1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2019

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 9 mei 2018.

  1. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ajax heeft in ML gewoon correcte namen.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Met een OF misschien, maar ik zie toch echt andere namen hoor. Het kan zijn dat het door de recente update komt, maar dat het bij mij niet zo is omdat ik al met een ML seizoen bezig was. In ieder geval had ik het in het afgeronde seizoen niet.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Again het is de keuze die je maakt. De echte selectie of fantasie namen.
     
    Dranx, Yellow 13 en rubenpol007 vinden dit leuk.
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Jongens rustig maar ik ben geen fifa fanboy. Ik heb fifa altijd de grond ingekraakt omdat het zo brak was. Dit keer zijn ze gewoon op een zeer goede weg. Het gaat inderdaad snel, maar daar hou ik juist van. Pes in de vroegere jaren was ook vrij snel. Ik hou niet van simulator voetbal, geef mij maar mix van arcade en sim. MS flight simulator was vroeger ook saai als de neten, maar Ace combat was fun.
    Al die dingen die ik opnoem zijn mijn beleving van pes en de reden dat ik al een tijdje pes af ben. Net zoals steeds meer mensen, wat te zien is aan de jaarlijkse daling van pes sales. De weg die ze nu blijven aanhouden is niet de juiste weg....wat ik jammer vind want ik speel liever mijn geliefde pes dan fifa.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Het grootste probleem van PES is de licenties daardoor nemen de verkopen af. Niet omdat de game slechter of minder wordt. Want ze zijn met PES juist na lange tijd weer de goede kant op aan het gaan.

    Veranderingen in voetbal games zijn nou gewoon eenmaal minimaal. De FiFa demo vond ik overigens ook wel goed, maar net als PES zijn de verbeteringen en veranderingrn minimaal.

    Met jou bericht komt het zo over dat FIFA zoveel verbeterd is, maar ook daar is het maar heel minimaal anders/veranderd t.o.v. Fifa 18.
     
  6. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Gisteren effe de demo gedaan maar weet niet heb toch meer het PES gevoel terwijl ik vroeger altijd FIFA speelde
     
    rubenpol007 en ageQned vinden dit leuk.
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik speel elk jaar ook meer PES dan Fifa, maar bij Fifa vind ik de sfeer en dergelijke wel altijd beter.

    Maar de gameplay van PES vind ik zo ontzettend fijn.
     
  8. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Dat is het! FIFA heeft alle stadions alle licenties en de hele sfeer is top. Enkel gameplay is juist waar pes heerst. Wat ik niet snap is waarom pes niet meer stadion in de game stopt. Doe de Kuip en het PSV stadion erin. Je hebt de Russische competitie maar waar zijn de stadions?
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Eigenlijk zouden ze zoals Sports Interactive altijd doet met FM moeten zorgen voor een soort editor of gewoon de spelers de mogelijkheid bieden om naast kits en logos ook stadions in de game te importeren dat zou echt ziek zijn

    Iemand trouwens al online gespeeld? ik heb 1 potje gedaan om te testen maar ging er finaal af met Juve tegen uiteraar Real Madrid xd ik zou wel online willen spelen maar dat niet continu die 5 sterren teams tegenkomen
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat vind ik ook super irritant altijd moet je tegen 5 sterren teams spelen. Zou zelf een match making willen zien dat hij een soort van gelijk team tegenstander kiest. Dus vooraf het team kiezen en op de rating van het team een tegenstander zoeken.
     
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Als ik jou zo hoor hebben ze daar nogsteeds niks aan gedaan dus
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nee want je kiest het team na de matchmaking helaas.
     
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Zonde ik houd altijd wel van een lekker potje online maar niet als ik met bv PSV continu Real en Bayern tegen kom xd
     
  14. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Helaas idd weer niks aan gedaan. Bij FIFA hebben ze dat dan weer wel. Tevens ook jammer dat je niks van toernooien kan doen online met gewone teams zoals bij FIFA
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dan moet je echt tegen je vriendenlijst spelen.
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Er is toch een mogelijkheid om online een competitie te doen met PES?
     
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Klopt ja gewoon seizoenen. Maar zou leuk zijn als je ook iets van beker kon spelen. En dan ook tegen gelijkwaardige teams. Mijn club is Vitesse maar pak ik nooit want je speelt enkel tegen 5 sterren teams.
     
  18. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Zonde idd maar mocht je pot willen spelen iedereen kan me gewoon toevoegen :p
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    @HanTerp bestaat digitaalgras niet meer?
     
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Wat is digitaalgras dan?
     

Deel Deze Pagina