1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2019

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 9 mei 2018.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Jammer om tre lezen dat de Master League bijna onveranderd is. Goed vermaak me altijd wel met de mode, maar eens wat veranderingen en vernieuwingen zou niet verkeerd wezen.

    Ja en comentary had niet anders verwacht dat is volgens mij het laatste wat ze ooit gaan verbeteren.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ach, Career in FIFA veranderen ze ook niet snel. ;)

    En commentaar hier en daar in FIFA is ook kut. :+
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik koop m niet, omdat ik de game uiteindelijk te weinig speel. De eerste paar maanden af en toe, daarna hapt hij stof. Ik vind de demo goed genoeg. Bovendien zie ik in veel video's dat elk stadion zo'n beetje dezelfde grasmat heeft. Dat vind ik ook "vreemd". De full game voelt altijd een beetje onafgewerkt ofzo, ik weet niet hoe ik het precies moet zeggen. Masterleague speel ik niet, competitie speel ik niet, blijft er weinig over. Ik speel eigenlijk enkel exhibition matches.

    Ik blijf lekker de demo spelen.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok maar was niet echt een sneer naar PES toe om Fifa omhoog te halen hoor. Het ging mij erom dat ik het jammer vind dat Konami er weer niks aan doet. Die strijd tussen Fifa en Pes kan mij helemaal niet boeien. Speel toch wat ik zelf leuk vind. En als er nou miljoenen Fifa beter vinden of niet mijn speel plezier met PES wordt daar niet minder om.
     
  6. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Gekocht in US Store en vermaak me er prima mee. Ja, ML is niet echt veranderd. Wel kun je nu een speler ruilen voor een ander tijdens de transferperiode. Verder voelt het, voor mij, een stuk fijner aan allemaal.

    Speel PES voornamelijk om de ML en dit blijft mij, ondanks de weinig veranderingen, ook dit jaar weer lang boeien. Twijfel nog wel of ik FIFA erbij haal. Twee voetbalspellen moet kunnen, heb ook meerdere fighting games, maar toch, het voelt anders.

    De soundtrack en het commentaar zijn niet echt je of het. Daar komt elk jaar commentaar op vanuit de community maar het lijkt wel of ze, op een paar zinnetjes na, het niet willen veranderen.
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nou ben benieuwd mijm exemplaar is zojuist naar me toe verstuurd.
     
  8. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Spelers ruilen kon volgens mij vorig jaar ook al toch?
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ah, is dat zo? Mij nooit opgevallen :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb een tijdje USA aangehad op Xbox One X, maar ik kreeg het nooit voor elkaar met de betalingen. Die van mij staan gewoon ingesteld op Europa of Nederland, waardoor ik weer een nieuwe mogelijkheid moet toevoegen als ik wissel naar USA. Hoe kan ik dit het beste oplossen, want in USA staat volgens mij meer shit online en is vaak nog goedkoper ook!?
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ha, net 5 potjes online gespeeld. Meteen 2 quitters..... Zelfs in een demo. Neem je verlies als een man. Het is een fucking game, waar hebben we het over. :p
    Maar goed, kijk er naar uit om morgennacht te spelen.

    Heb hem al gedownload :)

    [​IMG]

    Vriend van mij heeft hem vandaag al ontvangen van YGZ. Maar wil hem toch liever digitaal.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Vooral t.o.v. de demo. Zijn de scheidsrechters bijv. nog steeds strenger (meer vrije trappen), etc.
     
  13. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem ook binnen. Ik ga hem alleen nog niet spelen zonder goede Option File. Die van PesUniverse schijnt goed te zijn en zit de Bundesliga bij, alleen kan je alleen met creditcard of paypal betalen. Creditcard heb ik niet en paypal wilt maar niet mijn account bevestigen... Ik weet niet of iemand hier m kan bestellen en dat ik m dan ook kan verkrijgen. Natuurlijk krijgt diegene een vergoeding.
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hmm netwerk doet het niet nog, dat zal morgen dan wel pas gebeuren.
     
  15. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    net aangemeld op PU voor de goede OF van hun zelf eerste x dat het me lukt om met Paypal te betalen haha xd
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wel realistisch lol dacht doe de master league met Emmen en krijg je een oefen cup waar ik Juventus, Liverpool en Boca Juniors in de groep kreeg. De eis dat ze willen dat ik die win.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kijk eens wat Ajax voor ploegen krijgt en de eis als je wilt? Just to be sure. :+
     
    ageQned vindt dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik denk proberen niet vernederd te worden :p

    Competite eis is beter iig 14e proberen te worden.
     
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hmm ik ga maar alvast bedenken met welke leuke club ik ML ga spelen xd
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Haha ja ik dacht doe met Emmen aangezien ik denk dat die niet vaak ik de game zal zitten.
     

Deel Deze Pagina