Return to Castle Wolfenstein

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 24 aug 2003.

1. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit vast in Missie 7 level 2. Pandorn Village ofzo. Dan moet je zo'n stad infiltreren, zonder dat het alarm afgaat. Maar dit lukt mij maar niet, als je op een gegeven moment een huis ingaat, waar ook een civilian inzit, en dat heb geinfiltreerd, dan hoor je opeens een gassie: A intruder Alarm Alarm! En ook als ik dat huisie oversla op een gegeven moment zeggen ze dat gewoon, ook als er geen duitser bij is.

is hier iemand al voorbij, geef pleazz even wat tips, alvast bedankt!

2. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten ook soldaten in het huis dus ik denk dat dat het probleem is.

3. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het gisteren ook een paar keer. Toen na een paar keer lukte het opeens wel om erlangs te komen. Misschien een soort bug of zo?

[edit] Ik ben gewoon heel snel dat huis binnen gelopen, iedereen uitgemoord en weer snel terug naar buiten gerend en verder gegaan. [/edit]

Laatst bewerkt: 24 aug 2003
  4. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    je zit toch in een bos?

5. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik zit niet in een bos, maar in een stad. Maar ook al ga ik snel uitmoorden en snel uit het huisje gaan, dan loop je eventjes verder, en dan komt er weer zo'n ventje uit, en al ziet hij je, zegt hij ook alarm alarm etc. en dat is de missie weer mislukt.

6. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er btw nog cheats voor Wolfenstein? Ik wil dit level even overslaan, kom toch niet echt verder. Ik heb al op verschillende sites gekeken, maar daar staan ze niet.

Deel Deze Pagina