Ik zit te denken aan Crash Bandicoot op de PSX speelde ik dat ook altijd en ik ben vaak alleen maar zijn er misschien nog andere spellen?die beter zijn?
Ik heb nu alleen nog maar Halo en ik zoek wat je in je eentje kan doen en ook met ze emerderen en misschien beetje avontuur dus Crash Bandicoot is niks wie kan me dan wel wat vertellen?
Als je Crash vroeger leuk vond, dan zul je de nieuwe ook wel leuk vinden. Zelfde gameplay nl. Is geen topper, maar veelal krijgt ie slechte scores omdat ie niets vernieuwend brengt t.ov. de PS2 versie. Maja who cares als je die PS2 versie nooit gespeeld hebt
maar zijn er geen andere spellen die passen bij wat ik zoek? Avontuur 1 speler en 2 speler. PS is Crash Bandicoot een MOOI Grafisch spel?
Als je van die spellen houdt zou ik voor Oddworld gaan, dat vond ik altijd wel kewl maar crash vond ik altijd al zuigen
Ja Oddworld is idd een vet spel. De graphics zijn super, de gameplay trouwens ook, en er zit echt veel humor in. Vind het persoonlijk veel beter als crash. Ook het wisselen tussen Munch en Abe is super!
Komt misschien omdat we allebei uit maastricht komen waar woon je precies en hoe oud ben je enzo?? maby beetje off topic maaruhh BOEIE
crash is zeker de moeite waard kopen als je de vorige crash ook mooi vond!! Grafisch mag hij er ook zeker zijn! Heb hem trouwens zelf ook, verder zijn er op dit moment nog weinig andere spellen in het soort van Crash Bandicoot op de X-box.
er komt wel een platform/advanture achtig spel. Toejam and Erl (weet niet of die naam goed is) Maar ik dacht dat je dit spel ook met zn tween kon doen.
Ik heb ook Crash, zelf vind ik het leuk om er naar te kijken, maar m'n vriendin speelt 'm altijd. Wel mooi gemaakt.
Maar ik houd ook misschien wel van een beetje leuk race spel zoals PCR. Dus nu de grote vraag welke moet ik nemen: DoA3 PCR Crash Bandicoot Ik wil graag een goede ganeplay een mooi grafisch spel dat ook in je eentje leuk is dus zijn er ngo andere voorkeuren want ik moet kiezen
Ik neem aan dat je PGR bedoelt. Tussen die drie spellen, zou ik zeker Project Gotham nemen, omdat het spel grafisch goed is en in single player erg verslavend is. Ook duurt het een tijdje voordat je alles gewonnen hebt. Misschien ken je Metropolis Street Racer (de voorloper van PGR) op de Dreamcast, dat spel was echt zwaar overschat in de gamemags, ik twijfelde dan ook sterk of ik PGR moest kopen, maar gelukkig heb ik het toch gekocht DOA3 is grafisch wel goed, maar de gameplay is toch wel beperkt, vooral als je het vergelijkt met Tekken of Virtua Fighter.