1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ze doen er wel wat mee(STG) zag toevallig een post van een dev voorbijkomen daarover.
     
  2. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ok, 2 dagen gespeeld nu en aardig wat potjes gedaan. Moet zeggen dat ik niet heel erg onder de indruk ben van deze game tot nu toe.

    Pluspunt:

    Je kan vragen om een revive nu

    Minpunten:

    Mega veel bugs in deze beta
    Geluid klopt geen reet van (wapens hoor je niet, waar is het geschreeuw van enemies/teammates, voetstappen etc)
    Wapens voelen niet fijn aan imo
    Aimen werkt sluggish, aim down sight sensitivity ontzettend traag
    Vliegtuigen vliegen slecht
    TTK vind ik te laag
    Je merkt amper dat je beschoten wordt, bijna geen bloedspetters
    Vaak het gevoel dat je door 1 kogel dood bent
    Nieuwe health/ammo systeem vind ik zelf niet fantastisch
    Maps voelen leeg aan, niet gritty en oorlog achtig zoals in Bf1 bijvoorbeeld, waar zeppelins en vliegtuigen overvliegen
    Ik heb niet het gevoel dat ik in een battlefield zit
    Krijg geen WW2 gevoel bij de game
    Commo Rose is dumbed down, je kan minder dingen zeggen nu
    HUD ziet er te modern uit naar mijn smaak
    4 man squad ipv 5. Waarom van 4 naar 5 en dan weer terug naar 4. Waarschijnlijk vanwege de battle royale mode of iets dergelijks
    Spot mechanic is gewoon helemaal eruit gehaald, 1 van de core mechanics van battlefield. Ja, als sniper kan je schijnbaar nog spotten met een verrekijker.

    Kan eigenlijk bijna niks positiefs bedenken over de game tot nu toe, helaas. De game voelt gewoon gerushed aan. Waarom niet gewoon lekker 3-4 jaar de tijd nemen om een polished game te leveren?
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik begin na wat meer spelen mijn nogal overhyped reactie in twijfel te brengen. Ben het met veel minpunten hierboven eens. Ik mis het spotten, wat toch eigenlijk echt wel bij een Battlefield hoort. Healing systeem begin ik wat irritant te vinden, vooral in de sneeuwmap met veel open plekken. Ik heb zojuist even BF1 opgestart en ik kan me herinneren dat ik bij de beta van deze game een veel groter WOW gevoel had. In BF1 gebeurt veel meer en is de gameplay sneller. Ik ben meer van snelle reflexen en run&gun. BFV lijkt erg langzaam, rustiger en ik moet me een stuk beter concentreren dan een BF4/BF1. Daarbij heb ik zeker geen gevoel van een WW2 setting. Bij BF1 heb ik ook een veel meer voldaan gevoel bij killen op een of andere manier, heeft wellicht met de HUD en geluiden te maken. In de map Rotterdam zitten best veel copy-paste elementen van Amiens, zelfs het interieur, wat het niet echt vernieuwend maakt.

    Maar als die V1-rocket in de lucht hangt en elk moment ergens kan gaan vallen, daar krijg ik toch wel even kippenvel van. Morgen maar even de speakers vol open zetten en bas omhoog. Man man man.
     
  4. nicotet

    nicotet Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een kompas in de hud, of ergens anders, zodat je kan zeggen richting west of zuid....
    Alvast bedankt.
     
  5. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Damn ... als ik jou zoiets zie posten over een Battlefield game moet de huidige game wel erg kut zijn.
    Game is inmiddels al 'n maandje uitgesteld ... ik hoop dat het BF5 ook ten goede gaat komen ...
     
    Raafie vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Warmloper voor de game, is al een oud filmpje, maar gaat echt over het type BF speler, teamsquads en soloplay:

    :+
     
  8. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik heb er geen vertrouwen in.

    Echt, er ligt veel te veel nadruk customization, die overigens kut is. Je kan je wapen upgraden door middel van een skilltree met maar 2 routes. Iedereen loopt straks met dezelfde wapens rond, dus waarom dat upgrade systeek erin? Is toch hetzelfde als bf1, gewoon 2-3 soorten van elk wapen.

    Ook zijn de guns niet gebonden aan faction. Also Brit is mijn start wapen bij asdault een fucking Nazi wapen.

    Hele atmosfeer van de game voelt ruk aan op dit moment, mede dankzij wazige costuumpjes die de spelers aan hebben.

    En DICE wil de niet bekende gevechten van ww2 laten zien met deze game. Fucking middle of nowhere in Noorwegen... Oh en waar is het Noorse leger? Of hadden ze dat niet.
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    BF1942 FTW, al is het alleen maar door die awesome legendarische soundtrack.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Battlefield 1943 mag er ook nog steeds wezen. Ik ben blij dat die BC is voor de One.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599


    Verbaast me niets als hij nogmaals uitgesteld gaat worden. Zou wel een teleurstelling zijn voor veel fans, maar wellicht is dat een betere zet.
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zo te zien verwachtte mensen een hap te nemen van iets lekkers, daarentegen bleek het ineens een hap vogel zangzaad met anijs te zijn, wat overigens best lekker kan zijn voor vogels, maar voor mensen niet. Nu is het wel zo dat vogels normaal gezien, voor zover ik weet niet gamen.

    Ik kom niet eens in een server, dus ik kan nog een oordeel geven.
     
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik snap sommige kritiek niet zo goed. Vind het tot nu toe gewoon weer een heel vette BF (voor een beta iig). Begrijp niet zo goed wat mensen bedoelen met dat ze het WO2-gevoel missen. Wat is dat überhaupt? Het customization-systeem vind ik overigens wel erg beperkt. En de game is buggy ja, maar voor een beta wel prima speelbaar. Goed dat ze hem hebben uitgesteld.
    Maar ik vermaak me deze dagen iig nog wel even :)
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    De enige Battlefield die ik na BF1942 met plezier speelde was BF4 ... die speelde gewoon echt heerlijk.
    Battlefield 1 vond ik al veel minder ...

    Moet deze nog proberen maar vooruit.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het lijkt erop dat jij geen COD 2 of Medal of Honor - Allied Assault hebt gespeeld. Wanneer je die games kent en veel gespeeld hebt, zoals veel oudere gamers, dan snap je wel wat daarmee bedoeld word. Overigens wacht ik gewoon rustig af tot de reviews er zijn. Je weet maar nooit wat DICE en EA doen met de tot nu toe ontstane kritiek.
     
  16. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Heb hem nu 2 dagen gespeeld en moet zeggen dat hij wel steeds leuker begint te worden. Ben blij dat ze wat anders proberen, zoals het nieuwe health en ammo systeem.
    Het is wel even wennen, maar vind het wel tof. Je moet hierdoor anders spelen.

    Ben het wel eens met het commentaar dat je niet het wo2 gevoel hebt bij deze game. Dat vind ik persoonlijk het grootste minpunt momenteel. Ben van mening dat dit komt doordat je niet meer de standaard Duitsers en Amerikanen/Engelsen hebt. Zijn allemaal rare pakjes en zo.....

    Ben blij met de game, ik ben blij dat Dice probeert te vernieuwen en dingen uit probeert. Anders krijg je steeds dezelfde game, maar met nieuwe graphics.

    En vergeet niet dat dit een Beta is......
     
  17. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat een ramp met een server joinen... Tot nu toe 1 rondje Conquest kunnen doen. Het was ok, had er wat meer van verwacht.

    Iemand al grand operations gedaan?
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Eindelijk in een server gekomen, Rotterdam ziet er fantastisch uit. Maar als er dan ineens een geel beschilderde tank met allerlei poespas voorbij komt... Tsja.... Dat voelt toch een beetje als een natte duif.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oh ja zeker, beide kapot gespeeld. Maar ik vind het zelf niet zo nodig dat elke WO2-game eenzelfde sfeer uitademt als die games. WO2 kan ook prima op een andere manier dan de thema's die we kennen van MoH:AA, CoD2, Saving Private Ryan, Band of Brothers etc. Maar misschien een kwestie van smaak...?
     
  20. OnzinGaming

    OnzinGaming Onzin Gaming Youtube kanaal!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    16
    Vind het echt wel een lekkere game.
    Het is nog wel BETA dus er zitten nog wel wat dingen in die zeker beter moeten.
    Maar man man het ziet er echt geweldig uit op Xbox One X.
    Dat mensen zeggen dat er geen WOII gevoel inzit snap ik dus weinig van maar goed ieder zijn eigen ding.

    + punten:
    Geweldige graphics
    Prima maps
    WOII sfeer
    Schiet lekker
    Bouwen op sommige plekken voegt echt iets toe


    - punten:
    Te snel dood
    Te weinig ammo
    Te weinig voertuig spawns ( vooral op die sneeuwmap )
    Vliegtuigen te zwak

    Denk wel dat het goed is dat de game uitgesteld is om alles helemaal op orde te maken.
    Zitten namelijk nogal wat bugs in zoals reviven werkt niet altijd.

    Maar deze game ga ik wel helemaal kapot spelen zodra die uit is.
    Ben benieuwd naar de rest vd maps en ondersteuning komende maanden/jaren.
     

Deel Deze Pagina