1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    IGN:
    Gamespot: (Write up: https://www.gamespot.com/g00/articles/red-dead-redemption-2-we-played-it-on-ps4-heres-ev/1100-6461909/i10c.encReferrer=aHR0cHM6Ly90LmNvL3V0cHFiQkZTT2g=&i10c.ua=1&i10c.dv=14 )
    Game Informer: https://www.gameinformer.com/previe...from-our-red-dead-redemption-ii-hands-on-demo
    Kotaku:https://kotaku.com/two-hours-with-the-amazingly-detailed-red-dead-redempti-1829187487
    Games Radar:https://www.gamesradar.com/red-dead...m_source=twitter.com&utm_campaign=buffer_grtw
    PC Gamer: https://www.pcgamer.com/red-dead-re..._source=twitter&utm_campaign=buffer-pcgamertw
    Jared Petty:
    VG247: https://www.vg247.com/2018/09/20/red-dead-redemption-2-preview/
    Geoff Keighley:

    Miscellaneous
    - Entirely playable in 1st person mode.
    - Customisable HUD.
    - Each character will have different sets of clothes to coincide with weather conditions.
    - Like the first game you have a range of choices, and your decision affects your honor meter.
    - When hunting, you can sell the carcass or take it to the butchers for meat. If you leave it too long, it'll rot.
    - Your camp will not wait for you. Members of your gang who reside at camp will come and go, and finding out where exactly they've gone from others will be the basis of a number of quests and side quests.
    - If you hold the trackpad to turn on the cinematic camera you can set a waypoint and hold X and your horse will automatically make its way to the destination.
    - As you skin an animal, you can see where the exit wounds are.
    - You can pet dogs. Those dogs won’t bark at you again if you see them.
    - You can buy newspapers which will cover events that occur throughout the story.

    Weapons and Gunplay
    - You can physically see all your weapons on Arthur's character model. You can hold only hold two sidearms and two long weapons (along with a knife, lasso, and throwables).
    - Gun customisation, such as engravings.
    - Dead Eye now has 5 levels, Level 1 allows for slowdown, Level 2 allows you to paint targets and unleash a barrage of shots, and Level 3 allows you to manually pick your shooting points, etc.
    - It's possible to shoot weapons out of enemy hands.
    - Weapons get dirty and clogged up over time, or if you get them wet, so you’ll need to clean them to get the best performance.
    - If you double-tap L1 Arthur puts his gun away with a flourish.

    Arthur
    - Beard grows over time, but you can shave.
    - Clothing customisations go as far as allowing layering and minor adjustments, like the option to roll up your sleeves.
    - You get hungry over time, but you can get fat if you eat too much, effecting stamina.
    - Stats like stamina can be raised by doing physical activities (such as in GTA V or Bethesda RPG's).
    - Snow on Arthur’s clothing will eventually melt. Mud will harden and wipe away. Blood will dry.
    - You can swim (just about).
    - Putting on a bandana during a crime and then taking it off afterwards makes the Wanted meter drop faster.
    - You can pay your own bounty, but townspeople will still remember any trouble you caused and comment on it when you return.
    - Arthur can look at his reflection in the mirror and will comment on what he sees.

    Horse
    - The whistle command button can be held down and Arthur will whistle until he runs out of breath.
    - Visit Stables to customise your horse, switching out its saddle, blanket, stirrups, reins and saddle horn.
    - You can name your horse.
    - You can clean your horse.
    - Horses poop dynamically.
    - If your horse dies, it’s gone forever.
    - You can tell your horse to flee when it’s in a precarious situation to try to spare its life.
    - Horse testicles shrink depending on the in-game weather.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wow.
     
    B Tender, Reckuuza, Yellow 13 en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Them Rockstar details
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb de eerste niet gehad en eigenlijk ook helemaal geen tijd voor dit soort spellen, maar wie weet krijg ik nog een keer een weekje griep,.....
    Toch maar een pre-order doen. :)
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Like Rockstar's previous open-world adventure, Grand Theft Auto V, the upcoming Red Dead Redemption 2 will be playable in both first- and third-person. The third-person camera is the default perspective, as in the original Red Dead Redemption, but you can also choose to play from a first-person viewpoint, lending a much different feel to the experience.

    As was the case with GTA V, the first-person perspective can help bring you into the game at a deeper level. Riding a horse in first-person gives you a new sense of perspective and place, while combat can feel more confronting. Some wacky stuff can happen, too. In my session, I was walking through town in first-person when I got run over by a horse who was trotting by. With a third-person camera I would have seen it coming.
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het probleem met GTA V en first person was, dat het voor geen meter werkte. De besturing leende zich er totaal niet voor. Dan hebben we het nog niet eens over de vreselijke cockpitcamera gehad en het stuur wat zo achterlijk stond.

    Maar dat was GTA, hopelijk hebben ze ervan geleerd.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan hoop ik wel dat die FP view een stuk beter uitgewerkt is dan in GTA V. Doe het dan zoals in de Elder Scrolls games: Klik, klaar en beide die lekker werken en wegspelen. :)
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat hoop ik ook inderdaad. Ik speelde veel in first person, maar zodra ik in een combat situatie kwam, schakelde ik over naar third person, omdat je anders gewoon te weinig overzicht had. Maar goed, ik weet niet of dat echt kan veranderen.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Echt. Fantastisch gewoon. Ik kan niet wachten.... Maarrrrrrr.. Ik ben als mens gegroeid dus heb ik een wijs besluit genomen. Ik heb een gigantische backlog (ik heb Uncharted 4 niet eens gespeeld) en ik heb besloten om RDR2 niet gelijk te halen.

    Nee, het is ongekend. Ik koop maar games, en speel ze zelden tot nooit helemaal uit. Soms speel ik een game (Uncharted 4 bijv) echt maar een uurtje ofzo, dan komt er weer iets anders wat ik ga spelen.. Slaat nergens op. Ik ben nu met Spider-Man bezig en daar houd ik het even bij. Dan gaat UC 4 in de Pro en dan is het pas tijd voor RDR2 (ik heb toch geen interesse in het online gedeelte van games als RDR 2 of GTA V).

    Tot 25-10-2018 gaat me dit zonder probleem lukken, daarna gaan ze me moeten opsluiten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Heel herkenbaar. Op een gegeven moment ben je gewoon klaar met het consumentje spelen, vooral wanneer je blijft consumeren en zelfs niet meer de tijd neemt iets uit te spelen. Neemt niet weg dat het lastig is een backlog weg te werken. Dat gaat heeeeeel langzaam.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Inderdaad, dat is gewoon zo. Ik weet al wat er anders gaat gebeuren. Ik ga RDR2 kopen, raak Spiderman nooit meer aan, Uncharted 4 niet en dan vervolgens komt Hitman 2 uit (die serie is een van mijn favo series). Tegen die tijd heb ik een uur of 20 aan RDR 2 besteed (en dan reken ik nog vrijpostig hoor, het zal wel minder zijn) en die gaat dan de kast omdat Hitman 2 komt. En zo ga ik altijd maar door. De meest fantastische games laat ik na een korte periode in de kast liggen en maar kopen. Ik word gek van mezelf wat dat betreft.

    Ik ga ook echt proberen ermee te stoppen. Geen RDR2 voor mij tot begin 2019. Beloofd! Denk ik.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon kopen, niet zeiken. Ga je serieus een RockStar game niet op release kopen

    en Spider-Man*
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2018
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Jij hebt een slechte invloed op mij!!!!!
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik snap jullie helemaal. Hebben ook groot gelijk. Maar c'mon, een Rockstar game...?
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Idd gewoon doen, je gaat er sowieso plezier aan beleven of je hem nu wel of niet meteen gaat uitspelen.
    Dit zijn voor mij de spellen die toch het verschil maken.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hij koopt die titel ook, alleen niet gelijk op release. Althans dat is de intentie. ;)

    Ik koop tegenwoordig ook nog maar weinig titels op release, om precies dezelfde reden. Games blijven gewoon liggen op een stapel, of half gespeeld. Dus tegenwoordig bepaal ik mijn eigen tempo, welke game op welk moment. Maar de spellen die ik speel, speel ik uit.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is prima. Maar sommige games zoals rdr2 hebben gewoon voorrang. Kom me niet vertellen dat straks bij tlou2 en cyberpunk jullie die ook niet op release halen omdat jullie eerst wat anders willen spelen
     
    Bidle en Zifnap vinden dit leuk.
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :) Nee man, dat vond ik vroeger ook. Games van R* kocht ik altijd direct, direct en liefst nog eerder. Maar dat is veranderd voor mij. Simpelweg omdat ik minder tijd heb om te gamen en echt wil stoppen met dat eeuwige gekoop en games bijna nooit meer uitspelen. Dus idd, ik ga zeker eerst Spider-Man helemaal uitspelen, dan Uncharted 4 en dan komt denk ik Hitman 2 en dan pas RDR2. Maar goed, dit is een theoretisch verhaal. Ik hoop dat ik de kracht ga vinden om RDR2 gewoon te laten liggen.

    Want ja, deze RDR2 lijkt me echt fantastisch gewoon. Deeltje 1 vond ik ook echt heel tof, misschien nog wel leuker dan GTA (= eens een keer wat anders). Mijn zoon, 15 jaar, kent RDR niet. Maar hij speelt tot op de dag van vandaag GTAV. Hij kan ook geen open wereld game zien zonder te vragen of je ook in auto's kunt, zoals hij vroeg bij Spider-Man. Hij gaat RDR2 niet kopen, want ik koop altijd de games en hij "leent" ze dan altijd. Hij smeekt me op RDR2 te kopen, maar ik ga het niet doen. Hij verdient zelf geld, dus als hij zo nodig eerder wil, dan koopt ie hem maar zelf.

    Spider-Man vind hij ook geweldig, maar ook die is van mij. Ik game niet vaak, als mijn vriendin dan gaat sporten of een avondje met vriendinnen, dan ga ik lekker gamen. Je snapt wie er dan teleurgesteld erachter komt dat hij op vrijdagavond dus geen Spider-Man kan spelen.
     
    Zifnap en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Spider-Man*... Oh wacht
     
  20. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Man man man hoe meer ik lees en zie hoe meer hyper dan hyped ik raak voor deze game. Volgende week in de pre-order gooien, wss de Special Edition.
     

Deel Deze Pagina