1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Console/PC Koopjes Spotten

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 22 dec 2012.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik zou lekker bij Zero beginnen. Dat is zo'n beetje de beste in de reeks en het begin van het verhaal. Daarnaast vaak ook wel cheap te krijgen.
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik ben wel iemand die quagame mechanics moeilijk een stap terug kan doen. Ik kam bv niet uncharted 4 spelen en daarna deel 1 of 2. Dat trek ik niet qua gameplay, mechanics en Graphics

    Alsof ik mijn vriendin inruil voor een lelijker exemplaar met de boodschap: doe het er maar mee
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Prachtige vergelijking man. :+
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    In dat geval zou ik Zero spelen en hopen dat Yakuza 7 snel uitkomt...
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Vanaf 28 mei bij intertoys

    Ps VR v2. + camera + worlds + farpoint €239

    Best netjes
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dat is een insane mooie deal. Tempting!

    Moet je per se een PS4 Pro hebben voor VR? Heb nog een oude PS4 en altijd erg geïnteresseerd geweest in VR dus dit is wel een nice deal...
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Pro is niet direct nodig maar wel aan te raden. Op de Pro ziet het er net even wat beter uit allemaal..
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik zou nu echt niet meer in een Pro investeren, sowieso niet zo vlak voor e3...

    Vind Pro sowieso erg prijzig vergeleken met de standaard PS4 en het minimale verschil daarmee, en de veel krachtigere XBO X.
     
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Toch zou ik het wel zonde vinden. Tuurlijk Uncharted 4 speelt veel lekkerder dan de oudere delen, maar ik vind het dan ook weer zonde om heel dat verhaal en achtergrond van de characters van die delen te missen. Je kan het wel op YouTube kijken maar die ervaring vind ik toch heel anders dan het zelf gespeeld te hebben. Deel 1 heb ik eerlijk gezegd wel gerushd omdat die helaas wel echt verouderd aanvoelt, maar deel 2 en 3 vond ik toch nog prima te spelen.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Mass Effect Andromeda 8 euro ps store. Voor dat geld kan ie nooit zo slecht zijn :p
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Weer goeie deals in de PS Store.

    Last of Us Remastered voor 19 euro, The Witcher 3 voor 15, Shadow of the Colossus voor 19.... pfoe, which one to get? Alle drie classics die ik nog nooit gespeeld heb.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    In de Amerikaanse Playstation Store:
    Last of Us Remastered $10 (€8 )
    The Nathan Drake Collection $10 (€8 )
    Horizon Zero Dawn Complete Edition (met Frozen Wilds dus) $20 (€16)
     
  13. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Tsja, waar heb je zin in?
    The Witcher is een prachtig open wereld avontuur om in te verdwalen, maar daar moet je wel weer een hoop tijd in stoppen om het einde te bereiken (al kan ik de DLC ook 100% aanraden). Dus iig waar voor je geld (staat in mijn PS4 top 3 games).

    Maar kan me voorstellen dat je misschien liever kiest voor een wat korter spel, en dan heb je aan The Last of Us een geweldig alternatief (zo'n 15 uur of zo?). Gameplay technisch imo iets minder spannend maar qua verhaal, character building en atmosfeer fenomenaal.

    SotC nooit volledig uitgespeeld dus hier hou ik het maar bij, haha.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Totaal verschillende games bibliotheek. Een pro is nog steeds een prima investering.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Als je nog geen enkele console hebt wel, helemaal als je hem voor een leuke prijs kunt vinden.

    Heb je al een PS4, en geen 4K TV, dan is het de upgrade, IMO, niet waard, en zou ik eerder wachten op PS5, die hoogstwaarschijnlijk sowieso BC zal worden.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Van alle drie zul je geen spijt krijgen. De vraag is, zoals Cyndris al zegt, vooral wat je op dit moment zoekt.
    The Last Of Us is een geweldige game, maar ik vind het niet de classic die velen het noemen.
    Shadow Of The Colossus is een geweldige game.
    The Witcher 3 is mijn favoriet van de drie. Een van de beste RPG's ooit en mijn persoonlijke favoriete game van deze generatie.

    De eerste twee zijn redelijk kort. De laatste kost een behoorlijke tijdsinvestering, maar daar krijg je wel een geweldig avontuur voor terug.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    53 euro voor tussen de 500 en 1.000 uur aan speelplezier ongeveer. Je bent gek als je ze voor dat geld niet alle drie koopt. :+;)
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Witcher GOTY zelfs 20eu
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Sowieso kopen dan! :)
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Heb jij The Witcher ondertussen al eens uitgespeeld? :+
     

Deel Deze Pagina