Oke, Ik heb dus al een behoorlijke poos een Xbox. Nou is mijn vraag: Kan ik mijn Xbox buiten live ook gewoon op mijn modem aansluiten om zodoende via een of andere server online te spelen. Zo ja: wat heb ik hier voor nodig ? Alvast bedankt.
euh nou denk 't niet.. wel via gamespy, en je had nog zon andere.. xboconnect ofzo? use google voor 't webadres, maar dan nog, denk niet dat je het met een modempje gaat redden..
Brute Force Deathrow Ghost Recon Ghost Recon: Island Thunder Halo: Combat Evolved Inside Pitch 2003 Mech Assault Midnight Club 2 Midtown Madness MotoGP MotoGP 2 Nascar Heat NFL Fever 2003 NHL 2K3 Return To Castle Wolfenstein Serious Sam Soldier Of Fortune 2: Double Helix Star Wars: The Clone Wars Time Splitters 2 Tony Hawk Pro Skater 2X Tony Hawk Pro Skater 3 Tony Hawk Pro Skater 4 Unreal Tournament Whacked Meer dan genoeg lijkt me... :{
zie de centrale index ... je kan alleen via ics(internet delen) xbconnect gebruiken en je kan via een directe connectie xbox live gebruiken .. mits je modem hem ondersteund (dus geen USB modem) zie de volgende threads Xbox Live en Hardware Routers en Xbox Live Modems en Xbox Live Internet Delen Internet Delen/ ICS (Netwerk)Kabels (UTP/Cross/USB/enz.) Directe Connectie directe connectie Non-Xbox Live Gamespy Xbconnect X-link Messenger om buiten xbox live te kunnen spelen moet je internet delen gebruiken en een van de volgende programma's kiezen xbconnect, gamespy of x-link stel in deze centrale threads de vraag over hoe en wat De spellen die gesupport worden door xbconnect zijn alle Live en system link spellen andere spellen worden niet gesupport en kunnen ook niet via system link gespeeld worden. sluit topic