1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Ghost of Tsushima

Discussie in 'Games' gestart door tim91, 12 jun 2018.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik blijf bij mijn standpunt... Als de AI sterk was geweest, dan had dat computergestuurde manneke geweten dat vermoeidheid geen rol zal spelen en dat hij eigenlijk niets meer is dan slachtvlees. Zeker als hij het alleen op gaat nemen tegen zijn menselijke tegenstander. Zijn wachten is dus gewoon slecht programmeer werk.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Sowieso even rustig afwachten deze game. Het ziet er allemaal prachtig uit en dat is voor mij in ieder geval de reden de game in de gaten te houden.

    Post E3 symptomen zijn dan ook: Hype, speculeren en vaak ook een dosis vooroordelen. :)
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee man, kopen die shit. Slechte AI of niet, kijk hoe die shit eruit ziet. Fokking mooi toch? Ik koop die game zeker.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jij bent echt een vreemd en eng mannetje weet je dat!?
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het nogal wat dat uitgerekend jij dat gewoon durft te zeggen ouwe psychopaat van me :) Zou mijn ex-vrouw dan toch gelijk hebben?
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik word dat alleen als er het nodige onrecht is tegen mij of in de wereld. Je hebt echt niets te vrezen hoor. Kusje! ;):oops:<3
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je weet dat er heel, heel veel onrecht is in de wereld? Kan ik nu al de conclusie trekken of ben ik dan toch echt te voorbarig :)
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Yi Long heeft een punt. Wanneer twee mensen melee wapens zwaaien spring je daar idd niet gelijk tussen. Maar goed... initiatief wordt natuurlijk ook gewaardeerd.

    Om het geheel slecht AI programmeer werk te noemen vind ik iig wel erg voorbarig. Op basis van welke twee gameplay beelden worden die conclusies al getrokken?
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Tja, als ze echt slim waren, zouden ze natuurlijk gewoon even een pijl en boog meenemen naar hun werk.


    "Oh, mijn collega is aan het vechten met een ninja..."
    /Schiet van afstandje pijl door hoofd van ninja, gaat verder met de lunch.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik was een beetje sarcastisch hoor, al die ophef is echt niet nodig :) Neemt niet weg dat ik het inderdaad wel wat dom vind overkomen dat filmpje. Niemand zegt dat hij ertussen moet springen, er zijn natuurlijk meerdere manieren om je maatje te helpen dat er dom tussen te springen. Dat compleet afwachtende is weer het andere uiterste wat mij betreft. Ik snap dat de game hoge verwachtingen heeft hoor, maar het viel me gewoon op. Het deed met gewoon denken aan de oudere AC games, that's all.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    GODVER CYRAX.... oh, oke. ;)
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik vind het zwaardvechten niet standaard. Het lijkt erop dat je goed moet timen etc. Maar de gameplay eromheen vind ik te makkelijk en simpel ogen. In de eerste scene zou je denken dat je het tactisch moet aanpakken, want het is 3 tegen 1. Bij een hack en slash game zou ik verwachten dat hij zo in de situatie zou stormen. Maar dit lijkt me geen hack en slash game.
    En in de 2e scene op het dak leek het wel alsof je op 1 knop hoefde te drukken tijdens de slow mo om alle tegenstanders af te maken. Ook hier had ik een meer tactische approach verwacht. Daarom komt het op mij wat standaard over, want op de graphics na keek ik niet met een natte onderbroek naar dit filmpje.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Het is waarschijnlijk ook niet in het genre van Ninja Gaiden, Devil May Cry, etc, maar gewoon Open World adventure, oftewel casual combat, en verder gewoon exploration en missies. Zoals een Zelda of Ass Creed. En dat is prima.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok duidelijk . Kan ik me wat in vinden .
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    A listing for for a Narrative Writer suggests that the bulk of the game’s writing is still yet to be done and dusted, while repeated mention of completing said work under “tight deadlines” also makes it clear that the studio might be looking to fast-track work on the game in order to release within a decent timeframe.

    Responsibilities in the job ad are mentioned as writing “high quality dialogue under tight deadlines”, writing entire missions for the open world title, as well as contributing to secondary narrative areas of the game, such as dialogue barks, or writing for marketing material.

    The sheer volume of the work Sucker Punch is still looking to do suggests that there’s a lot that needs to be done. Meanwhile, the job ad also mentions that the applicant should have the “ability to pitch, write, iterate, and revise work under tight deadlines”. There’s that mention of tight deadlines again.
    Source
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    O boy neem nou lekker je tijd man.
     
    Daz vindt dit leuk.
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zomer 2020.

     

Deel Deze Pagina