1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GT3 cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 27 aug 2018.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb je bericht hier op XBW helaas moeten rapporteren @DutchOwnage . Een woord dat je gebruikt in bovenstaand bericht (en wat ik niet zal herhalen) is niet toegestaan volgens de huisregels:+
    Een ban van een week lijkt me passend;);)
     
    asjemenou75 en hillss vinden dit leuk.
  2. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Suck my balls baby:D (Magnussen tegen Hulkenberg) Volgde daar toen ook een maatregel op?

    Nee zonder gekheid. Er zit een vorm van onterechtheid in. Iemand die mensen bewust van de baan beukt komt er mee weg, en iemand die daar wat van zegt, ok in minder flatterende bewoordingen dat dan weer wel, krijgt een ban.
     
    B Tender, asjemenou75 en hillss vinden dit leuk.
  3. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Het weer op Watkins Glen, indian summer, ingame 16-10-2018 (q1 + H1) ; 17-10-2018 H2

    Q1; droog; ingame 11:00 uur
    H1; droog; bewolkt 18:00 uur, 12 rndn.
    H2; Regen, regen, regen naar droog/bewolkt, 12:00 uur , 19 rndn incl. inlap/pitstop ronde 14 t/m 16
    Time progression x5
    Ingame datum 16/17-10-18

    Heat 1: staande start o.b.v. kwalificatie

    Heat 2: rollende start o.b.v. uitslag race 1 ( uitkomen laatste bocht 2 aan 2, 80 km/ hr. Bij passeren start finish mag er ingehaald worden). Verplichte pitstop ( niet verplicht om banden te wisselen of bij te tanken) Je bent zelf verantwoordelijk voor je strategie en de juiste uitvoering daarvan
     
    Kimi NL en Jimmy J. vinden dit leuk.
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    N.a.v. vragen; Je MOET 1 x pitten tijdens het pitwindow. Je mag gedurende de race natuurlijk vaker pitten.
    De 2e heat begint 100% in de regen en na het einde toe wordt het droog, of de droge periode voor- gelijk- of direct na het pit window valt kan ik niet zeggen, dat verzorgt de Game zelf......
     
    Jimmy J. en B Tender vinden dit leuk.
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Weet jij zo welke ingame benamingen de weersomstandigheden hebben?
    Mijn spel is in het engels, en ik weet dus niet of het Heavy Rain, Rain, of wat dan ook is. (voor het oefenen)
     
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Wie was het eigenlijk? Gaan we allemaal vriendjes van hem worden. Gezellig samen racen in dezelfde Forza 7 lobby... :whistle:
     
    hillss vindt dit leuk.
  7. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Volgends mij is het raining pipes and steals op z'n engels...
     
    Rossi46 en Kimi NL vinden dit leuk.
  8. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Nee. Raining cavia's and hamsters. Dat is de juiste Engelse uitdrukking.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
    Rossi46 en hillss vinden dit leuk.
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Het begint met Storm met standing water op de baan en gaat naarmate de race vordert naar Clear. Of droog weer banden wel of niet tijdens de verplichte pitstop gemonteerd kunnen weet ik niet, evenals of de baan überhaupt volledig droog/deels of alleen de ideale lijn droog wordt weet ik niet.....

    "The actual start point of the transition from one weather slot to another, and the time it takes to complete the transition, is random"

    @ ALLEN WEL HANDIG OM TE WETEN WAAR PLASSEN OP DE BAAN ZIJN I.V.M. kans op AQUAPLANNING in het eerste gedeelte van de race.
     
  10. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Zou ik ff moeten opzoeken. Volgens mij heb ik onze "chatgeschiedenis"nog:whistle:
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Vanavond geoefend met United en Beltoon maar water blijft echt lang staan en het is behoorlijk tricky dus 2e heat maken ronden tijden niet echt uit. Meer of je alles heel houdt. Bandjes in de regen gaan ook hard btw
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Is het misschien een idee om niet voor storm te gaan maar gewoon voor regen. Zoals Cold aangeeft maakt de rondetijd niet uit en gaat het er vooral om dat je op de baan blijft.

    Ik zal wel weer als hater bestempeld worden maar als ik een overlevingsspel wil spelen slinger ik wel PUBG aan.
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Hater!
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Nou ja, hater niet hoor. Maar het lijkt mij wel een uitdaging om met standing water te starten. De track conditions worden vanzelf beter :)
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Je begint niet echt met standing water. Het circuit heeft een aantal ronden nodig om echt plassen te vormen en dan neemt het weer af.
     
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zin in vanavond :)
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ook. Heb sinds de oefensessie geen meter meer gereden dus hoop dat ik de baan nog ken;)
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik heb überhaupt nog niet gereden :+ Maar belangrijkste zal zijn even de knoppen voor het wisselen van een pitstopstrategie aan te passen/te kijken waar ze zitten volgens mij... Ben erg benieuwd naar de regenrace hier.
     
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hier ook geen oefening. Ga ik niet doen ook. Zie het vanavond wel. Doe is middenveld. Die knoppen even masteren is overigens geen gek idee ;)
     
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Je mag de reset knop overigens NIET gebruiken.....
     

Deel Deze Pagina