Uitbrengen van games Europa/USA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Widowmaker, 24 aug 2003.

1. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit het goede forum is voor deze vraag maar, anders moeten de mods deze maar verplaatsen.

Wie kan mij vertellen waarom sommige games de ene keer als eerste in Europa uitkomt en een paar maanden later pas in USA uitkomt. Het gebeurd ook wel dat de game als eerst in USA uitkomt.

Misschien ligt het wel aan het werelddeel ( Europa/USA ) waar de game word ontwikkeld.
    Of heeft dit andere oorzaken ???

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    De game moet vertaald worden voor die stomme Fransen en Duitsers die de game in hun eigen taal willen hebben, daardoor moeten landen als Nederland ook langer wachten, aangezien de publisher hem in heel Europa tegelijk uitbrengt.

Blame Germany!

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Damn germans![​IMG]
    Damn french![​IMG]

:+

4. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
  5. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is jammer dat de "grote" landen vaak in de weg zitten.

Kleine zij stap
    Ik heb mij een keer laten vertellen dat er in Duitsland geen bloed te zien mag zijn in games klopt dit? en hoe lossen ze dit dan op. Functie blood on/off ??

Laatst bewerkt: 24 aug 2003
  6. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De ontwikkelaars/uitgever bepalen dus waar de game als eerste
    ( EU/USA )wordt uitgegeven ??

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    1) regio code (pal/ntcs) dat omgezet moet worden omdat je anders te maken krijgt met beeldformaat en beeldjes per seconden wat verschild, dit kost tijd en geld

2) vertalingen van spel/handleiding
    soms verschillen de feestdagen waardoor dat ook in een spel veranderd moet worden

:cool: men wacht soms af hoe een spel in een regio bijv. amerika het doet voordat men het ergens anders uitbrengt

dat zijn zo een beetje de belangrijkste redenen (uit ngamer:p)

8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Het kan zijn dat of ze zetten gewoon zeg maar de bloodfunctie of, UT2003 blijkt aardig anders te zijn in duitsland omdat ze daar niet uitelkaar spattende luitjes etc mogen hebben, en het kan ook zijn dat ze gewoon spellen verbieden net als bijv GTA of C & C Generals of Battlefield RTR omdat er een trailer van Generals op staat, dan denk ik hoe sneu kun je zijn.

Wij moeten gewoon op die rottige germanen en franzen wachten omdat ze heilig zijn met hun taal, laat ze ook gewoon Engels leren, het is tenslotte een wereld taal dus ze zouden het in elk in iedergeval westersland moeten verplichten. (wel mij mening :) )

9. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens *)

10. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik toch benieuwd wel taal ze in Canada uitbrengen
    Eng/Fra ?? ze hebt tenslotte en Fra en Eng gedeelte moeten waarschijnlijk wachten op de EU versie

11. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk in het Engels, want ze hebben vaak over een release in Amerika, en dan bedoelen ze eigenlijk het werelddeel, dus de Verenigde Staten en Canada.

Bovendien wordt er niet zo enorm veel Frans gesproken in Canada hoor, alleen in de staat Quebec. En misschien dat ze daar - nadat de Franse versie in Frankrijk is uitgekomen - ook de game in het Frans kunnen krijgen...

Deel Deze Pagina