1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Shadow of the Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb een sony WH-1000XM 2. Fabelachtig geluid en de noise canceling is echt de beste die ik tot nu toe gehoord heb.. (of eigenlijk niet gehoord).

    https://www.sony.nl/electronics/hoofdtelefoons-met-hoofdband/wh-1000xm2

    PS: fabelachtig geluid in deze prijsclasse en wireless versie natuurlijk. Dus eigenlijk niet high-end maar mid range gezien de prijs.
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Kun je deze ook wireless verbinden met de PS4?
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geen idee eigenlijk. Ik speel alleen via de pc tegenwoordig. Heb de ps4 al een tijd niet aangeraakt.
    Denk het niet, al communiceert de headset via blauwe tand. Op de pc steek ik hem gewoon bedraad in de controller.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hmmm

     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Zojuist aan begonnen. Het eerste wat ik denk is, wat hebben we toch geluk dat games er anno nu zo mooi uitzien. Wat een genot om naar te kijken. Eerst Spider-Man, nu Tomb Raider en allebei zijn ze even prachtig. Dat is wel even puur genieten.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Het is gewoon een mooie game..
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Zonet opgestart.. eerste indruk 4k grafisch wow..
     
  8. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Zit nu bijna op 50% en wat is dit spel fantastisch. Speel het op een Xbox one X, LG 55c7, 4K optie. Wat een tergend mooi beeld niet normaal. En het mooiste van alles is de game plus. Zouden meer spellen een voorbeeld aan mogen nemen. Ik ben voorlopig nog wel zoet met Lara Croft
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik heb voorgaande twee games niet gespeeld. Zal ik met deze beginnen of eerst de voorgaande?
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik zou lekker beginnen met 1. Op de kop tikken voor een tientje en door. Dan is Shadow alweer wat goedkoper en merk je minder kwaliteitsverschil.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat arti zegt en bovendien is de volgorde ook leuker denk ik. 3 nog niet gespeeld, maar lijkt me van 1,2,3 wel beter. Ooit 2x eerder een boek midden in een trilogie/reeks begonnen, dat is zo ontzettend kut, zelfs als het maar kleine details betreft. Games idem dito naar mijn beleving.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Of je zou ook gelijk voor deze kunnen gaan. :/

    Tomb Raider is nou ook weer geen Shakespeare, dus *zoveel* aan het verhaal mis je nu ook weer niet.

    Deel 2 was meer actie, deze is meer stealth/puzzel? De vraag is hoeveel tijd 360man aan de hele serie wil spenderen.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, de vergelijking van een boekenserie en deze game slaat de plank aardig mis, het plot van de vorige 2 games zijn vast in een alinea samen te vatten, zo baanbrekend en diepgaand is het niet 8)
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Voor mij is het meer een chronologische irritatie. Neem Mass Effect 1, 2 en 3 bijvoorbeeld, Dragon Age een stuk minder. Bij Mass Effect mis je wel behoorlijk wat achtergrondinformatie en de introductie van bepaalde personages in het spel, net als waarom ze daar zijn en hoe je ze daar tegenkomt. Vind hem deels de plank misslaan, maar niet in alle gevallen van game series. ;)
     
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Deel 1: Lara Croft is nog onervaren en gaat mee met het schip de Endurance op zoek naar het verloren koninkrijk van Yamatai. Speelt zich af op een eiland.
    Deel 2: Een jaar later gebruikt ze onderzoeken van haar vader om op zoek te gaan naar de verloren stad Kitezh en een mythe van onsterfelijkheid. Speelt zich af in de sneeuw.
    Deel 3: Twee maanden na deel twee en nog altijd onderzoekt ze de hints van haar vader. Zal hier verder niet teveel over vertellen in verband met spoilers. Speelt zich vooral af in de meer tropische sferen.

    Mix hier nog een organisatie doorheen onder de naam Trinity die eveneens op zoek is naar de schatten als waar Lara Croft zich op richt en je hebt het verhaal voor 90 procent compleet. Derde deel is prima te spelen zonder de eerdere twee delen, echter raad ik je persoonlijk aan om lekker bij het eerste deel te beginnen. Game is prima te doen en zal nu niet veel meer kosten. Dan lekker deel twee en dan door naar deel drie. Niet zozeer vanwege het verhaal, maar als je de Tomb Raider games tof vindt is het prima vermaak.
     
  16. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Echt he, speel op dezelfde setup als jij. Oogverblindend mooi. Toch even een kleine kanttekening: ik kwam gisteren voor het eerst in een dorpje, wss het eerste dorpje wat je tegenkomt, en daar zakte de boel qua fps voor mijn gevoel wél iets in. Had tot dan toe niets gemerkt van lagere fps what so ever. Ook gemerkt of zit ik me weer iets in te beelden?
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zie digital foundry. Klopt idd dat in complexe sceneds de X zijn performance target niet haalt. Wel 4K. :)
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Hoe is de game wil deze sowieso halen als ik klaar ben met Spider-Man
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Alles is wel erg donker in deze game. En soms onduidelijk waar je heen moet. Half uur lopen zoeken, moest ik in een hele kleine opening in een donker gedeelte kruipen
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2018

Deel Deze Pagina