1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Man, man, man. Het is Kemper en Feenstra... Feenstra met de letter " F "

    Je weet wel met de " F " van fagina. Ken je klassiekers :rolleyes:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, of Fucking knap, sorry, sorry, sorry. :'-(
     
    Nol vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Veel informatie over de game en veel gameplay. SPOILERS!

    Game ziet er wel vet uit en dit is nog maar 1080p maximaal. :eek:_O_
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Jup, er zitten diverse aanpasbare spoilers in, maar ook bodykits .e.d.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ziet er heel erg uit als Forza Horizon 3,5. Andere map, kleurtje van oranje naar geel veranderd bij de combo-teksten en natuurlijk de 4 seizoenen. Maar gameplay, toerenteller, alles eigenlijk lijkt vrijwel hetzelfde. En dat vind ik helemaal niet erg, want deel 3 was awesome :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik speel Forza Horizon 3 nu een maandje, sinds ik de S heb aangeschaft, maar weet nog steeds niet goed wat ik van de game moet vinden. Ik vind de setting vrij saai, op een paar mooie stukken na (tropische woud), en de gameplay zelf, dus het racen, vind ik grotendeels een beetje tegenvallen. Ik vind het niet geweldig spelen, en te vaak erger ik me aan de track-lay-outs en de obstakels die er zijn, zoals wanneer je bij de start de boel wilt inhalen en dan staat er een NPC aan de zijkant, half op de weg, waar je tegenaan crashed en vanaf stuitert, of je kunt niet goed zien wanneer er een scherpe bocht aankomt, want donker, of er is plots weer een tegenligger die de boel verneukt.

    Als verzamel-game is het prima, Je unlocked non-stop nieuwe cars, races, barn-finds, etc etc, dus op die manier triggered de game je de hele tijd om gewoon lekker te blijven spelen, en dat doet het goed, dus als open world sandbox racer is het prima, maar het daadwerkelijke racen, het in controle voelen van de auto's enzo, dat is het gewoon net niet voor mij.

    Dan hou ik toch meer van race-games als Driveclub, PGR, GRID, en rally-games. Games waarbij je vaak voornamelijk tegen de klok, en dus tegen jezelf raced, en daarbij horen betrouwbare controls en 'eerlijke' tracks en omstandigheden...
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kan je wel begrijpen, heb ook nog vaak dat ik niet echt goed in de game kan komen, maar t.o.v. de games die jij noemt, vind ik dit een heerlijk alternatief. Ik kijk wel uit naar deel 4, maar moet van 3 ook nog heel erg veel afmaken. Het enige minpunt, wat ik ook als een groot minpunt zie, is het links rijden in zowel 3 als 4. Ik geef echt de voorkeur aan rechts, maar doordat de games dus links zijn, knal ik geregeld tegen tegenliggers op. Ik speel de game niet zo vaak, waardoor ik dat vrij snel vergeet. Eerlijk gezegd vind ik dat links rijden maar bloed irritant.

    Voor de rest is de game eens wat anders in het genre, veel lol en als ik een keer een XBW member zie rijden, dan ben ik nog wel eens gemeen en rij hem ik van de weg. In je eentje kan de game dus wel lekker genieten zijn. Aangezien mijn avatar meer races afwerkt dan ik, heb ik het vermoeden dat ik dus ook geregeld van de weg ben gereden. Die gedachte aan dat avatar systeem zorgt erbij voor dat ik de game wel wil houden en zeker een keer ga afmaken. :+
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Een nadeel is links rijden zeg je .

    Kom op gast :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb anders dan FH 3 nooit eerder zo'n game gespeeld en met die open wereld en sommige auto's wil ik toch wel graag op de weg blijven. Ja, dan vind ik het wel fijn om rechts te rijden en niet tegen het tegemoetkomende verkeer op te knallen.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  10. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik begrijp zijn minpunt met links rijden wel. Al hoort t natuurlijk wel bij Australië en de Uk. En als we met deel 5 of een uitbreiding naar Japan gaan ist weer raak :D. Toch is dit de game waar ik nu t meest naar uitkijk. Gigantisch vermaakt met deel3.

    Enige echt jammere en dat gold ook al voor Forza 7 is dat die licenties zo matig zijn. Wederom is een hele reeks auto's niet geüpdate. Ik hoopte in forza 7 dat updates van de m3, vw golf r, scirocco, rs3, ttrs enz zouden worden verwerkt uit periode 2014-2018. Helaas opnieuw alle oude modellen en nu ik in september een nieuwe auto koop blijkt mijn uiteindelijke keuze er ook niet te zijn en is het alternatieven die ik had zijn ook niet toegevoegd. En dan gaat t wel om best gewilde modellen.
    Dat ze massaal met uitbreidingen nog worden toegevoegd heb ik een hard hoofd in gezien de vorige forza games. Maar genoeg gezeurd. Ik heb er zin in!
     
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dat is allemaal de VAG groep. Ik denk dat het eerder hun schuld is, dan die van Turn10. Nieuwe BMW's zaten wel in FH3.

    Volgende land ligt er een beetje aan of FH5 ook weer een 4,5 wordt. Ik denk dat ze nu gewoon voor de UK gekozen hebben zodat ze de AI van FH3 niet hoefde te herschrijven. Als ze weer voor easy money gaan zal het volgende deel wel Japan worden inderdaad.
     
  12. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Helaas was dit slechts een kleine selectie waar ik wat vag auto's per toeval noem. Maar de BMW m3 en m5 zijn niet in de game geüpdate. In f7 en fh3 was van De m3 of m5 2012 het laatste jaar wat meegenomen was. De BMW m140 ontbreekt ook. De a45 is niet geüpdate de Mégane rs nu ook niet (mag ook toevoeging zijn naast vorige model uiteraard). Ik kan nog lang doorgaan vrees ik maar je moet de gelekte lijst maar eens checken. Bij de ietwat betaalbare snelle auto's ontbreekt veel van periode na 2014. Overigens kan t best dat het wel aan fabrikanten ligt natuurlijk. Al vind ik dat wel iets vreemds gezien de promotie.
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    I did, op zoek naar m'n eigen auto. En die zit er wel in :cool:

    Al dat nieuwe kan me persoonlijk niet zo boeien verder. Wel zonde als je het wel tof vindt om in te rijden, maar ik vond het in FH3 wel leuk om zo'n ouwe Ferrari 166 te tunen naar A en daar al die nieuwe bakken het snot voor de ogen te rijden :p
     
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Haha ja dat doe ik ook altijd alleen dan vaak met d tot b klasse auto's die ik ooit gehad heb of waar ik zwak voor heb. En dan die opbouwen. Dat blijft t leukste ja. De vorige Mégane rs blijft ook gewoon een vet apparaat. Had m 2 jaar geleden bijna gekocht maar op safe weer voor een vw gekozen. Wellicht nu de reden dat ik alweer verder kijk. Nu te lang dezelfde op zich prima ervaring (maar dus al wel sinds 2008 in een vw en toe aan iets anders).
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    VW heeft niks in zijn assortiment zitten wat qua fun kan tippen aan een vorig type Megane RS met cupchassis. Ik weet niet wat je nu rijdt, maar, zonde van je keus :+
     
  16. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Daar zullen de meningen over verdeeld zijn. De rs rijdt iig top absoluut maar ik was erg gecharmeerd van de vw dsg bak en bijkomende geluid (anderem vinden dat weer niks). Had daarvoor nooit gedacht een automaat te kunnen prefereren. Btw nu ook een reden om de nieuwe Mégane rs mee te nemen als potentiële auto gezien de edc optie al lees en hoor ik over die bak wisselende verhalen.

    Uiteindelijk vond ik destijds de Renault uit 2010 goedkoper aanvoelen en qua looks achterliggen op een geupdate scirocco uit 2014 Maar dat is een smaakkwestie. Het rijgedrag is absoluut sportiever in een rs daar kan ik niks tegenin brengen. Maar ieder heeft zo zn voorkeuren. Gezien ik nu echt een stuk sneller en meer pks wil viel de nieuwe Mégane rs af tegen de Audi s3 en de m140. De s3 vind ik mooier maar het motorgeluid van de m140 en de iets lagere prijs lijken de doorslag te geven.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2018
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Maar toch scheelt er iets aan de geluiden, ik ben misschien niet snel tevreden. Maar het klinkt allemaal weer zo typisch "forza". Ook wederom klinken de auto's met dual-clutch weer als een handgeschakelde bak. Wanneer wordt hier nou eens iets aan gedaan, kijk nou naar Assetto Corsa, die weten hoe het moet.
     
  18. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Arcade game vergelijken met wannabe sim game :eek:
     
  19. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Anyway, ben eigenlijk al wel weer klaar met The Crew 2. Behoorlijke tegenvaller was dat zeg. Vooral het gemis van PvP. Jammer dat het best nog ff duurt tot FH4, heb Forza 7 weer opgepakt die online competities die elke week wisselen blijven érg verslavend en al best vaak hele mooie close races gehad. Het is vaak ff zorgen dat je de eerste paar bochten doorkomt, daarna kan je écht beginnen.
     
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Sowieso Assetto Corsa en ''weten hoe het moet" in één zin gebruiken :lol: Hebben ze al nieuwe stagiaires aangenomen daar?
     
    allstyles vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina