1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Spider-Man

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nog teveel geweldige games in mijn backlog en op mijn verlanglijstje staan om deze dag 1 te halen, maar zeer goed nieuws dat de scores dus prima zijn. Weer een geweldige topper voor PS4. Wat mij betreft is Sony inmiddels Nintendo ook dik voorbij wat betreft must-have exclusives.

    Wat een prachtig game jaar is het ook weer....
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Thx. Echter zie ik dat het ook gaat gelden voor Tomb Raider, Assasins Creed en RDR2. Games die zowiezo ga halen. Afgaande op de lijst van GameMania met games die je kunt inruilen kom ik met een beetje mazzel op 4 in te leveren games. Aangezien Spiderman voor mij geen day one buy zou zijn (sorry guys) moet ik nog even goed nadenken wat ik ga doen:)

    Maar mijzelf kennende zit ik vrijdag gewoon in de auto naar de dichtstbijzijnde GameMania:D
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Iemand hem al in de winkels gespot?
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hoe moet ik dat Spiderman nou zien? Ik vind Batman heel tof - altijd al gevonden - maar heb verder weinig met 'superhelden'.

    Waarom is Spiderman nu ineens zo bijzonder? :+
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Preload is trouwens beschikbaar.

    @Rossi46 zwiepend door NYC is toch mooi? :cool:
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Omdat New York (manhattan) zo te zien fantastisch is nagemaakt. Het zwiepzwappen lijkt me super, de fights zien er te gek uit. De hele vibe om die game, ik heb verder ook niks met superhelden, nu wel!
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Spider-Man nu ineens bijzonder? Ineens?
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    De hype is behoorlijk, zullen we maar zeggen ;)
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Voor de game ja. Maar Spider-Man zelf is altijd populair hoor. Ik denk meest populaire Marvel Character. Dat werkt ook mee
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    [​IMG]
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  11. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ik snap wel wat @Rossi46 bedoelt. Ik heb zelf ook zowat 0,0 met superhelden, maar de beelden die ik heb gezien en de reviews hebben wij wel overgehaald. Lees ook her en der dat als je niks met superhelden hebt, dit tóch wel een aanrader is. Tel daarbij op het feit dat ie voor 25 euro's op te halen is én mijn Pro iets te veel stof staat te happen de laatste tijd maakt dat ik 'm vrijdag zeer waarschijnlijk wel in m'n PS4 stop.

    Mocht ik er toch helemaal niet inkomen, wat ik niet verwacht, kan ie altijd nog op Marktplaats.
     
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zal ik 'em ook kopen? Nog meer games voor op de grote stapel :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Als je 25 euri's kunt missen en eventueel 2 games hebt liggen(wel ff op de site van GameMania checken welke games in aanmerking komen), kopen. Maar luister vooral niet naar mij, ben van nature een beetje overgevoelig voor hype's en dergelijke:rolleyes:.

    Ik heb ook nog een backlog van hier tot Tokio, en dat wordt er ook niet minder door met GamePass…

    Maar héél misschien kan ik me beheersen, en wacht ik met spellen inruilen voor games als de nieuwe Assasinns Creed en Read Dead, of de nieuwe Tomb Raider want die komen namelijk ook in aanmerking straks. Ik ben er nog niet voor de volle 100% uit.
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Joh, bij mij is het precies hetzelfde. Gaat nergens over. Mooiste blijft MGS5. Ben groot Metal Gear Solid fan. Game destijds bij launch gekocht. Met guide. Helemaal happy. Amper gespeeld :D En zo kan ik nog een hoop andere voorbeelden noemen...

    Maar hè, de hype van nu is wel tof en aangezien ik geen fuck met die Spiderman heb, laat ik me graag overtuigen :+

    Ohja, vrijdag komt ook Batman Return To Arkham bij mij binnen. Nu voor de XOX een 4k en 60fps update. Dacht ach, leuk, voor erbij ;)
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Zie net op feestboek voorbij komen dat de GM hem al verkoopt.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hou op he, ik kom daar net vandaan!
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Nou, niet bij alle GM. Niet bij R'dam Oude Binnenweg iig. Merk ik nu net...
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2018
  18. goreblaster

    goreblaster Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    1
    Onzin. Heb net 4 gamemanias gebelt.. 2 in eindhoven 1 tilburg 1 denboscg en zeggen allemaal pas vanaf vrijdag. 1 zei er hooguit morgen maar heeft hij nog geen goedkeuring voor
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Easy Allies review staat weer online.

     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En terecht die nette cijfers als ik die reviews zo bekijk, wat duurt dat wachten lang!
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina