idd, DOA3 is met z'n 4en ook echt heel gezellig. ik krijg soms namelijk mensen over de vloer en die hebben nooit een xbox gezien. nou zal ik niet meteen zeggen dat ik verslagen wordt, maar het komt in de buurt. en dat met die graphics vind ik wel meevallen (ik heb een breedbeeld, misschien daardoor?)
ik heb n 57? (in ieder geval daar in de buurt) cm. Met zn 2en gaat het nog, maar met zn 4en krijg je echt flinke kartelranden en heb je weinig overzicht. En over DOA 3, zo'n spellen zorgen ervoor dat meer mensen de xbox leuk gaan vinden. Je speelt het na een paar min al en vindt het leuk. Bij de meeste spellen ben je even aan het oefenen en vooral in het begin verlies je steeds van de degene die de xbox heeft.
PGR: Met zijn vieren, en dan een flink aantal rondjes Fifa: Wedstrijden van 2*45 minuten in de multiplayer, helemaal te lijp!!!!!!!
Halo 2vs 2 capture the flag is zeker cool of met z` n 16 is ook vet slayer ofzo of teamslayer tis allemaal net zo leuk en 1vs1 is ook vet.mijn favo maps zijn denk ik battlecreek en sidewinder.
Hal_, hoewel timmesplitters 2 en brute force ook een goede multiplayer hebben, blijf ik hoocked aan de magie en eenvoud van halo Oh ja, dit zijn dezelfde threads, ik herkende vaag deze discussies http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=28301&highlight=beste multiplayer http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=26531&highlight=beste multiplayer http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=20214&highlight=beste multiplayer
erg veel lol gehad aan : - Halo (vooral die co-op mode, maar ook de andere multiplayermodes) - Timesplitters 2 (ckers 1 van de beste multiplayerspellen die ik heb gespeelt) Live heb ik nog niet maar ik denk dat ik dan voor RTCW zou gaan (teamwork schijnt nogal goed uitgewerkt te zijn, en da's best kick)
Red Faction 2 multiplayer is ook gaaf vind ik, maar dan wel meer dan 2 spelers anders is er geen hol aan. Al vind ik wel dat dat de wapensset een beetje ongebalanceerd is.
Timesplitters 2 (altijd lachen met virus of flametag), DOA3 of unreal championship zou ik zeggen. Halo is alleen leuk als je met echt veel tegenstanders bent. Met 2 mensen in Blood Gulch zuigt bigtime.
Ja, daarom zijn er ook kleine maps en grote maps Ach een potje 1 vs 1 blood gulch system link vind ik echt superspannend. Allebei met sniper level doorzoeken en dan opeens een heftog gevecht.
Halo vind ik nu toch wat saai, ik ken het al zo goed, alle levels en maps. Maar ik heb nooit LAN halo gedaan, misschien is dat toch weer wat wreder.
ik heb wel een keer halo over lan gespeeld met acht man. maar ik moet eerlijk zeggen dat het eigenlijk niet echt speciaal was. je komt wel meer tegenstanders tegen enzo maar ik vond het neit echt denderend.
ik vind met halo boarding action wel vet en dan met 50 procent health en dan alleen maar met sniper wapens dus als met een sniper schiet is de tegenstander gelijk dood
Starcraft Broodwar (en dat is een feit, kijk maar naar hoofdgame wcg ), tis alleen geen xbox game maar op de Xbox zou ik zeggen.. MM3, over Live dan.. dat is op de xbox de beste online game vind ik.. snel online/gemakkelijk, en veel plezier..