1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Spider-Man

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Zekers te weten. Zeer fraaie graphics maar doet verder niet veel verassends. Solide gameplay alleen voor mij wat te eentonig

    Die stealth missions zijn trouwens wel echt tergend, die AI slaat daarbij kant noch wal
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Uiteindelijk ben ik geland op een 7.5. Het is een solide en grafisch prachtige game, met een meer dan goed verhaal. Qua gameplay is er met web slinging en het fighting gedeelte weinig te klagen. De hacking en stealth onderdelen zijn een ander verhaal... Met de missies had ik precies hetzelfde. De meeste blazen je echt weg, dat je niet van je scherm weg kunt kijken. Maar andere zijn medium. Side-quests zijn al helemaal een karwei te noemen. Ze voegen maar weinig toe aan het verhaal: waarom zou ik als Spider-Man duiven gaan vangen..? Het upgrade systeem, inclusief gadgets, is aardig. Het ligt er een beetje aan hoever je zelf wil gaan met de combat. Hetzelfde geldt voor de suits. Photomode is een extra, maar wel een leuk uitgewerkte.
     
    Cyrax en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik kom toch tot een 8.5. Grafisch echt fantastisch, gameplay solide en fun. Verhaal is ook heerlijk.

    Ik vind de "opvulling" gameplay wel wat minder, dat haalt het cijfer met een half punt naar beneden. Dat wordt snel herhalend. Ik had dan liever een veel langer verhaal dan dit.

    Maar eerlijk gezegd ben ik ook wel een Spidey fan hoor. En dat dan zo vet in een game te vinden.. echt top. Eigenlijk doen ze waar ik Ubi altijd van beschuldig met AC... Torentjes en veel herhalende oefeningen. Daar trek ik het na deel 26 niet meer. Bij Spidey is het nog vers. Bij deel 2 hoop ik dat ze het anders gaan doen. Opvulling.. Prima, maar verzin wel wat leukers svp.

    Mijn favo PS4 game blijft Horizon Zero Dawn trouwens. Die game is nog steeds bizar vet. Dan komt GoW en daarna Spider-man. Uncharted 4 komt daarna.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Mijn topper is toch wel echt Halo 5. Gevolgd door Gears 4 en Quantum Break.

    Sigh..
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Eigen schuld
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Leisure Suit Larry: Reloaded lijkt me meer jouw ding toch?
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Those good old days... ;)
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het leuke is, dat deze game die 'opvulling' questjes eigenlijk helemaal niet nodig heeft in deze hoeveelheid.
    De helft minder was prima geweest, en houd je nog gametijd genoeg over.
     
  10. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    De game net uitgespeeld. Heb totaal 87% gehaald. De main quests waren leuk, maar de boss fights best easy eigenlijk. De quest begonnen (niet allemaal) wat te vervelen. De Graphics zagen er goed uit.

    Had meer in gezeten qua sidequests en gameplay. Voor mij een 8,3
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Is toch positief dat er nog flink wat verbeterpunten zijn, voor een eventueel vervolg; betere boss-battles, waarschijnlijk doen ze dan ook Venom en dus het zwarte pak, en hopelijk ook meer Marvel characters erin, net als in de comics, waar Spidey regelmatig Johnny Storm, The Thing, The Punisher, Daredevil, etcetc.

    Zit er al Dynamic weather enzo in? Dat is dan ook iets dat nog zou kunnen. En sneeuw/winter.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @Yi-Long : De man die het presteert om op de vroege morgen 2x in anderhalf uur dezelfde post te posten. :+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Van mij mag Venom nog wel een deeltje langer wegblijven.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik zit in Taiwan. ;) Had gepost, maar toen ik later checkte leek het niet aangekomen te zijn, en message stond nog in text-field, dus toen opnieuw verstuurd, en bleek die ander er toch al te staan.:rolleyes:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Xboxworld.nl goes international.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    De game bevalt me nog uitstekend, vind het heerlijk om even door NYC te zwiepen. Juist omdat het wat simpel en wat oldskool is spreekt het me aan, ingewikkeldere games zijn er al zat :+

    Zit nu op 81% en ben nu bij het begin van act 3.
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Fekking Taskmaster challenges, heb nog 3 tokens nodig
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Moet je ze allemaal op goud halen?
     
  19. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Moet niet maar dat houdt dan in dat je niet alles kan aanschaffen ingame. Ik heb bv de map 100% gedaan maar niet alle challenges op goud waardoor ik (door eigen keuze) nog 4 outfits en 3 mods moet unlocken om echt alles te hebben
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ah oke, goed dat ik het weet, dan zal ik maar eens goed mijn best doen met de challenges waar ik zilver mee heb gehaald.
     

Deel Deze Pagina