1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nice. Moreel dilemma. Ga ik PO(TU)S helpen, in ruil voor wat hulp in mijn eigen missie, of schiet ik deze special agent door zijn hoofd en negeer de opdracht van PO(TU)S....?

    Duidelijk die 2de optie of course.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Gewoon Japanse stemmen kiezen ;)
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    So I played around 7ish hours and I think I am around 30% done with the game in terms of main story.
    • Game looks awesome on Xbox One X.
    • Map divided into three parts, each area is run by one of The Father's siblings.
    • Damaging cult property, completing missions and releasing hostages raises your rebel meter and when it reaches 100% you get to fight the sibling in charge.
    • Missions are quite varried and most importantly, fun to do.
    • You pick up missions but don’t have to do them immediately. You have an RPG-like journal that you can select between main and side missions and also treasure hunts and other stuff.
    • There is an alternate ending 5 minutes in like the previous game.
    • Powerful opening scene.
    • Shooting feels great.
    • Captured outposts spawn in NPCs that you can get side missions from.
    • Every treasure hunt is a small platformer/puzzle.
    • Finally a Far Cry world that feels like an actual place, rather then a tourist brochure.
    • Power dynamic and escalation between you and the siblings reflected on the gameplay. They don't just sit around with their thumbs in their ass like Pagan. You push, they retaliate. You escalate, they escalate.
    • I've never been to US but from what I've seen from movies, Far Cry 5 manages to create a great "small town US" feeling.
    • There is no level system. Skills and stuff like pouch size are tied to a challenge system. You complete a challenge, get perk points and spent it on perks.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    :cmS:
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Game inmiddels binnen, zo maar even mee aan de slag :+
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Stel lucky bitches zijn jullie! Ik zit hier me eigen helemaal in te houden om geen footage te bekijken :9
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. Jop93

    Jop93 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik verbaasde mij ook toen hij door de brievenbus kwam. Leuke verrassing
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nou daar gaan we dan:

     
    Alexknl vindt dit leuk.
  9. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Eerste indruk qua gevoel, grafisch en beleving bevalt fc5 uitstekend. Speel op de one x overigens.

    Zit gevoelsmatig nooit verder dan 0.5 van een metacrtitic journo gemiddelde vandaan maar ja voor wat het waard is na 1.5 uur spelen...
    Het voelt iig voorlopig aan als een game die gewoon tussen de 84 en 90 gaat scoren en verloop van verhaal en hoeveelheid content zou dit dan nog in de weg kunnen zitten. Pin me er maar op vast.
     
    Rossi46 en Zifnap vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand die toevallig de PC versie al in huis heeft en waar gekocht? Benieuwd hoe die loopt op PC.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Daar zal wel een timelock op zitten.
     
  12. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Hoop het niet voor Tiberius, dan kan hij zijn huis niet meer uit komen ;)
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Easy mode is er ook weer. Aanschaf komt iets dichterbij. O en fok jouw trouwens. :+
     
    Olijke Poffer en Romanista vinden dit leuk.
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik zie echt heel veel positieve reacties van mensen die de game heel tof vinden, goed teken!

    En nu wachten tot morgenavond laat, dan kan ik hem eindelijk zelf spelen!
     
  15. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Fijne game. Die Arcade-mode is ook wel leuk. Sommige missies doen me soort van denken aan Terrorist Hunt van RS: Siege, haha. Damn pittig.
    Wel chill dat - wanneer je Arcade-missies uitspeelt - je het geld wat je daar verdiend gewoon meeneemt naar de Single Player. Snel en iets makkelijker geld verdienen zo :p

    Ik speel op een gewone PS4 en moet zeggen dat de game er gewoon meer dan prima uit ziet en vloeiend loopt. Vermaak me prima!
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2018
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben ook benieuwd naar de PC versie.. en Easy is ook voor mij de moeilijkheids graad waar ik mij het meest mee vermaak.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De "zin in" kriebels komen op !
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb gelukkig nog een bon van BOL van 10 euro, dus dat komt wel goed uit als ik hem wil aanschaffen.

    Aangezien ik behoorlijk anti ben tegen de meest extreme vormen van geloof, niet de minst extreme, kon dit wel eens een fijne ervaring worden.

    Het idee dat je ook de sneak missies met een companion kan doen, dat bevalt me wel, dus dat kan bijna niet dat ook die missies een stuk fijner te spelen zijn dan in FC 3 en 4.

    En ja, legaal knallen op een hoog Murica gehalte, in het zwaar overdreven Christelijke gedeelte van de V.S., wie wil dat nu niet? :+

    Echter: Bewaar mijn bon van BOL wel even als ik een wanhopige zie op Marktplaats. :D
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Op cdkey is hij te koop voor 42€ PC versie.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ondanks dat ik altijd een game digitaal wil.. iemand de game al gespot in de Mediamarkt? :+
    Heb vandaag en morgen namelijk tijd. ;)
     

Deel Deze Pagina