1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Spider-Man

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb er totaal geen last van.....maar ik speel ook geen AC games, dus misschien dat het me daarom minder irriteert.:+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dikke game hoor. Maar ik ben een Spidey fan. Afgezien van dat is er eigenlijk niets dat we niet al eerder gezien hebben in onze games. Hoeft ook niet, want het is geweldig neergezet natuurlijk.

    Maar het is geen game die we over 10 jaar op onze lijstjes met all time favo games hebben staan toch?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik zou het niet weten. Wie weet wel, is dit het summum van een superhelden game?
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Uk

    PS4 exclusive Spider-Man is the fastest-selling game of 2018 so far.

    It narrowly beat previous record-holder Far Cry 5 (which was available on more platforms), and sold almost double that of the previous biggest exclusive of the year - God of War on PS4.

    Not only that, but it's the fastest-selling Marvel-branded game in history, beating previous title LEGO Marvel Super Heroes by a big margin.

    It's also the fastest selling individual format game since the PS4 version of Call of Duty: WWII in November last year. Spider-Man is the latest in a long-line of hit PS4 exclusive single-player games.

    https://www.gamesindustry.biz/artic...pider-man-is-fastest-selling-game-of-the-year
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wow....beter dan God of War......niet verwacht!
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Had wel kunnen verwachten. Marvel is hot. Spidey is hun paradepaardje. Iedereen en z'n moeder is dan fan Spider-Man. En is niet R rated
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dammit, Spidey verslaat nu al GOW. Vind Kratos toch stoerder, lekker puh
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Wat hoor ik nou.... Moet je in dit spel delen van de map vrijspelen door het beklimmen van towers ? Mag toch hopen dat dit niet klopt.
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Klopt maar dit is imo verder niet hinderlijk
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Je kan overal bij meteen maar als je unlockables wil zien moet het wel. Ik heb ze gisteren maar meteen allemaal gedaan
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Pm me ff als je Reck ook een ps4 gunt om deze toffe shit te spelen

    Thankyou
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn er 10 ofzo. Heb je zo gedaan. En je speelt niet delen van de map vrij maar ziet dan de side stuff op de map
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Oké... Maar als ik dat combineer met eerder genoemde 100 duiven missie en steeds dezelfde crimes, dan kan ik mij toch niet aan de indruk onttrekken dat ze wat elementen hebben geleend uit de AC serie. En dan zijn het ook nog de elementen waar AC zwaar op wordt afgerekend. Daar hadden ze wel wat meer creativiteit in kunnen stoppen.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja de fetch missies zijn herhalend klopt .
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat blijf je houden in open world games. Zo creeer je iets meer duurzaamheid voor sommige gamers, en het zorgt ervoor dat men ook de hele map daadwerkelijk ziet. Je kunt als environmental artist wel een schitterende plek hebben gemaakt in de game, maar wanneer de story- en side-missions zich daar niet afspelen, dan zullen veel gamers daar dus niet komen.

    Verstop je daar even een duif of whatever, dan is dat probleem meteen opgelost. Nog even los van het feit dat er nog best veel gamers zijn die zo'n speurtocht WEL leuk vinden. Net zoals 'Where's Waldo?' boeken erg populair waren bij een bepaald publiek.

    Misschien hadden ze dat gewoon moeten doen: Gewoon 100 Waldo's in de game verstoppen, die tussen de mensen lopen, en die zet je op de foto als Peter.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    "To each their own" zeg je dus eigenlijk. Vandaar ook mijn opmerking "dan speel je die side quests toch niet". En daarop kwam de reactie dat side quests weer suit(powers) opleveren. Dus helemaal optioneel is het dus ook weer niet.

    Een duivels dilemma dus, maar ik geloof nog steeds dat de gaming industrie ook dit dilemma kan opgelossen zonder dat een partij wordt teleurgesteld.
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Zolang ik er maar naar toe kan slingeren vind ik die fetch quests op dit moment geen straf.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik laat ze meestal ook links liggen. Maar nu krijg je suit en power upgrades erdoor. En er zijn ook 50 secret photo ops voor een suit. Zucht

    Inmiddels 4 errors en 2 under the map ervaringen verder.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2018
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Lol, die missies waar je tegen waves aan vijanden moet vechten kan je infinite doen. Vind combat zo leuk dus heb het al echt tien keer opnieuw gedaan, level ups gaat zo wel snel.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    why? je hebt 25 bases te doen. Nergens voor nodig om eentje infinite te doen
     

Deel Deze Pagina