1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    [​IMG]
     
    CrazY vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Sowieso moeten ze kappen met de huidige manier van levelen. Ik ben level 30 geworden door strikes te doen, ken die zo onderhand allemaal uit mijn hoofd.

    Ik wil alleen level 30 kunnen worden door gewoon de SP content te kunnen spelen en strikes zouden pas beschikbaar moeten komen wanneer je 30 bent en de SP helemaal af hebt, zo gaat dat ook min of meer bij o.a. World of Warcraft.

    En verander aub de light levels, want 350 light nodig hebben voor heroic strikes is een tikkeltje te hoog en daarna is het maar 30 levels en je zit zo goed als aan de max. Van light 140 kun je tot 350 door in normal strikes, dat gat vind ik te groot.

    Zorg dat je pas in strikes en dergelijke mag als je max level bent, zoals dat in een echte MMO ook gaat en vraag een minimaal light level voor toegang, die niet te groot is met de heroic variant. Of voeg eventueel nog een derde, prestige, variant toe. Het draait in dit soort games om end content en ik geloof dat je dit zo wel kan verbeteren.

    En zeker weten niet teveel social elementen toevoegen, dat is in World of Warcraft ook bijna een nekslag geweest en heeft tot het vertrek van bijna 10 miljoen spelers geleid, van de ongeveer 13 miljoen die het ooit had. Laat mensen dat deel zelf uitzoeken, communiceren ze ook eerder en dwing je ze meer om samen te werken.

    Ik zou nog wel even door kunnen gaan, maar heb nu een controle in huis, dus misschien later meer. :)
     
  3. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    @SHiZ NL je plaatje was pas af geweest met alleen maar Universal remotes..
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gast ... heb je de SP uberhaupt wel gespeeld?
    Toen ik daar mee klaar was was ik level 30 ... geen idee hoe je speelt maar je weet dat je kan schieten hé? :+

    Maargoed, Forsaken komt er.
    De Annual Pass ... dunno. Ligt aan Forsaken ... als ik daar 4-5 weken mee bezig kan zijn, prima.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2018
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Weet niet meer of ik helemaal lvl 30 was maar wel vlakbij iig. En waarom is 350 light te hoog voor heroic strike? Er moet ook wat uitdaging in zitten. Bovendien tot 350 kan je qua light overal wel omhoog gaan hoor niet alleen in strikes, maar ook publics, exotics en ja waarmee eigenlijk niet zelfs nog in de sp.

    Het is maar net hoe je het zelf speelt.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die Heroic Strikes zijn al pittig zat ... Prima dat je er nu niet meer zo doorheen blaast :)

    Het enige wat ik jammer vind aan de reveal van gisteren is dat we geen echte NIEUWE supers hebben. Blijft Arc, Void en Solar.
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat vind ik ook jammer. En eerlijk gezegd had ik daar wel een beetje op gerekend.
     
  8. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Was te verwachten toch dat we geen nieuw element krijgen. Destiny’s universum heeft maar 3 elementen.. void, arc an solar.
    Vind t wel tof dat we 9 nieuwe attunements krijgen. Dus elke subclass krijgt een nieuwe optie.
    De voidwarlock roaming super ziet er dik uit, net als de nighstalkers shadowmark super, wat er naar uitziet als een soort bladedancer<3.

    Erg benieuwd wat sentinel titan en dawnblade krijgen, want die zag ik 1 2 3 niet voorbijkomen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, deed alles via strikes. Ik heb liever dat je pas toegang krijgt tot strikes, als in echte end content gameplay, als je de SP helemaal doorlopen hebt. Ik ben nu level 30 heb Osiris nog niet eens klaar en ben dus nog niet begonnen aan Warmind.

    In World of Warcraft is het zo dat je pas aan end content gaming kan beginnen als je level 110 bent en straks level 120. Er zijn wel uitzonderingen, omdat je bij level 60 bijvoorbeeld al de end content van de Vanilla game kan spelen.

    Ik vind dat idee wel prettiger, want je wordt misschien verplicht tot het uitspelen van de SP content, maar het verlengt de speelduur wel en in mijn ogen niet op een frustrerende manier. Ik heb gewoon niet zoveel behoefte nu om de SP content verder te spelen dan waar ik ben in Osiris, maar dat is alleen omdat ik al level 30 ben door strikes zoals gezegd.
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Huh ik snap het even niet. Want als je nou lvl 30 bent of lvl 1 en als je nou eerst strikes doet of eerst de SP wat maakt dat voor verschil van de levensduur van de game dan?

    En je hebt het over end game content, maar de gewone strikes zijn geen end game content.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Sprak Ikora niet over een "ander" element?
    Wie weet krijgen we er wel eentje ... maar dat zal dan (misschien) met de Darkness DLC komen in 2019. Zou het wel gaaf vinden. Void - Arc - Solar - Darkness ... who knows :)

    Verder zien de Supers er weer leuk opgefrist uit.
    Items die weer in elk "slot" gezet kan worden.

    Nieuwe omgevingen ... die plek van The Awoken waar je op kan lopen en onderdeel is van de Raid. Heel benieuwd.

    Enne ... zag je de Thorn ook? :+
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2018
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Lol, jullie zitten al een half jaar te zeiken over deze game. En nu door 1 trailertje alweer hyped?
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jij wil zeggen dat D2 de verwachtingen waar heeft gemaakt?
    Ik speel Curse of Osiris pas 'n week maar wat een tergend slechte DLC is dat. Geen sparrow, Infinite Forrest (lachertje)... wapens "forgen" die je daarna niet meer krijgt
    Warmind speelt beter ... de stijgende lijn (grind) is er weer. Iets om te chasen. Wat eigenlijk 9 maanden lang ontbrak.

    Denk dat veel mensen hier recht van spreken hebben ... in tegenstelling tot jou denk ik;

    Destiny 1 : 60 uur gespeeld
    Destiny 2 : 53 uur.

    ... oef. Doorzettingsvermogen man!
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  14. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ikora sprak over mischien een ander element.. en dat zal uiteindelijk wel de darkness zijn inderdaad, maar zou daar niet op rekenen voordat we die piramide schepen tegen komen.

    En die forge wapens kunnen ook droppen bij osiris volgens mij uit de pakketjes als je ze eenmaal geforged hebt.. en cayde kan ze geven in je powerfull engram voor t doen van de flashpoints.
    Ik kreeg gisteren er nog 1 van hem...
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die schepen zie ik ook pas volgend jaar (september 2019) arriveren.
    Wellicht dat dan een nieuwe, 4e class "Darkness" word geïntroduceerd inderdaad. Zijn hier-en-daar wel wat subtiele hints al in D2.

    Zit nu op Reddit te wachten tot de eerste Forsaken Megathread met allerlei info uit de grond gestampt word ...

    Zag in de ViDoc in ieder geval wel de Thorn en een dubbele Rocket Launcher-launcher verschijnen. Ik ben wel weer hyped. Nu hopen dat Forsaken net zolang gespeeld gaat worden als TTK.

    [​IMG]


    .. hoorde ik nou gisteren één van die ontwikkelaars het woord "Machine Guns" droppen?
     
  16. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Machine guns werden auto rifles mee bedoeld zeiden ze vandaag...


    En die schepen zijn denk d3.... we zouden eerst de dreadnaught en krijgen voor we die schepen gaan zien.. als je kijk hoe het licht van de travellar langs alles gaat in volgorde...

    Mercury - Mars - Reef - Dreadnaught en dan volgens mij een astroid gebied(Kuiper belt) en dan pas die piramide schepen...
     
    Rampage vindt dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vind het allemaal prima ... ik hoop echt dat Forsaken goed word!
    Toch jammer dat Machine Guns niet terugkomen ... stiekem benieuwd naar de "bow" class :) We zien 'et wel. Heel benieuwd naar echte gameplay volgende week.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Piramide schepen? Dat doet me aan Stargate denken, dus laat maar komen wat mij betreft. :)
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Uiteraard is het eigen geld. Probleem is alleen dat de consument met de portemonnee ook bepaald in hoeverre bedrijven weg kunnen komen met belachelijke constructies of ronduit matige spellen/uitbreidingen. Dat heeft niks meer met smaak te maken. Dat heet oogkleppen op doen en je laten naaien.

    Er zijn wel degelijk games waarbij aangetoond wordt dat het beter kan. Neem bv MHW en diens DLC+events

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Rampage vindt dit leuk.
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwa. Wie tref je dan het hardst als de consument beslist met zijn/haar geld? De uitgever of de studio?

    Activision heeft er een handje van om micro-DLC in games te proppen. Kijk maar naar COD. Alles om de winst te "boosten". Zelfde als nu (in mindere mate) met Eververse in D2.

    Tuurlijk raak je ze als het om inkomsten gaat. Uiteindelijk beslis je zelf of je een game/DLC koopt ja of nee. Dat doe je immers met je volle verstand. In het kader van D2, tja. Daar zijn we vaker ingetrapt. Maar vrees dat je een ontwikkelaar hier harder mee hebt dan de uitgever.
     

Deel Deze Pagina