1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Demo was wel tof, maar als je dan die map bekijkt dan ziet het er best klein uit. Wederom een klein stadje, een klein dorpje, en voor de rest allemaal weiland/bomen. Denk dat ik hem daarvoor toch links laat liggen.
     
  2. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    De demo is 1/4 van de totale map. Wat mij betreft groot genoeg, maar idd niet overdreven. Gelukkig zijn er wél de seasons, wat op de map zelf weer tot verschillen zal leiden. Bijvoorbeeld een meer wat in de winter bevroren zal zijn en dan begaanbaar is.
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik vond de handling overigens juist een discutabel punt. Althans, bij de McLaren Senna dan. Dat ding stuurt zo snel/direct en heeft zo ontzettend veel grip in de game, gaat nergens over. Weet wel dat het een fantastisch ding is in het echt, maar het verschil met goed sturende supercars in FH3 is (te) groot (even getest). Sowieso vind ik het sturen in de game te direct. En je kunt helaas nergens de sensitiviteit van je input instellen, toch?

    Verder speelt de game wel echt heerlijk op 60fps <3
     
    Bidle en Zifnap vinden dit leuk.
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Demo is leuk om te doen maar vrees dat het spel weinig nieuws heeft te bieden. Enigszins schaamteloos om dit format voor de 4e keer uit te brengen. De magie/kracht van dit spel is achterhaald.

    Goede move om hem als Game Pass uit te brengen.
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik heb juist het gevoel dat ze binnen de marges van een arcade racegame met voldoende aanpassingen komen. Ik moet er niet aan denken dat ze het concept radicaal omgooien. Prima zo. Als je een andere smaak wilt, dan is er binnen het genre volgens mij voldoende keus, alleen moet je dan kwalitatief met minder genoegen nemen.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Had hem al ge-preorderd, maar eigenlijk niet hoeven doen. Vind het toch tegenvallen, heb het idee dat het steeds meer arcade aan het worden is. Niks mis mee, maar niet voor mij.
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat idee heb ik ook. Het lijkt erop alsof gripniveau in FH4 veel hoger is dan in FH3. Zou echt zonde zijn, want FH3 heeft dat best goed voor elkaar.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik had eerst FH3, en sinds FH2 in de Gold zat speelde ik die dus ook, en vond FH3 eigenlijk al iets te arcade qua gameplay, en FH2 vond ik iets lekkerder.

    Zou het sowieso graag wat serieuzer zien. Hoeft uiteraard geen sim te worden ofzo, maar enige skill om gewoon goed door bochten te komen zou wel fijn zijn.

    Ik vind Horizon 2 trouwens ook iets beter qua signposting, dus dat je bochten aan ziet komen en dat je checkpoints gewoon op logische punten staan.

    En Horizon 2 vind ik tot nog toe de beste/mooiste locatie hebben, al is dat stukje rainforest in 3 ook ERG mooi (maar daarbuiten helaas erg saai...)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2018
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    BEST
    GAME
    EVER!

    Pre order gelijk gedaan!

    Zonder gekheid, ik heb de demo niet eens gedownload.
    Ik heb een paar filmpjes gekeken, totaal niet onder de indruk.

    Ga hem met Gamepass natuurlijk wel spelen, maar ik ben bang dat het net als FH3 met een stuurtje eigenlijk niet leuk is.
     
  10. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Vond ook de grip net iets te veel maar met assists uit en wat aanpassen aan de sensitivity/instellingen kun je wellicht wat meerje smaak vinden. De dmeo heeft mij wel weten te overtuigen en laat de Ultimate edition pre order gewoon staan :) .
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zo'n game speel je toch ook gewoon onderuit gezakt op de bank... o_O
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Heb FH3 niet eens geprobeerd met stuur. Controller game pur sang.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Meh, ik vind het gewoon een beetje krang dat ik een stuurtje en alles van €1000+ heb staan om vervolgens met een controller een racespel te gaan spelen.

    Voelt gewoon een beetje als een gemiste kans.
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    FH niet als chill game spelen, dàt is pas een gemiste kans... :p
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    1000 euro. Gast, voor dat geld koop je een rammelbak en race je echt over de Nurburging. 8)
     
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dit wordt lachen... :+

    Ja @Kimi NL, koop anders zelf eens een autootje voor erbij :whistle:
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja beetje hetzelfde als mensen die een vishengel en alle gear en zooi van 1000 euro kopen, iedereen hecht een andere waarde aan zijn hobby.
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Niet zo lang geleden wou Geel nog iets van 5000 stoppen in het nieuwe XBW.

    Of was het toch voor de aandacht!?

    Hhmm
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    En dan? Denk je oprecht dat ik super enthousiast wordt om met een traag kuthok naar de ring te vertrekken (350km heen, 350km terug), daar mijzelf een beetje tussen de dure auto's te scharen die veel harder gaan om daar een beetje tegenhangend in de bochten met een voorwielaangedreven kutbak over die baan te stuiteren? NO FUCKING WAY dat ik zoveel op het spel zet in een kutbak.

    Voordat ik ook maar enigszins de ring op durf te gaan wil ik tenminste:
    - Nieuwe remmen
    - Goede banden
    - Deugdelijk onderstel.

    Dat vind je niet in een sub-1000 auto, dus ik ga er niet eens aan beginnen in een afgetrapt kuthok.

    En daarnaast, ook als je een rammelbak in de vangrail hangt op de nordschleife betaal je 300,- per strekkende meter die je raakt. Moet je de baankosten betalen als je een ongeluk veroorzaakt, de wegsleepkosten ook en moet je ook nog weer thuis zien te geraken. Kan makkelijk 3k - 4k kosten.

    Goedkoop circuit-rijden is gewoon niet mogelijk. Banden slijten hard, remmen slijten hard, er komen altijd gebreken naar boven waardoor je weer gaat investeren in je auto zoals nieuwe ophanging, nieuwe veren en dempers, nieuwe remleidingen, nieuwe remmen, lichtere velgen, snellere banden, oliekoelers. Er is altijd wel iets dat de zwakste schakel is en vervangen/verbeterd dient te worden.

    Mijn laatste auto die onder de 1000,- euro kostte staat inmiddels al 2 jaar te wachten tot ik hem afmaak. Heeft inmiddels 12k gekost aan onderdelen en verf. Dus nee dank je, 5 auto's is genoeg. En dan is het nog niet eens een circuitauto.

    Dan is 1000,- voor een xbox-stuurtje gewoon een goede oplossing. Je kunt het nog veel bonter maken dan ik nu heb qua stuur/setup, maar voor mij is de immersie/kosten-verhouding nu goed genoeg. Zeker omdat ik de overstap naar PC-racen absoluut niet wil maken.
     
    Martijnn, Alexknl, Racerblade01 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Kimi NL : ''En om het echt af te sluiten: STFU Yellow.''

    Done! :+
     

Deel Deze Pagina