1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Auto's in PGR 2!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door DMX, 23 aug 2003.

  1. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    was die DB7 geen vanquish
     
  2. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik weet zeker dat het "een" David Brown Nr.7 was, en ik gok dan de GT versie.

    Maar het zal me niks verbazen als er alsnog een Vanquish bijkomt aangezien deze ook al in het eerdere deel schitterde.
     
  3. Dtm Driver

    Dtm Driver Racer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0

    He vriend ik weet niet hoor maar bij mij gaat de keoningsegg geen 380km/h maar 400km/h in mm3 :confused: |:- |:- |:- |:- :confused:
     
  4. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar officieel kan dat zweedse ding maar 390 (niet dat dat een "maar is, want het is nog de snelste wagen in productie)
     
  5. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    De Bugatti EB 16.4 Veyron gaat 406 km/h :{

    Wel een mooi lijstje trouwens.
     
  6. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar de Bugatti EB 16.4 Veyron is nog steeds een concept car en de uiteindelijke Bugatti EB Veyron zal dit wel overtreffen, maar zolang die er niet is blijft de Koenigsegg op de hoogste positie

    (Ook kan de Lotec Sirius een stukje sneller, ik dacht 400, maar of deze al te koop is :confused:)
     
  7. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij wordt deze concept car in productie genomen hoor:confused:
     
  8. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Enzo is de snelste wagen op het circuit. Sneller dan de koenig sneller dan welke dan ook.
     
  9. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Op het circuit? Hoe weet je dat dan, ik denk dat de Pagani Zonda toch echt niet onder doet voor de Enzo:confused:
    Hier:

    Pagani Zonda 0-100 in 3.7 s 550PK
    Ferrari Enzo 0-100 3.65 s (geen enkele redacteur die ging testen haalde dit) 660 pk
    Koenigsegg CC 0-100 3.5 s 665 pk

    Je zou aan de hand van deze cijfers zeggen dat de Koenigsegg op het circuit sneller was dan de Zonda, nou dit hebben ze getest (Top Gear) en hij bleek dus langzamer te zijn (0,1 seconde maar dat maakt niet uit) en dat met ruim 100 PK meer!!!
    Dus zeg nou niet dat 'ie sneller is dan iedereen, of je moet je bron vrijgeven}:]

    Ik hoop met deze cijfers m'n Porsche 550 Spyder fout een beetje weg te moffelen:'-( |:- :+
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  10. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ze kunnen het wel getest hebben, maar die tijden zijn neergezet door een mens, en als die nou beter kan omgaan met de ene auto dan met de ander dan kunnen de tijden wel een sverschillen ja!



    Ferari Enzo

    *Kwijlt toetsenbord onder*
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  11. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog wel een snellere, deDodge Hennessey Viper Venom 800TT. (hele mond vol) die zit binnen 2.7 sec op de 100
     
  12. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wordt ja, maar hij is er dus nog niet.

    Snelste op het circuit is de Volkswagen W12 Nardo, die heeft ook het record staan om gemiddeld op een circuit de hoogste topsnelheid te hebben.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  13. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja kan ook denken aan een F-1 wagen......
     
  14. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er zijn zoveel wagens getuned die nog veel sneller kunnen, maar we hebben het nu over productiewagens die op deze manier de fabriek uitrollen.
     
  15. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    nope de nardo rijdt de enzo er niet uit op het circuit. wegligging van de nardo schijn niet echt heel lekker te zijn. Hoe recent was die test waar jij het over hebt
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  16. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Erm, vlak voor Maart 2002 heeft de Lambo Murcielago het record gevestigd, en de W12 Nardo zal dus rond de jaarwisseling het nieuwe record hebben gezet, op het circuit "Nardo" uiterraard.
    Maar tot deze datum staat het record nog steeds op de naam van VW.
     

Deel Deze Pagina