Om half 4 s'nachts Bethesda. Ik vraag me af of ik dat ga halen. Heb morgen vrij, en vroeger waren dat soort nachten geen probleem, maar zit ik sinds ik werk heb wel weer in een redelijk normaal ritme (helaas), dus dat kan nu dus even lastig worden.
@Modder-Eter , @Killamonkey , @Maddmonkey , @Dyonko , @Reckuuza , @L.A. , @SHiZ NL , @Head Ninja , @Iedereen. GOEDEMORGEN, LEKKER los OP TRAILERS GODVEROMME.
Hell yes!!! Eindelijk nieuwe Elder Scrolls!!! en ook eindelijk nieuws van Cyberpunk!, als dit The witcher in de toekomst is dan kan et niet mis gaan!
Wel tof idd, TES6. Maar dat zal nog wel jaren duren. Lijkt op High Rock + Hammerfell, had liever Elsweyr gezien maar ach. TOF
TES en Starfield zijn next gen games. Ze zeiden toch ook dat ze werkten aan de game na Starfield > TES6. Dus ga maar van 4/5 jaar uit
TES is zelfs pas in pre-development. Beetje suf om iets te laten zien waar nog nauwelijks aan begonnen is. Mensen weten toch wel dat die game in de toekomst komt.
Is niet een Halo 6 maar echt een stap weg van de trilogie die ze zouden maken, volgens de dev. Ze stappen weg van het geven van nummers, dus het is goed mogelijk dat ze meer met expansions en andere content na launch gaan doen.