Ja dat is dan ook het enige voordeel wat je hebt. Je zit ondertussen wel met een 19"scherm terwijl de xbox er toch nog ok uitziet op een 25"Het ziet er alleen scherper uit op de pc. Maar de herz is lager op een monitor dan op een goede tv waardoor het beeld onrustiger is. En jouw grafische prestaties zakken meteen ook in bij die hoge resoluties. Kijk maar naar MOTO GP 2 voor de pc. Ziet er niet uit in vergelijking met de xbox. Mijn toch wel "high end pc" doet het niet na terwijl dat toch wel zou moeten vind ik. Als je het artikel eens doorleest zie je dat een pc de bandbreedte niet heeft (tenzij je agp 8x gebruikt wat nog geeneen game doet behalve half life 2 en doom3 die nog moeten komen)om de performance te plaatsen. Xbox presteert qua graphics beter dan menig computer. Mijn amd 2600 xp radeon 9600 pro heeft alleen mooiere graphics bij unreal. En die ondersteunt AGP 8x. AGP8x haalt een prestatie van 2,1 GB/sec.
Here is an interesting dilemma: How much video bandwidth does an Xbox need to play Halo on your TV vs. on a PC??
PC: 60fps x 1024 x 768 x 32-bit color = 180 MBps
Xbox: 30fps x 640 x 480 x 16-bit color = 18 MBps Dit klopt niet wat er in het artikel staat:het moet zijn:
Xbox:60fps x 1024 x 768 x 16 bit color=90 MBps
>>> AGP 8x biedt 2,1 GB/s dus dat is net haalbaar. Terwijl je xboxje met het veel goedkopere AGP4x doortuft en het bijhoudt.
Do I need to say more. Als je wil gamen en niet 2500 euro wil uitgeven voor 3 mooie games kun je beter xboxen.
Laatst bewerkt: 31 jul 2003