1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age

Discussie in 'Games' gestart door Davey666, 8 aug 2017.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik ben jaloers heren. Ik ga de games waar ik nu nog mee bezig ben lekker af maken, en dit wordt denk ik één van de eerste nieuwe titels die ik ga kopen. PC waarschijnlijk. Console wordt RDR2.
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heb helaas tot nu toe maar 5 uurtjes kunnen spelen, maar damn wat een game zeg.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is lekker ouderwets genieten.
    Gewoon lekker hele dorpjes uitpluizen voor wat items, en ook met zowat elke npc effe praten. Ja, het levert je geen items ofzo op, maar gewoon...omdat het weer eens kan.:+

    Enige minpuntje wat ik wel heb is de muziek in de gebieden....had wel wat gevarieerder/pakkender gemogen imo....
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Jammer! Voor mij is muziek juist het belangrijkste in verhalende games. Met fantastische muziek kan ik echt in een spel op gaan, als dat mist, dan is het toch een stuk moeilijker.
     
  5. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Echt twijfelen, of aan deze game beginnen of Octopath Traveler. Hoe zijn de ervaringen met de battles tot nu toe? Goed systeem? Goede moeilijkheidsgraad?
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Het is niet *echte* midi muziek, het is gewoon niet de orkest versie. Midi zou namelijk nog eenvoudiger klinken. Toch jammer. :)
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Battles vind ik zelf erg goed maar je moet wel van turn based houden. Moeilijkheidsgraad is moeilijk te zeggen. Het is maar net hoe snel je zelf door de game wilt en gaat. Ik doe lekker rustig aan en loop soms wel wat door het veld heen. Dus ben tot nu toe nog steeds een hoger level dan ik zou moeten wezen. Hierdoor zijn de battles dan ook een stukje makkelijker.
     
    LuckyLuciano en Zifnap vinden dit leuk.
  8. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    Over 40 minuutjes kan ik 'm gaan downloaden! Helaas wel vroeg op voor werk, dus spelen zit er nog niet aan. Ik ben enorm benieuwd, in ieder geval
     
  9. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Top bedankt man. Ik ben ook iemand die rustig speelt, side quest zoekt en doet. Dus klinkt wel erg relaxt. Ik koop octopath traveler en dragon quest xi gewoon beide nu, klaar :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Hebben jullie trouwens de vrije camera en positie of het traditionele battle systeem ingesteld?
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb zelf de traditionele camera en dus battle systeem.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Aan het battle systeem verandert het overigens niets. Je kunt alleen vrij rondrennen, maar het heeft geen toegevoegde waarde.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    The beginning...
     
  14. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    Heerlijke game tot nu toe! Lekker ouderwets, schitterende graphics, battles en rondbewegen gaat vrij vlot (wat in DQ VIII echt niet het geval was)... Veelbelovend tot nu toe.

    Wel grappig, zag een aantal Metal Slimes voorbij komen tijdens het stukje dat je van die draak weg moet rennen in de proloque. Ik vraag me af of je die kunt engagen, zou wel een lekkere exp boost zijn zo in het begin :+.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat ik trouwens wel raar vind is dat er geen options menu is....dus geen volumes aanpassen van achtergrondmuziek, stemmen, etc....of ik kijk er langs.8)

    En dat sprint (R2) nergens wordt uitgelegd.:+
    Ik wist dat het erin zat omdat dat gemeld werd tijdens een spoiler free review; japan had dat namelijk niet.
     
  16. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    Je kijkt er idd langs, lol.

    Druk op het driehoekje, ga maar Misc. en daar moet het ergens tussenstaan
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Functie toegevoegd, maar uitleg UI niet uitgebreid met nieuwe informatie over deze functionaliteit. Slordig. :+
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    De game zelf is heerlijk, maar de muziek begint me echt te irriteren. Het is niet eens het feit dat het een midi soundtrack is, maar dat ik nu al 3 uur dezelfde repetitieve overworld music moet aanhoren, ook al ga ik een heel ander gebied door. Hebben ze buiten dungeons en steden serieus geen andere muziek? 8)
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zit er nou wel een moeilijkheidsgraad in dan? Want lees hier en daar dat ze op hardcore mode spelen?
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Toggle, die je per optie aan/uit kunt zetten. Kan ook na de start. Zit ongetwijfeld in hetzelfde menu als het geluidsvolume. ;)
     

Deel Deze Pagina