ik mag rsc ruilen omdat er een kras op zit, ik heb het spel dus wel ff kunnen spelen en ik vindt het een mooi spel. maar ik mag ook een ander spel uit kiezen , dus ik d8 aan pgr. wil wel weer een race game. welke is beter en waar keb je het langst wat aan, is pgr te vergelijken met de speelbaarheid van gt3?
Ik heb ze alletwee, en ik kan zeggen dat ze alletwee heel erg gaaf zijn!! Maar ik denk dat je met PGR een iets langere houdsbaarheid hebt! Je hebt echt veel te doen in het spel!! In RSC ook, maar niet zoveel als in PGR!! En beide games zijn errug mooi!! Maar je kan ze het beste alletwee nemen, als je ervan houdt!! Of je wacht op CMR3.0 en koopt nu PGR!!! Ik heb GT3 nooit gespeeld, maar wel GT2 en ik vind PGR beter dan GT2, kwa speelbaarheid!! Over GT3 durf ik niets te zeggen, dat moet iemand anders maar doen!!
bij PGR gaat het niet zozeer om het Racen, maar meer op de Manier hoe je raced, als je liever houd van vol gas door de bochten vliegen en iedereen van de baan af duwen enzo, kan je beter geen PGR nemen
Ik heb ze beiden alleen eventjes kort kunnen spelen en RSC heb ik eventjes in 4-player mode gespeeld (PGR via de demo). Met de korte indrukken die ik heb kunnen opdoen van die spelletjes, vind ik zelf RSC een stukje leuker. Het hele Kudos-gebeuren bij PGR vond ik zelf nogal moeilijk om in te komen (maar ik heb het vrij kort gespeeld). Het rally-racen van RSC is gemakkelijker om in te komen, denk ik. Ik vond zelf de controls van RSC wat intuitiever... Maar het is natuurlijk ook waar je zelf van houdt: rally-en of mooie-auto's-in-de-stad... Wat CyberPunk zegt kan ook: wacht op Colin McRae 3 (rally-spel) en koop nu PGR. De Colin McRae serie is op de PC een gigantische hit en wordt gezien als HET beste rally-spel (tenminste, Colin McRae 2). Ik heb het zelf ook en het is echt een superspel...