1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2019

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 9 mei 2018.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    @HanTerp Bundesliga heb ik effe toegevoegd, snel ff kijke of we een keer een pot tegen elkaar kunnen doen lijkt me tof !
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kijk maar wat ik bij de conversatie schreef. Hij doet het helaas nog niet.
     
  3. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Heb je nu option files Han?
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Niet alles. Ik heb de Bundesliga niet. Toen ik die probeerde, werkte het niet. Ik doe het dus zonder Bundseliga.
    Niet erg; ik ben toch geen fan van het Duitse voetbal ;)
     
  5. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Die heb ik ook niet, maakt ook niet uit
     
  6. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    De Bundesliga kun je los downloaden op pes-patch of pesworld
     
    ageQned vindt dit leuk.
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Die werkt goed?
     
  8. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Hebben jullie FIFA al geprobeerd demo? Moet zeggen snelheid lijkt omhoog te zijn gegaan en speelt best lekker weg sinds jaren
     
    Dranx vindt dit leuk.
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ben m nu effe aan t testen
     
  10. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik vind de demo verrassend goed moet ik zeggen! Loopt een stuk soepeler en schieten is een stukje lastiger. Benieuwd naar het volledige spel :)
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hmmm... moet die demo ook nog even ophalen.
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Paar potje gespeeld en moet zeggen wauw. Dit is wat ik mis in pes al die jaren. Hoe soepel en crisp het passen en schieten gaat. De bal lijkt niet te zweven en in slow motion te bewegen zoals in pes het geval is. De spelers reageren ook snel en ik heb niet het gevoel dat ze schaatsen over het veld. En geen eindeloos onrealistische hakjes in de passing. Fifa19 speelt tot nu toe echt lekker weg.
    Ook merk je echt veel verschil in technische spelers en niet technische. Ik probeerde met bonucci bijv een volley en hij raakte de bal maar half, het zag er echt lomp uit maar wel zoals een verdediger in het echt zo doen. Ook in mijn 2e potje en prachtige duik kopbal gemaakt met Cavani. In pes heb ik dat in jaren niet voor elkaar gekregen.
    Kan bijna niet geloven dat ik dit zeg, maar ik vind fifa dit keer zo goed dat ik een aankoop overweeg.:eek:
     
  13. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Oke je kan ook overdrijven he. Heb je gezien hoe de spelers glijden over het veld! En ik moet zeggen het gaat wel heeeeel erg snel...pes blijft voor mij de footie
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Bij in slow motion bewegen bij PES ben ik maar afgehaakt.
     
  15. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    echt bullshit eerste uur dit: fifa is zo on-rails nog steeds en die ballpshysics in de demo van 19 zijn echt belachelijk slecht.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Voor het eerst in jaren weer eens een PES en gelijk twee dingen die mij veel meer bevallen dan FIFA: Spelers blijven op hun plek staan, ook al wil je anders. En de assistent modus, ook al had ik begrepen dat die er al een jaar of drie in zit. Zeker als ik als manager speel, wat ik gewoon leuk vind, ga ik echt niet nog eens zelf spelen.

    Een verademing die AM t.o.v. het zeer beroerde simuleren in FIFA career. Onlangs kampioen geworden met Ajax, ondanks de fictieve spelers. Nu een contract bij PSV, met betere spelers, omdat ze officieel zijn denk ik.

    Enige iets jammere is dat ik geen OF heb, maar met mijn contract bij PSV moet dat wel goed komen. De jeugd bij PSV is in deze game zelfs nog sterker dan het eerste van Ajax op bepaalde posities. Al met al een game die ik echt nog wel vaker ga spelen de komende tijd.;
     
  17. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Fictieve spelers? hoe bedoel je?

    En ben je kampioen geworden met alleen Assistent Modus?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Fictieve als in de namen kloppen niet, gebruik geen OF namelijk. Ajax heeft in ML geen echte namen, misschien elders wel.
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Je hebt een keuze he de echte selectie of fantasy selectie.
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja en daarom een contract bij PSV getekend. :+ Ajax had als doelstelling de 14e plaats. :lol:
     

Deel Deze Pagina