1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Prey 2017

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 29 apr 2017.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ook gekocht samen met The Last Guardian met de twee voor €30 actie :).
    €15 per stuk lijkt mij een prima prijs..
     
    Maddmonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Mooie aankoop. Beiden goede games.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Uitgespeeld. Einde was wel even een wtf, maar niet zo erg als bioshock :) toch, die wereld en morele keuzes rondom wetenschap. Ik ga nog een playthrough doen, maar dan evil }:]

    Wel jammer dat sommige achievements niet unlocked zijn. Zo heb ik niet alle emails blijkbaar, heb ik een human only playthrough gedaan en geen achievement voor en ook
    zijn bepaalde zijmissies weggegaan omdat ik eerst naar Alex toeging en toen dat grote monster tevoorschijn kwam.

    Die robots waren veruit de meest irritante enemy trouwens. Bleven maar komen en hadden echt veels te veel nodig. Gewoonweg irritant eigenlijk. Zie mijzelf deze game ook niet op nightmare spelen, want het is gewoon té resourceheavy op die manier.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2017
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Prey krijgt mogelijk downloadbare content die zich op de maan afspeelt

    Mogelijk komt er dlc uit voor Prey waarin spelers de maan bezoeken.

    Op het Twitter-account van Prey plaatste Arkane Studios een kort gifje waarin te zien is dat de camera zich specifiek op de maan richt. Daarbij wordt gevraagd of "we echt weten wat daar zich daar bevindt".

    Het lijkt daardoor waarschijnlijk dat er een aankondiging van downloadbare content voor de game op stapel staat. De hoofdgame speelt zich af op Talos I, een ruimtestation in de buurt van de maan, dus het zou niet onlogisch zijn om spelers naar de maan zelf te brengen.

    Vooralsnog is niets officieel aangekondigd.
     
    Maddmonkey, Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vandaag via bethesda Twitter. Lijkt steeds meer werkelijkheid te worden dat er een DLC of sequel komt en ik ben er helemaal klaar voor![​IMG]

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    Ik ga lekker wachten tot alles er is en dan heb ik mooi weer een reden om een van de beste games van vorig jaar weer op te starten _O_
     
    Killamonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Inderdaad. Why the hell is nobody talking about this game???? Volgens sommigen de beste shooter van 2017?
     
  8. Kolonel nick

    Kolonel nick XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze nieuwe aankondigen hebben me juist enthousiast gemaakt voor prey, waar ik dit nooit eerder geweest ben, terwijl bijvoorbeeld dead space een van mn favoriete games is!
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Zou het niet als een shooter typeren juist. Krijgen mensen verkeerde beeld en verwachtingen van. Het valt meer binnen het immersive sim genre als Deus Ex, Dishonored en Thief. Wel eens dat Prey een van de beste games van 2017 was! DLC gaat er ook zeker komen. Jammer dat hij voor velen zo onder de radar is gebleven.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Had BioShock vibe erbij en vond het een super toffe game.
    Maar de DLC vond ik er dan weer niet zo bijzonder uitzien.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik heb hem nog niet gespeeld Killamonkey, maar ga dit nog zeker doen. Het komt op mij als een shooter over, maar dan zoals Bioshock en System Shock dit was.

    Maar DLC wel gespeeld?
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nee voegt niks kwa verhaal toe toch?
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik zou het niet weten? Heb de reviews niet uitgebreid gelezen op dit punt omdat ik mijzelf niet wilde spoilen...
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Dubbed Mooncrash, the downloadable content, which launches today, will feature an infinitely replayable rogue-like mode. Players will fight to escape a TranStar moon base, with the enemy encounters, loot to acquire, and challenges to face, being different every time.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Klinkt goed. Maar hierboven lees ik niet dat er geen extra tidbits aan story in zitten. Het zal nooit veel zijn, maar toch.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Laat maar weten als je het gespeeld heb dan.:+
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ga zelf eff leker spelen. Jij bent hier de Prey kenner. :+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon even wachten tot eind september voordat alle DLC van mooncrash er is :) Ik heb de DLC al gekocht, maar wacht even tot alles er is.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Summary
    For fans of Prey, the idea of a roguelite DLC might have filled them with trepidation, but "Mooncrash" is an experience that shouldn't be missed. The basic gameplay remains the same but the roguelite style makes the expansion feel like a new experience rather than more of the same. The Survival Mode rules add tension and unpredictability to a new environment, and the increasing difficulty means that players can never become too complacent. The DLC finally manages to capture the feeling of being vulnerable that was lacking from the latter stages of the main game and escaping with all five of the TranStar employees is not an easy undertaking. If you're done with new gameplay additions added by the free title update and you're looking for a new TranStar experience, there's no reason why you should overlook this DLC.

    4.5 / 5

    https://www.trueachievements.com/n33414/prey-mooncrash-review
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wanneer je deze game interessant vond om zijn verhaallijn, check dan eens Dying Light 2. De hoofd scenario schrijven van Prey (Chris Avellone) werkt namelijk ook mee aan de verhaallijn van DL2.
     

Deel Deze Pagina