Andere 3DO licentie houders bekend

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pegas, 16 aug 2003.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zoals jullie al waarschijnlijk weten (Nee? Klik.) heeft Microsoft de licentie van High Heat baseball gekocht. De prijs is nog altijd niet bekend maar er zijn al wel een paar andere kopers bekend gemaakt:
    Namco heeft Street Racing Syndicate gekocht voor ongeveer 1.5 miljoen Amerikaanse dollar gekocht en de licenties van Might and Magic en Heroes of Might and Magic gingen naar Ubi Soft voor 1.3 Amerikaanse dollar.

Bron: Gamespot.com

Zoals je ziet is de koper van de Army Men licentie nog niet bekend gemaakt (is die licentie wel verkocht?), maar die licentie mag van mij gewoon verdwijnen.
    Namco kan zich zelf gaan beconcurreren (Ridge Racer) ook al zijn de 2 game reeksen ietsjes anders.
    Ik ben benieuw wat Ubi Soft met de Magic licenties gaat doen. Might and Magic met een getweakte Splinter Cell engine?

Wat denken jullie dat Ubi Soft en Namco gaan doen met de licenties? (Microsoft hoort thuis in het games forum imo.)

Laatst bewerkt: 16 aug 2003
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had liever gehad dat microsoft ook zou bieden op Might and Magic in plaats van een typisch amerikaans iets...

3. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze het beste spel ooit gaan maken :+
    Maar ik zou wel graag willen weten voor hoeveel ze dat high heat hebben overgekocht?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof niet dat prijs daar echt iets in boeit; Niet voor ons, noch voor Microsoft. Meer naar wat ze er precies mee willen doen, ze hebben immers al een baseball game.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zal ook wel tussen de 1 miljoen en 1.7 miljoen Amerikaanse dollar liggen.

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft dan The Four Horseman of the Apocalyps overgekocht?

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vooralsnog niemand.

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    1 ding is zeker, slechter kunnen die games er niet op worden... :)

9. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    De Might And Magic serie staat heel goed aangeschreven hoor, en is zeker geen slechte game. Omdat de Army Men serie niet echt super is wil nog niet zeggen dat de rest automatisch ook slecht is. High Heat is bijvoorbeeld een van de toonaangevende Baseball games, die sinds de introductie niet veel veranderd is wat opzet maar nog steeds ijzersterk is.

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    idd, ik wou net zeggen, de PU zit altijd compleet 3DO af te zeiken omdat ze Army Men maken. Ikzelf vond de eerste Army Men nog zeer vermakelijk, maar dat terzijde..

De Might and Magic serie had goed geweest voor Microsoft, maar helaas... High Heat Baseball is zeker ook een goed spel, en ik hoop dat het over Live speelbaar is, dat lijkt me echt SUPERvet...

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me logisch dat ie Live gaat worden, ze zullen hem wel bij XSN SPorts doen en hem dan Live gaan maken

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    De eerste delen van Might and Magic waren idd heel erg goed. Maar in de loop van de tijd is het een soort van melkkoe geworden van 3DO. Persoonlijk vond ik het niveau met ieder spel weer dalen.
    En dat de PU 3DO afzeikt, heb je gelijk in, maar daar basseer ik mijn mening niet op. Ik baseer sowieso mijn mkening niet op de mening van anderen (dus als JJ roept dat 3DO zuigt, kijk ik eerst zelf of ik het ook vindt, voor dat ik begin te blaten)

13. sneaky

sneaky Guest

en zo hoort het ook Spongebob! lol Het zou me wel koel lijken als er een nieuw deel(3d) van homm uit komt.

14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben benieuwd hoe HOMM zou zijn als bioware ofzo, een vervolg erop maakt. No offence hoor, maar dat zal zo dope zijn.
    En waarom noem je me Spongebob, ik noem jou toch ook niet S?

15. Whip It

Whip It Totally Funked Up

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom komt er eigenlijk niet Spongebob Squarepants the game??

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Die game is er al, voor de ps2 en de gba.

Deel Deze Pagina