1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2019

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 9 mei 2018.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Pre-order is geplaats lets go!:p
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik wil hem digitaal, maar ik wacht de eerste sale af. Vorig jaar kwam die ook vrij snel na release. 1-2 maanden ofzo.
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ga hem sowieso digitaal halen. MP en footie games haal ik altijd digitaal. Geen zin om veel te switchen van disc :p

    PES speel ik meer dan 100 uur. Dus maak me niet zo druk om de prijs eerlijk gezegd.
    Maar ik ben nog wel een beetje aan het twijfelen.

    Ook omdat ik PES 2018 nog steeds dagelijks speel.

    Maar goed, als Myclub liefhebber kan ik beter wel zsm PES 2019 halen. Ik kijk nog wel...
    Weet iemand tot wanneer die Beckham Edition aanbieding duurt (zie je in het menu van PES 2018 ). Momenteel even geen PS4. Wacht op mijn 500 million edition :)
     
  4. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Heb de Beckham Edition van 80 euro voor 71 gepreorderd nog 4 dagen wachten :D

    Heb ook zin in de vernieuwde MyClub!
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    grappig dat Fifa zoveel meer verkoopt, terwijl PES (zeker de laatste jaren weer) echt de veel betere game is (gameplaywise). Ik speel PES ook een jaar lang consequent tot de nieuwe release. Hier op de ps4 pro (4k HDR oled tv). Erg veel zin in 2019. Heb ook alvast de optionfile besteld op pesuniverse. Komt day one!!!

    Overigens: ook ik bestel hem digitaal. Geen geklooi met schijfjes. Op naar donderdag!
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Optionfile besteld?
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat kan idd. Je hebt ook gratis versies
     
  8. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik ben telkens voor 10 euro een jaar lid van pesuniverse, dat heeft als voordeel dat je op dag 1 een optionfile hebt (hele goede vind ik) en dat je een keer of 6 een update krijgt door het jaar heen.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok nice niet dat ik ervoor ga betalen, maar wel mooi dat er die mogelijkheid is en niet eens duur.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beetje nieuwsgierig, ben vrijwel altijd een FIFA speler geweest, maar ik vroeg me af: Zijn die option files ook ergens op de Xbox One te downloaden??? Ik speel multi console games namelijk altijd op de One. Ik neig er een beetje naar na een jaar of 5, zoiets, weer eens een PES game te proberen, maar dan liefst wel met option files, ook al moet ik ervoor betalen.
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Helaas, dat werkt niet. Dat gaat lleen op de PC of PS4. Wel worden je op de XOne de teamnamen bijwerken en de shirts bijgewerkt (zonder sponsors).
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat is eigenlijk als voldoende, maar wat houdt zo'n option file dan verder in???
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Alle shirts worden bijgewerkt met sponsoren en logo's. Alle teamlogo's worden bijgewerkt. Alle competitie- en cupnamen en logo's worden bijgewerkt, noem maar op. Ook de league met neppe teams wordt voorzien van ploegen met de juiste stats (bijv. de Bundesliga). Probleem is wel dat je daar online niets aan hebt (alleen offline).

    Op de XOne worden dus alleen de namen bijgewerkt van de PL en waar nodig de cup en competitienamen. Kan zijn dat de league met neppe teams worden voorzien van teams uit de Bundesliga, maar de shirts zijn dus niet lijkend. Wel blauw of rood of wat dan ook, maar niet met de juiste texture.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn laatste PES heb ik nu zo'n 3 jaar geleden gekocht en dat was nog op ps3. Ik ga me deze week een PS4 aanschaffen+PES . Zijn er eigenlijk verschillende type's ps4 op de markt? Zoja, welke heb ik nodig om PES met een option file vlot te kunnen draaien . Ik herinner me dat op men ps3 PES zeer vlot draaide tot ik er een option file op zette, dan ging het ineens een pak stroever.

    ps: Is het moeilijk /tijdrovend om een option file op je ps4 te krijgen? En als ik een option file zoek moet ik dan rekening houden met BLES... zoals op ps3?
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    PS4 Pro, draait snel, werkt snel, maar kan bij bepaalde games of op bepaalde momenten opstijgen. Is wel duurder dan gewone PS4, maar wel een goede upgrade over het algemeen.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Volgens mij hoef je niet meer rekening te houden met BLES. Het importeren gaat stukken makkelijker. Voorheen moest je alles afzonderlijk doen, nu gaat alles in één import.



    Als je geld over hebt en een 4k met HDR zou ik voor een PS4 PRO gaan (dan zal het er nog beter uitzien).
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ja in 4k hdr met 60 fps ziet het er op de ps4 pro prachtig uit en het loopt super smooth.

    Option file die ik aanschaf via pesuniverse gaat met één druk op de knop, dan is je ps4 10 minuten bezig om alles uit te pakken, maar daarna beschik je over alles licensies en is je game op dat vlak net zo vol als Fifa. Het in de gamesmedia vaak als pluspunt geziene punt van de licenties in fifa en niet in pes, is daarmee non-existend (op de ps4 althans).
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zelfde OF komt ook gratis, alleen wat later. Ik wacht altijd ff paar weekjes.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Jammer dat ze er tegenwoordig geld voor vragen. Die option-files zijn een grote reden waarom mensen toch PES blijven spelen, maar als ze straks die licenties achter een pay-wall gooien, dan zul je toch echt gamers hebben die geen zin in dat gezeik hebben en overstappen naar FIFA...

    Nog afgezien van de vraag of licentie-houders passief toekijken wanneer modders geld gaan verdienen aan het aanbieden van hun licenties.
     
  20. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    nou, het wordt ook gratis beschikbaar gesteld. je sponsort meer de site. Je betaalt niet letterlijk voor de optionfile. zie www.pesuniverse.com

    ik leg het graag neer, want het is me een monsterlijke job.
     

Deel Deze Pagina