1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Servantes vindt dit leuk.
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Geweldig. Ik had de hype in dit topic wel iets groter verwacht eigenlijk. Ik ben hier jaren niet écht meer actief geweest, maar ik kan me herinneren dat maanden voor de onthulling van bijvoorbeeld een nieuwe Forza of andere grote titel, er dagelijks tientallen posts werden gedaan. Er werd gespeculeerd over wat erin zou moeten, wat erin zou kunnen etc. Oude tijden!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Dit hele forum is dood :).
    Dat het op 13 pagina's zit is al een wonder.
     
    Vigil vindt dit leuk.
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jammer zeg, hoe zou dat komen? Om weer iets OnTopic te gaan: persoonlijk hoop ik dat het hele 'gang moral' gedoe niet te veel de overhand krijgt. Ik bemoei mij in dit soort games het liefste gewoon 'met mezelf'.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jammer zeg, zonde. Forum was altijd erg levendig met een vriendelijke sfeer.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Tsja, in deze dagen van simpelere social media zijn forums dood. Console specifieke forums zijn nog doder.
    Het enige gaming forum dat nog daadwerkelijk bloeit is resetera.
     
    Zifnap en Vigil vinden dit leuk.
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Is men langzaamaan verdwenen of is het vrij plots gegaan? Ik stam nog uit de tijd van de Project Gotham Racing 2-competitie met waar o.a. Metal Mark aan mee deed. Willem startte nog als onbekend maar enthousiaste poster en Head Ninja dook opeens op als vreemde fladder maar viel uiteindelijk goed dankzij z'n comics die hij over het forum bouwde.

    Anyway! Meer mensen die Red Dead Redemption weer hebben aangeslingerd?
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik wil eigenlijk weer mijn Xbox 360 aansluiten, maar ben de game kwijt. Dus moet hem eerst even oppikken uit de store.
    Heb zulke geweldige herinneringen aan het origineel. _O_
     
    Vigil vindt dit leuk.
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Doen! Maar hij is backwards compatible, dus hij doet het in je XboxOne. Oogt erg goed nog. Ook hier prachtige herinneringen. Eerste keer in Mexico, voor het eerst in de sneeuw. Je doodschrikken bij een aanval van beer/poema. Heerlijk weer, aanrader. Opmerkelijk hoe 'to the point' de game nu voelt. Ik vond het anno 2010 erg uitgebreid, maar nu is het een verademing naast open world games waarin zo ontzettend veel challenges/collectibles/minigames etc. zijn toegevoegd.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Een andere reden waarom het hier dood is, is het feit dat iedereen een PS4 heeft. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ook dat heb ik gemist... Eerlijk is eerlijk, ik heb ook alleen een XboxOne gekocht vanwege Forza Motorsport. Ten opzichte van vroeger ook achterlijk weinig tijd om te gamen, met 2 uurtjes per week heb ik mazzel. #nostalgie
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hey! Ik heb beide :+

    en beiden staan al een tijd uit nadat ik Detroit en GoW uit heb :+
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jup, hier ook weinig tijd om te gamen maar straks met Spider-Man en RDR2 heb ik weer wat meer tijd als het goed is, zin in :D
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik hou van games met een grote wereld of waarin je eindeloos kan rommelen. Forza 6-7, Forza Horizon 2-3, Fallout IV, Witcher 3, GTA V en straks dus deze Red Dead. Allen games waar ik zelden volledig aan toe kom en dus soms de een een paar uurtjes per week, soms de ander speel. Schiet eigenlijk niet op, maar toch blijft het prachtig. Vergeet ik Forza Horizon 4 nog te noemen die straks uitkomt. Anywho, Red Dead oogt fantastisch. Deeltje 1 (puur het verhaal) bijna uit na een weekje!
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik zie dubbel
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Trailer is alweer een maandje geleden... Ik had inmiddels al wel weer op z'n minst een aankondiging voor de volgende verwacht, niet?
     
  19. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Heb deze game al een tijd in de pre-order staan en kijk ook geen trailers meer. Wil lekker verrast worden
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jup, heb alleen even die eerste gameplay trailer gezien en voor de rest zie ik het in de game wel :)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina