1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2019

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 9 mei 2018.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    En valt je niet op dat de CPU alleen via de flanken probeert te scoren. Zelfs als ze 1 op 1 met jouw keeper zijn gaan ze bijna altijd naar de flank om vervolgens een lage pass te geven? In balbezit is de game subliem, maar de CPU AI aanvallend is echt heel slecht.

    Wel vind ik de game heel lastig offline. Ik speel manual, advanced shooting.
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Alleen over de flanken wil ik niet beweren, maar ze gebruiken die aanval wel veel idd.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    80 tot 90% van de keren. Ze wachten zelfs en lopen terug naar de flank als ze doorgebroken zijn. Niet een keertje maar ook dan 90% van de keren. Bizar en het haalt het plezier uit de game voor mij. Tegen de CPU dan. Tegen mensen offline is het top.

    Keepers blijven ook maar op de lijn staan bij een op een. Altijd een goal dus.
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hoe bedoel je met die keeprs, want je kan de keeper zelf wel naar voren laten komen. Tenminste dan loopt hij naar de tegenstander die de bal heeft.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik bedoel wanneer je tegen de CPU speelt. Tegen mensen kun je uiteraard je keeper zelf laten komen. Let er maar eens op. Elke 1 vs 1 met de keeper scoor ik. Want hij blijft staan tot ik 5 meter van het doel sta.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    In de demo niets gemerkt van de CPU die alleen maar via de zijkanten aanvalt. Ik speel in de demo meestal tegen Argentinie, en die gaan het meest via het midden (diagonaal de spits inspelen).

    Is de CPU dan eentoniger/dommer in de final release? Dat zou wel weer een kutstreek zijn, nadat iedereen zo positief is over die demo...
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    5 minuten potjes in demo. For a reason. Ook in de demo is het zo
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Viel mij ook op hoor. Ook een van de redenen dat ik game niet bij launch gehaald heb.

    Overall AI is beter, maar dit verpest t wel weer.
     
  9. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Klinkt wel als een bekend verhaal dat ik ook heb beleefd in oudere pes delen. Vond dat destijds ook erg onrealistisch uiteraard (zowel die aanvalsstijl als keepers die weiegeren uit te komen). In de demo is het mij ook niet opgevallen maar inderdaad wellicht door de kortere duur. Ik las net ook een kritische review van pcgamer.com waarin het verhaal van Cyrus genoemd staat. Al stonden in die review meer zaken die stoorden die ik zelf nog niet had ontdekt.
    Tot nu viel ik alleen over de juich geluiden na een goal. Die duren slechts 1 seconde. Heeeee en op klaar met juichen voor een (mogelijk belangrijk) doelpunt. Maar ik ben geloof ik de enige die zich daar aan stoort. Verder beviel de demo me uitstekend en stond ik op t punt terug te keren naar pes na een jaar of 8 fifa. Ik wacht nog even die demo af.
     
  10. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Mooi! Net toch maar aangeschaft! Dus @hully je hebt een pb :)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er is een patch geweest, maar doordat ik meerdere afspraken had, en heb, plus slecht geslapen vannacht, niet naar kunnen kijken. Heb je toevallig al gezien of het aanklikken van de voorwaarden nu wel naar behoren werkt? Op deze manier kan ik zowat de helft van de game niet spelen.
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Sorry nog niet aan toe gekomen helaas. Zal morgen er even naar zien.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Damn wat speelt het spel lekker! Heb al een paar leuke potjes gespeeld zeg en ben begonnen met de Master League (oude klassieker die ik altijd zal blijven spelen :p).
    Heb trouwens voor het eerst in een voetbalspel meegemaakt dat er werd gefloten voor een handsbal! Waanzinnig! Best wel tof gedaan.
    Binnenkort maar eens online proberen. Voeg me maar toe op de PS4: Dranx666.
     
  14. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Trouwens, wat is er met Hanterp gebeurd?
     
    HanTerp, Nol en rubenpol007 vinden dit leuk.
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    24/7 PES?
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Niets ernstig hoop ik. Viel inderdaad op...
     
    HanTerp vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Han zit tegenwoordig gewoon alleen nog maar FIFA te spelen... ;)
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  18. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Verrader die Han dan
     
    Dranx, HanTerp en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Han waar ben je?
     
    HanTerp en Yellow 13 vinden dit leuk.
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Mocht er iemand zin hebben in een potje tussen Spider-man door dan hoor ik t graag xd
     

Deel Deze Pagina