1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] F1 2018

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    [​IMG]
    Release
    24 augustus 2018

     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb een paar dagen terug mijn key geannuleerd, blij dat ik dat heb gedaan. Bijna geen vernieuwing t.o.v. 2017.

    Alleen als je 2017 niet hebt zou dit interessant kunnen zijn.

     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ach jah ik vermaak me er prima mee.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Al redelijk wat kunnen rijden en vermaak me er ook prima mee. Het is echt weer een stap vooruit, blijft een mooi spel. Vaak in de avond met wat mensen een zelfde kampioenschap. Erg leuk met name doordat je elke nieuw race snel kan aanpassen. Even vier races met 5 ronden of een enkele race met alles erop en eraan.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wel al veel tegen de cpu geraced, maar nog niet online. Werkt het nieuwe online systeem wat goed? Dus de nette rijders dat die ook nu bij elkaar worden ingedeeld?
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dan moet je met name enkel ranked racen. Ook daar kom je soms nog vervelende achterblijvers tegen.
    Zou enkel wel graag een toevoeging willen, auto’s met een ronde achterstand ghost worden. Dan zou het probleem, wat mij betreft, opgelost zijn.
    Speel voornamelijk enkel in private lobbies met bekenden.

    CPU is overigens wel sterker/agresiever geworden. Ben er iig wel tevreden over.
     
  8. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Koop je vol goede moed f1 2018 voor het nieuwe seizoen dalijk. Zitten alle racers in andere teams.. :/ toch jammer dat het altijd zo laat komt.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja klopt, maar dit ligt niet echt aan de ontwikkelaar. Niet ver voor de start van een nieuw seizoen F1 worden de wagens pas getoond en dus naar buiten gebracht. Pas op het moment dat de wagens publiekelijk zijn getoond kan de ontwikkelaar ook pas beginnen met de wagens in de game te zetten qua uiterlijk, kleuren en dergelijke.

    En ze tonen de plannen echt niet als uitzondering eerder aan de ontwikkelaar, want ze zijn als de dood dat het uitlekt.


    Ik zie ook het liefst een release bij de start van een seizoen, maar dit is helaas ben ik bang niet mogelijk.

    Ik weet niet hoeveel tijd ze daarvoor allemaal nodig hebben, dus misschien dat de release wat eerder zou kunnen, maar daar heb ik geen kijk op.
     
    B Tender en Bidle vinden dit leuk.
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    F1 2018 is aan Game Pass toegevoegd.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Straks gelijk ff proberen
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Moet zeggen dat de game wel goed bevalt na een middagje klooien in de Torro Rosso. FFB is redelijk ok en de moeilijkheidsgraad is ook lekker uitdagend in te stellen.
     
    Beltoni en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vanavond voor het eerst een raceweekend (25% race) gedaan. Was eigenlijk best wel gaaf. Even GP van China gereden om me voor te bereiden op morgen :D

    Moeilijkheidsgraad stond helaas te laag. Dacht dat 75% voor een nieuwkomer prima zou zijn maar reed 2-3 seconden per ronde sneller. Bleef leuk om elke ronde alles te geven.
     
    Olijke Poffer en Bidle vinden dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Best een leuke race game inderdaad..
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik speel deze nu via de game pass en doe gewoon een standaard seizoen met "amateur" instellingen waarbij ik naar mijn weten geen clutch ofzo hoef te gebruiken maar elke start word ik sowieso voorbijgereden door diegene naast mij en soms zelfs achter mij.

    Heeft itemand enig idee hoe je een perfect start maakt op een xbox controller?
     
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Bij instellingen kun je de start met clutch doen, A ingedrukt houden en los laten op 'groen'.
     
  17. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    En wat doen we met het gas? Niks? Half? Voluit? Ik heb alles wel geprobeerd volgens mij
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Je drukt A in en gelijktijdig geef je gas zodat de toeren opbouwen. Als de lampen uitgaan A loslaten en je vertrekt. Denk dat je zo een beetje op 3/4 van de toeren moet gaan zitten voor een goede start maar dat is gewoon een beetje testen
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Als je geen gas geeft ga je niet vooruit ;) maar wat Tim zegt idd, de game geeft ook het optimale toerenaantal aan maar zelf vind ik dat lastig.
     
  20. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik vind mijzelf een behoorlijke gamer die een bovengemiddelde controle over zijn rechter trigger heeft maar ik krijg niet eens 1 milliseconde de juiste toeren. Of niks, of alles en dus nooit in het paars...

    Ik kijk even naar mn respons ivm elite controller, ik denk dat het daaraan ligt.
     

Deel Deze Pagina