1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wtf is dit? TTK is veel te hoog (net CoD), je bent zo neer. Het speelt echt anders dan BF1, gameplay is veel trager. Tot nu toe niet echt wauw, maar ik geef het tijd.

    Het systeem van ammo en health oppikken vind ik ook echt niks :mad:
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2018
  2. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Hoe ziet hij eruit op de one s?
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Misschien een domme vraag maar tot wanneer is de beta? ik zie alleen start datums.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    When does the Battlefield V open beta end?
    The Battlefield V open beta will end on September 12 at 2:30am IST on all platforms.

     
  5. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel aan mij liggen maar vind hem nog niet echt lekker soepel spelen.....
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Open Beta gedownload, maar kon niets spelen omdat ik geen Early Access heb...!?

    Wanneer kan ik dan wel spelen?
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vanaf 6 september
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    (pc)

    Wat een prachtige game, vooral Rotterdam erg mooi.

    + speelt lekker
    + super graphics
    + gelukkig nog een gemiddelde van 100-110fps op 1440p
    + TTK perfect, redelijk lang
    + healsysteem, wel nog even wennen
    + pouches oppakken van dead enemies, beetje scavenger idee van cod
    + minder doritos op minimap (=spotten), dus minder 'cheaten', betrap me er wel zelf nog af en toe op de spotting knop te rammen

    - dat je geforced word in "bleed out" scherm, en NA bleedout ook nog 8 seconden moet wachten tot deploy
    - sqaud spawn screen, geef mij maar map overview
    - op die sneeuw map is de sneeuw in de huizen wel een beetje over done.
    - film grain, gelukkig meteen kunnen uitzetten
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heb dus pre orderd bij bol. Beta geïnstalleerd en kan en mag dus niet meedoen, moet blijkbaar wachten op de open beta alvorens ik mag meedoen, wat gaat er fout?
     
  10. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Effe spel afsluiten en opnieuw opstarten. Ik heb ook bol.com pre-order. Werkte bij mij ook niet, maar na opnieuw opstarten wel.

    Ben matig positief over het spel.
    Battlefield 1 blies mij omver kwa graphics en gameplay.
    Battlefield V niet. Graphics vind ik minder dan Battlefield 1. Wordt tijd voor een one x plus 4k tv.
    Gameplay is wennen.
    Haal hem sowieso, maar dan wel op een nieuwe one x...
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Okay, gaan we morgen proberen. Thnx.
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Het werkte bij mij ook niet , ik had hem via de One in pre order gekocht en de open beta gedownload maar blijkbaar moest ik eerst nog een Enlister editie downloaden en toen de Early acces open beta.

    Graphics vallen mij ook tegen idd en erger me kapot aan die respawn , kan totaal 14 sec duren en nog langer als je wacht op een medic.
    Voor de rest voelt het voor mij ook nog niet echt als Battlefield maar dat komt meer doordat er weinig en niet alle voertuigen in zitten.

    Maar ik vermaak zoals altijd met Battlefield prima.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zouden jullie, op basis van de beta, deze game kopen, of gewoon lekker bij BF1 blijven?
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Voor mij geen BF5 op basis van deze beta. Ik voel deze game gewoon niet. Dingen die ik eerder noemde, maar ook dat de twee maps die totaal sfeerloos zijn. Lijkt wel alsof je in je eentje rondloopt. Het constante geluid van chaos, tanks, planes, schoten mist gewoon wat je van battlefield gewend bent. Daarnaast de kut TTK wat campen a la cod mogelijk maakt. Game loopt wel lekker smooth op de ps4 pro, maar graphics zijn slechter dan BF1. Gunplay is wel beter dan BF1 maar nogmaals, fucking kut TTK.

    Het is dan wel een beta, maar toch.
    Valt me wel op dat pc gamers deze game anders ervaren dan console gamers
     
    Oujdi vindt dit leuk.
  15. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik haal hem sowieso. De tweede wereldoorlog setting vind ik gewoon super. Ben het wel eens met de commentaren die worden gegeven.
    Dat respawn systeem moet anders....gewoon net zoals battlefield 1. Hoe het nu is, is gewoon kut. Dat je iedereen kan healen vind ik dan wel weer ok.

    Graphics vallen mij wel tegen. Ziet er goed uit hoor, maar naar mijn inziens haalt hij het niet bij Battlefield 1. Heb het gespeeld op een one s.
    Battlefield 1 is voor mij het ultieme spel, schitterende graphics en geluid, fantastische gameplay en mooie setting.

    Battlefield V hiermee vergelijken moet je eigenlijk niet doen, want dan valt hij wat mij betreft tegen.

    Als de portemonnee het toelaat haal ik hem samen met de one x.....met 4k zal het er wel fantastisch uitzien.
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Los van de setting en een paar kleine verschillen hier en daar is dit toch gewoon Battlefield 1? Wat is er vernieuwend?
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik haal hem sowieso. En dat over ttk etc word toch wel aangepast devs vragen nu al naar meningen op resetera ivm de ttk etc.
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ga deze ook zeker halen. Vond BF1 helemaal niets maar krijg met deze beta beetje het oude BF gevoel.

    Nieuwe ontwikkelingen die stuk voor stuk teamwork stimuleren. Dit in combinatie met wat meer "realisme" (bijv. Geen unlimited ammo gooien en spot button spammen) maken het een toffe game.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nog niet gespeeld, maar ik hoop op een BF4 gevoel.
    BF1 vond ik echt geen reet aan, maar deeltje 4 heb ik kapot gespeeld.
    Ik had ook liever een hedendaagse setting gehad, maar goed, hopelijk BF6 dan maar.
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik krijg echt tieten van die bleeding out rotzooi, BF1 spawn was echt beter. Grappig dat wanneer je dan op de grond ligt de enemies je niet eens kunnen killen, maar gewoon met zn allen over je heen rennen. Ik zou bijna een 3e keuze willen die schreeuwt "please kill me!!!"
    En als ik die sneeuwmap krijg quit ik gewoon, verschrikkelijk. Rotterdam ziet er zo veel beter uit.
    STG is OP a.f. Ik dacht dat dit maanden geleden al bekend was. Nice dat ze er niks mee doen.
    Oja, zet maar lekker allemaal een S-mine neer bij de lootcrates. Goed idee.
     

Deel Deze Pagina