1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Come: Deliverance

Discussie in 'Games' gestart door Barbabravo, 6 feb 2016.

  1. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Oké bedankt. Toch maar gehaald :)

    Had zo'n zin in weer een toffe rpg
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Patch op de consoles zijn live!
     
    Yellow 13 en Pyoonexk vinden dit leuk.
  3. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Top!! Ben benieuwd!!!!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  5. Jop93

    Jop93 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Om eerlijk te zijn is de performance bij mij verslechterd.
    Gebouwen renderen traag en met slechte textures.
    Als ik snel door Rattay ga met mijn paard blijf ik telkens hangen achter allemaal obstakels die nog niet geladen zijn, hier had ik eerst geen last van.

    Als ik quick travel naar een plaats en ik kom daar 's nachts aan dan hoor ik al mensen praten terwijl ik nog een laadscherm zie.
    Laats had ik nog geen fakkel aan en toen ik in Uzhitz aankwam via quick travel was het nacht.
    Ik hoorde terwijl ik naar het laadscherm keek dat ik werd aangesproken door een guard dat een fakkel verplicht is 's nachts.
    Het laden duurde zo lang dat toen ik eenmaal weer mijn speler kon besturen ik in gevecht was met de guard.
    Erg vervelend

    Ook lockpicking is lastiger geworden bij mij. Voor de update ging het heel soepel en kon ik het balletje op de goede plek houden.
    Nu met het nieuwe systeem is het makkelijker om te zien waar je het balletje moet houden alleen het gaat niet soepel waardoor het balletje hapert en als dat gebeurt op very hard locks dan is je lockpick meteen gebroken omdat je niet zoveel speling hebt.

    Ik ben dus niet helemaal tevreden met patch 1.3

    Nog een ander opvallend ding (ik weet niet of het door de patch komt):

    Ik heb 2 setjes met armor, eentje voor stealth en een set met zo hoog mogelijke defence.
    Ik had mijn stealth zet aan en m'n andere set leg ik dan in een chest waar ik een bed heb (Rattay Mill bijvoorbeeld).
    Ik wou vandaag even van set wisselen en wou mijn spullen pakken uit mijn chest.
    Tot mijn verbazing was de chest leeg. Ik ging oude saves laden van voor patch 1.3 en daar mijn chest controleren.
    Hier zaten mijn spullen nog wel in. Zijn er bij jullie ook spullen verdwenen?

    Misschien toch maar upgraden naar de One X ;)
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    The lockpics waren key voor mij, en behalve een grafische update aan het slot, zie ik absoluut geen verbetering.
    Deze game verdwijnt naar de achtergrond (verkoop), andere games komen ervoor in de plaats.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2018
  7. Jop93

    Jop93 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat bij mij hetzelfde gebeurt, ik heb geen zin om een oude save te laden en +10 uur opnieuw te spelen.
    Ik heb mij vermaakt met het spel maar ik kijk ook uit naar Sea of Thieves en Far Cry 5.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eindelijk weer een stukje gespeeld sinds de patch. Loopt best lekker, maar aangezien ik nog in het gebied ben van direct na de proloog, kan ik er nog niet heel veel van zeggen. Wel merk ik dat de laadschermen me nog behoorlijk frustreren omdat ze zolang duren.

    Verder kan ik nu niet het fort uit, omdat een bepaald personage in de game dat niet wil. Schrale troost is dat er voorlopig nog geen gevaar is, maar ik nu helaas wel gedwongen word om sloten te slopen met een lockpick. Ik heb er 5 kunnen kopen, maar hou nu geen geld over om eventueel iemand om te kopen.

    Spel speelt wel een stukje soepeler, maar de lyp sync begint bij mij wel steeds meer een negatief issue te worden en de gastheer waarbij ik verblijf heeft in mijn ogen, gezien zijn leeftijd, een veel te jongensachtige stem.

    Ik begin nu ook wel de kanttekeningen bij dit spel te zien, maar ga het zeker weten wel verder spelen. Ik heb alleen nog best wel een backlog, dus die moet ik eerst maar eens een stukje weg zien te werken. In mijn ogen is het spel zeker nog wel het proberen waard, alleen lang niet voor de 49,99 euro voor waar die nu gemiddeld in de winkels ligt.

    Ik ben nog wel erg benieuwd naar de XBW review @Sen en of jullie ook de 1.3 en 1.4 patch nog gaan meenemen in de review? Hoop het wel, want merk sinds 1.3 wel wat verbeteringen in de framerate o.a, al is het nog steeds niet super. Enige idee hoever jullie zijn met de review?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja, ik ben best een eind. Het is best een lang spel. Veel last gehad van bugs ook, maar ik vind het echt een geweldig spel. Ik hoop hem spoedig af te hebben. Ik weet wel weer waarom ik zelden RPG's speel voor recensie. Een racespel ofzo speel ik zo door naast mijn werk, maar dit is andere koek!
     
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Op de Xbox One X is de framerate overigens geen probleem. Laadtijden ook niet, alleen die bij het opstarten stoort wat. Texture popin daarentegen....
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Framerate is inderdaad goed, maar de laadtijden stoor ik mij wel aan, zeker als je een remaster van Skyrim hebt meegemaakt. Aan de andere kant: Witcher III kon ook echt lange laadtijden hebben soms, dus credits als Warhorse daar nog overheen weet te gaan met een patch.

    Ik ben wel heel erg benieuwd naar de review van de game, hopend dat het een succes word en geen bakken van kritiek krijgt zoals met de laatste Mass Effect en Wolfenstein review. Ik kijk er naar uit. Wanneer denk je hem ongeveer af te hebben?
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Vond je de laatste Mass Effect zo goed dan?
     
    donfatos vindt dit leuk.
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben zeer positief. Andere redactieleden hebben de recensies waar je naar refereert overigens geschreven. Binnen een week zal hij vast wel op de site staan.
     
  14. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Patch 1.3 werkt als een trein op de xbox one s.
    Super blij mee.....
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    bij mij loopt die steeds vast bij de qeust, train hard, fight easy.
    bij het boogschieten blijft of het scherm zwart, of ik kan wel schieten, maar die persoon komt niet naar mij toe. en als mijn pijlen op zijn kan ik niet lopen of wat dan ook.
    al een saved game weg gegooid, een laad punt eerder gekozen (vlak na het beginnen van die quest) maar elke keer loopt die vast. ik heb de update al gehad.
    iemand nog dit probleem?
    ik kan wel verder met de side questen.

    frame drop is best erg, maar ik heb nog een eerste xbox one. maar buiten dit speel ik het spel met veel plezier.
    en wat ik raar vind als ik op een konijn schiet en de pijl terug pak geeft mijn inventory aan dat die pijl gestolen is... gestolen van wat.. meneer konijn?? ha ha.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
     
    heuft en Barbabravo vinden dit leuk.
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    hoop dat die snel komt die patch. ik ben toch maar over nieuw begonnen (wellicht dat het nu wel verder loopt). ik kon stelen wat ik zou, als ik betrapt werd kwam er een guard naar mij toe maar deed niets. ik kon rustig weg lopen. de bounty bleef staan, maar niemand deed iets. die main quest liep niet door, dus ik kon ook niet verder.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Is gewoon een buggy kutgame mensen.
    Gewoon een jaar wachten tot die fatsoenlijk gepatched is.
     
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Haha kutgame, hou op hoor :+ KCD is een pareltje van een game, die helaas veel te vroeg gereleased is.
     
    heuft en Servantes vinden dit leuk.
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Dus is het nu nog een kutgame die niet werkt zoals die hoort.;):+
     
    Barbabravo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina