor jou genoeg, maar ik kan mij ook helemaal voorstellen dat sommige gamers niet op diverse patches gaan wachten. Er had voor mijn gevoel meer moeten gebeuren voor release.
The Division en Destiny hadden nog meer te doen met de release. Dan alpha/beta test je deze game van a tot z en nog als developer faal je..
Ik ben er nu al klaar mee . Na 50 mijl rondvaren en 50 van die kisten te hebben gezocht. Gelukkig zit hij in de game pass. Wel netjes van Microsoft dat ze Rare sinds hun overname van misschien wel dé beste game developer naar de aller kutste hebben gemaakt in 15 jaar tijd. MISSIN THESE DAYZ
Kameo, PDZ en Viva pinata vallen ook onder die periode van Microsoft of niet ? Want dat waren topspellen imo