1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2019

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 9 mei 2018.

  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    jullie hebben allemaal dezelfde van mij. ww is zoals hierboven.

    verder: deze OF is veel beter dan v1 (alle 2e en 3e shirts premier league correct enz enz). Als je bundesliga 1 keer goed doet en je start er een masterleague mee, bijv met bayern munchen, dan kun je na een live update iig die master league toch nog af maken met een echte bundesliga, dat saved die namelijk in de masterleague save file :)
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar wel typisch dat dat WW bij mij en ageQned het juiste WW hadden en het toch niet werkte. Ik had het wachtwoord gekopieerd en toen geplakt, dus een typefout kan bij mij niet het geval zijn.

    Trouwens, met die Bundesliga: Moet je dat op dezelfde manier doen als voor de OF voor Pes2018 ? Dat vond ik toen nogal een gedoe met die drie aparte Duitse teams.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bij mij werkte het perfect. Die OF werkt prima, het is even onthouden dat als je met Duitse teams wil als je tegen vrienden offline gaat, dat je dan geen live update moet draaien.
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Geinstalleerd en V2 werkt prima op 1 dingetje na er zitten 2 teams in de bundesliga die hij niet heeft gepakt op1 of andere manier. Er zitten de 2 teams in mrt niet de echte namen, logo en dergelijke.

    Zal nu even kijken waarom mijn beeld vertraagd en vervaagd met het spel. Heb zaterdag een 4k tv gekocht en alle games zien er beter en mooier uit, maar PES 2019 geeft dus problemen zo.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat zijn Schalke en Bayern Leverkusen. Die moet je even handmatig uit "overige teams" verplaatsen naar de Bundesliga ipv die 2 fake teams.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Thanks dom dat had ik kunnen weten.
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    JONGENS JONGENS wat een helden zijn het van PU zeg wat een heerlijke en complete optionfile :D
     
    ageQned vindt dit leuk.
  8. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    andere tutorial

     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    als je de optionfile v2 installeert en je start een masterleague met Bayern bijv. en een worldcup met Brazillie en je saved direct. Dan kan je na de live update gewoon met de echte bundesliga en met echte Brazilie die masterleague resp worldcup afmaken, ook na een live update. Is in ieder geval iets.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Top man, thnx voor al je hulp en inzet. Je hebt PES 2019 voor mij in elk geval nog een stuk toffer gemaakt.

    Klopt het trouwens dat er helemaal geen update is voor transfers? Alleen in een VS wedstrijd heb je wat aan live updates, die werken niet met een competitie toch? Als ik een competitie start, speel ik met Kluivert en nog geen Tadic enzo.... Doe ik nou iets fout?
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat een slechte tutorial is dit! Nergens commentaar en in de uitleg worden gewoon delen overgeslagen. Als je zelf niet weet hoe het moet ben je echt aan de goden overgeleverd :confused:

     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Je moet gewoon die tutorial van pesuniverse v2 kijken van hully
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je bedoelt deze?

    Die doet het niet meer =(
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dank U :)
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Net even potje (FIFA 19) gedaan online seasons maar die sfeer jongens watdafuck lachwekkend xd
     
  17. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Je kunt een hoop punten van FIFA bekritiseren, maar de sfeer valt daar echt niet onder.
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Lol waarom in beide topics eigenlijk bijna hetzelfde posten.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    haha sorry xd
     
  20. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Sfeer in fifa is altijd dik in orde
     

Deel Deze Pagina