1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    EDF EDF

    EDIT:

     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2018
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Rig ook confirmed



    [​IMG]
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
     
    Sonny, Rossi46 en Daz vinden dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ook heeeel vet. Samen met SC komt dit helemaal tegemoet aan mijn fighting game fix voor 2018. :D
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    When the first rays of sunlight rise above the horizon, the beehive slowly wakes up. Hierarchy and diligence are vital for the wellbeing of the whole swarm. So you check your wings, measure the antennae degree of deviation, take orders from the Queen, and bee-gin your first independent mission. And that's just the beginning of your adventures. Suddenly, you learn that people want to cut down the tree that holds your hive. Now your fate – and the fate of your whole family – lies in your small, agile legs and fast wings!

    Three diverse modes enriched with educational elements:

    a) One-player story mode presents you with a family of bees. Will you save the hive from the threat of human beings?
    b) Exploration mode allows you to freely discover a world inspired by Central Park in New York
    c) Split-screen mode can be either used for cooperation or competition. It includes an additional map that makes the game even more fascinating

    Relaxing music composed by Mikołaj Stroiński, who was responsible for the soundtrack of such games as The Witcher 3 and The Vanishing of Ethan Carter.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zin in Dragon Quest!
    Hopelijk heb ik Octopath klaar tegen de tijd dat deze komt, en dan deze klaar als Vesperia komt....goed JRPG jaar!<3
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Octopath en Dragon Quest. Ik ben jaloers.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Hoe bevalt Octopath je? Hoor er wisselende reacties over.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Console versie 31 augustus mensen! En dat is gelijk de definitieve upgrade van het spel.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beter doen ze ook een 4K patch van Dragon Knight Saga met HDR, update grafisch 4K, geluid en besturing etc. Die game moet ik nog steeds een keer uitspelen, maar was gewoon erg tof. Ik kan alleen niet goed meer over de beroerde grafische kantjes, nog maar te zwijgen over de fysieke kant van die game of de controls. Als die titel krijgt wat ik wil, dan heb ik hem in elk geval al goedkoop binnengehaald en kan het voor mij een GOTY worden, zei het dat het dan een remaster/remake is.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Mee eens. Dragon Knight Saga is ook een geweldige RPG. Vooral omdat je op veel plekken on een draak kon veranderen en dan weer een heel andere game had.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat was inderdaad erg tof, maar wat ik nog toffer vond was het feit dat er echt progressie in zat. Je veegde een klein stukje gebied schoon en had daarna nooit weer last van vijanden. Met andere woorden: Dood is echt dood en dat gold ook voor kerkers en andere zaken in de wereld. Verhaal vond ik wel erg dunnetjes, met name de intro is een beetje vaag, maar die titel en dat pakket zijn gewoon erg tof + klassieke RPG elementen en skill points. Als er één game is die een remaster verdiend is het DKS wel.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gewoon PS4 en Switch....best combo.:cool:

    Bevalt mij ZEER goed.
    Wat mensen tegen lijkt te vallen is dat het geen groot episch verhaal is en dat de karakters geen band hebben met elkaar.
    Dat is inderdaad wel zo, maar de individuele verhalen zijn voor mij interessant genoeg om het totaal niet te missen.
    Dan maar niet een keer de wereld redden van een groot kwaad....doe ik dat wel in Dragon Quest en Vesperia.:+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Doen als je ook maar iets met CRPG's hebt. Deel één was al erg tof en deel twee is in alles beter!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Misschien dat ik deze versie ga co-oppen.
     

Deel Deze Pagina