Ik hoop niet dat hij alleen maar online kan gespeeld worden (ik ben DBZ-fan en ik heb geen Xbox Live)
Ik denk niet dat M$ dat niet zou willen. Ze zijn waarschijnlijk blij met elke (goede) game die voor de XBOX word ontwikkeld. En verder zou het kunnen dat een DBZ liefhebber geen XBOX koopt omdat er nou alleen maar een DBZ game op de PS2 is. En als er straks 1 op de XBOX is dan kan dat kopers over de streep trekken. Dus ik denk niet dat M$ het niet wil!!
Maar komt ie er nu of niet, ik zit er wel echt op te wachten. @ mojoo: Waarom zou MS dit niet willen, het zou goed zijn voor de verkopen (vooral in Japan). En als er XBOX'ers zijn die dit te kinderachtig vinden (Aliens afknallen in Halo, daarna nog eens in Brute Force en daarna nog eens zitten wachten op Halo 2 om nogeens aliens afknallen is echt volwassen hoor:{.) zullen die toch niet meteen hun XBOX verkopen ofzo, die zullen dit spel toch gewoon in de winkel laten liggen. Ik ga mijn XBOX ook niet wegdoen omdat Barbie(dat is pas kinderachtig) erop uitkomt.