Weet iemand of Fishing Live Online nog uitkomt en zoja, wanneer??? Ik weet dat pro cast eraan zit te komen maar met LIVE lijkt het me nog wel leuk...
Ik dacht hem laatst in XBM UK gezien te hebben, maar kan hem niet meer vinden... ruk blad, veel te onoverzichtelijk. Thx so far
Juist! En xtreme-gamer als jer niks aan vindt reageer dan ook niet op deze threat... Nu zijn er al weer 3 nutteloze posts...
toch vraag ik me af wat de lol van zo'n spel is, ik heb het nog nooit gespeeld, dus ik weet het niet, maar het lijkt me ongelofelijk saai... in het echt vissen vind ik al de meest zinloze vrijetijdsbesteding (op dat gare flashmobben na dan ), laat staan virtuele vissen opvissen... ik respecteer het hoor dat je het leuk vind, maar ik zou graag weten wat je zo leuk vind eraan)
ik heb op de psx een fishing game gespeelt, samen met een maat van me, en dat was echt super cool! Echt wara, iedereen had het leuk gevonden zo met zijn 2un.. ook heb ik op de gameboy pocket nog een visspel, en dat is ook gewoon echt super strak..
Wat moet ik me voorstellen bij een vis spel? Kheb hier nog nooit van gehoord en snap niet hoe dat zou moete werken... Kan iemand dat uitlegge? Sorry voor de offtopic... maar kben verbaast!
Leuke is dus dat als een dergelijk spel beschikt over Live support je al gauw een leuk groepje hebt waarmee je kan strijden
Ik ken dit spel ook niet, maar had op mijn PSX ook een vis spel. Daar was het de bedoeling om binnen een bepaalde tijd een x aantal kilo's vis te vangen. Je moet dan met je bootje varen naar een plek waar je denkt dat er veel vis zit (bv. onder een brug). Vervolgens is het de bedoeling om met het juiste aas (van die nepvisjes) de vis te lokken en te laten bijten. Dan begint het button bashaen en moet je de vis dus binnenhalen. Vaak heb je te maken met een lijn die kan breken, dus blind een beetje rammen is niet aan te raden. Het is idd best een beetje saai. Maar als je een dergelijke game online kan spelen en dus gebruik kan maken van de voice chat lijkt me dat een leuke aanvulling. Dat was ff in een nuttshell mijn ervaringen met vis games. Ik heb op mijn GBA SP trouwens ook een visspel met dezelfde opzet.
Ik ben bang dat ik jou vaak tegen ga komen mocht FLO uitkomen... ps ik zou nog een pm met uitgebreide reactie krijgen...
Dat wordt dus een FLO wedstrijdje tussen jou, Wouter en ikke... Nou maar hopen dat iemand ook aan kan geven wanneer de game uitkomt...
is er nu misschien al wat meer bekend over dit spel, het lijkt me wel strak eigelijk, met zun alle misschien op een bootje lekker vissies vangen. (misschien komen er wel dag records, van de zwaarste vissen etc) lijkt me leuk. als hij komt ga ik hem zeker kopen