1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    De studio heeft de visie van een prima regisseur weer eens verkracht.
    Mijn god wat valt het op in de film :mad: Zoveel vage beslissingen en scene's die van de hak-op-de-tak springen.


    En dat fucking EINDE dan.

    Film begint overigens wel goed ... maar na 35 minuten is't ... meh
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, gisteren Independence Day 2 gezien, ook zo letterlijk kut en vaag en net zo overdreven als Michael Bay films. 8)
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Figuurlijk.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ziet er ok uit. Niet echt enthousiaster nu
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gewoon een prima trailer ... teaser ... whatever.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Uhu. Maar niet die wowwww
     
    Rampage vindt dit leuk.
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat komt volgend jaar wel
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat iemand al in de comments zei: Deze trailer geeft niet meteen het hele plot prijs, wat alleen maar goed is voor de volgende fases van Marvel films.

    Ik ben wel een beetje benieuwd naar deze film, maar kwam gisteren ook een comment tegen ergens onder de main theme van een andere grote film, Kingdom of Heaven. Daarin suggereerde iemand dat bioscopen tegenwoordig gedomineerd worden door ''fake Marvel CGI bullshit'' Ergens wel een beetje waar, zeker als je de DC versie kent van Kingdom of Heaven.

    Aan het einde van het kijken van de DC van Kingdom of Heaven denk je dan ook wel eens: Waarom maken ze niet of nauwelijks meer van dit soort films. Ik moet persoonlijk bekennen dat ik, na jaren hardnekkig Marvel films te hebben bezocht, nu ook wel een beetje klaar ben met die filmreeks.

    Sorry voor het lange verhaal, maar ben benieuwd naar jouw mening en die van anderen hierin en wil wel een discussie op gang zetten hierover. Misschien dat dit topic dan ook weer een beetje tot leven komt. :)
     
  10. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Alle superhero movies zijn kut, einde discussie.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Alleen de marketing is overweldigend. Als ik kijk naar de films die ik heb gezien afgelopen tijd, dan is het zeker niet zo dat meer dan een kwart een superhelden film is. Ik denk zelfs onder de tien procent. Ik vind het nog steeds leuke films.

    Als je nu kijkt naar de films die in de bios draaien zou je alleen Incredibles onder superhelden film kunnen scharen. Valt wel mee toch.

    Films zoals Kingdom of Heaven zijn duur en nu een te groot risico voor studios om te maken denk ik. Bovendien was er een periode dat je dood werd gegooid met films uit dat genre. Het zijn gewoon fluctuerende mode trends, zoals bij alles.

    Best vreemd dat XBW op sterven na dood is. Iedereen praat zo lekker met elkaar, deelt meningen, is oprecht geïnteresseerd in anderen. Snap het niet.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2018
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Logisch ook. Welk ander concept heeft zo een grote fanbase? Iedereen heeft z'n favo superhero. Ik vind er niks mis mee. Gewoon lekker door gaan. Die andere filmstudio's moeten maar gewoon wakker worden en niet zoveel shit uitbrengen. Een goede film wordt heus wel bezocht
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat klopt ook en die films zoals Kingdom of Heaven zijn misschien duur, maar als je dat in één keer goed doet kun je er ook flink wat geld mee verdienen. Misschien dat zo'n film tussen de 100 en 200 miljoen kost, of meer, tegenwoordig, maar dan krijg je ook wel wat. Als die film dan 600 miljoen of meer oplevert, dan zou ik er als studiobaas, regisseur voor tekenen als je het gezamenlijk goed aanpakt.

    In het geval van Kingdom of Heaven word enorm veel in die film uiteindelijk gedragen door Ghassan Massoud, de man die Saladin speelt. Vooral de dreiging van die man komt in mijn ogen vrij snel en goed naar voren. Speel je het dus goed met de casting van acteurs en actrices, dan vergeven ze je een hoop in de bioscoop.

    Ander goed voorbeeld hoe het kan, maar toch erg realistisch i.p.v. CGI, is de film Kilo Two Bravo, wat zich afspeelt om en nabij de Kayaki dam in Afghanistan. Britse soldaten komen daar vast te zitten in een mijnenveld, erg goede film, onbekende cast, realistisch, maar ijzersterk acteerwerk en daarmee zeer overtuigend.

    Marketing maakt veel voor een film, maar het hoeft niet alles te zijn om een topper te worden. Uiteindelijk blijft het ieders zijn mening, maar sommige van ons beginnen een beetje moe te worden van superheldenfilms, of hebben er nooit wat mee gehad, dat kan nu éénmaal gebeuren. :)
     
  14. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    135 Miljoen USD heeft dat grapje gekost. 211 opgebracht. Niet slecht.
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Dat zou je zeggen. Het probleem is alleen dat een random fast and furious deel x totaal risicoloos is en de ROI op 500% zit.
    Precies hetzelfde met games trouwens.

    Het is allemaal wel begrijpelijk maar ik ben meestal niet simpel genoeg om van dat soort generieke troep te kunnen genieten.
     
    Jimmy J. en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    LeBron James Sets 'Black Panther's' Ryan Coogler to Produce 'Space Jam' Sequel

    In his first project since directing the record-breaking Black Panther, Ryan Coogler is teaming with LeBron James on the anticipated follow-up to the Michael Jordan-Bugs Bunny hit Space Jam, The Hollywood Reporter has learned.

    Coogler will produce the Space Jam movie and Terence Nance – who created HBO’s Random Acts of Flyness and directed the experimental film The Oversimplification of Her Beauty – will direct. Production on the Warner Bros. film is tentatively slated for 2019, during the NBA offseason. It will be James’ first starring role after a successful turn as a supporting character in the 2015 Amy Schumer comedy Trainwreck.





    Top Dawg soundtrack erbij en klaaaaaaaaaaar
     
    Garrett vindt dit leuk.
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ja, nee.
    Dat mensen naar die kinderachtige superhero troep gaan kan ik nog wel inkomen inderdaad. Dat (fake) 3D nog steeds bestaansrecht heeft snap ik alleen écht niet. Gelukkig is de TV wereld daar al mee gestopt.
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat mensen het kinderachtig noemen is pas kinderachtig
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    PROJECT CARS! Lekker stijf plassertje krijgen van auto's <3

    Maaruh, ieder zijn ding, toch?
     

Deel Deze Pagina