1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GT3 cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 27 aug 2018.

  1. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Heren ik ga er niet bij zijn vanavond, motorweekendje gehad.

    Het was een beetje afzien met het weer vandaag, niet veel energie meer voor avondje sturen.

    Gedraag jullie en have fun.
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben er ook niet bij vanavond.

    2e afspraak met een dame en nu bepaald ze mijn weekend al. #fml :D
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Prioriteiten Kimi?;)
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Niet mijn baan, bovendien geen focus. Race een dik laatste, race twee lag ik ook achteraan. Kan men vinden dat ik door moet rijden maar als de focus er niet meer is schiet 't niet op, is niemand bij gebaat. Ik word er in zulke gevallen meestal niet gezelliger op.

    Vindt bovendien dat ik supervaak aan de start sta, dan mag je wel een keer niet aan de finish verschijnen.
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Geen probleem Tender! Jij mag best een keer de handdoek in de ring gooien. Als je ver achter ligt en je hebt de pace niet dan kan het behoorlijk frustrend zijn.

    Zelf tevreden met 2x P2. Had hier kunnen winnen, maar maakte helaas teveel foutjes. Voor race 1 werd nog even spannend, 3 seconden goedgemaakt op Jimmy om vervolgens een bocht te missen zodra ik op zijn bumper zat.

    Race 2 ging in de regen best lekker, begon problemen te krijgen wanneer de baan droger werd. Een glijpartij in bocht 1 waardoor ik de aansluiting met Gold kwijt raakte. Als ik een ronde eerder naar slicks zou zijn gegaan was ik misschien wat dichterbij gekomen, race was helaas een ronde of 2 te kort.

    Op naar Monza, kan zo maar een hele leuke race worden.
     
    asjemenou75, GoldPwnageNL en ColdzeroNL vinden dit leuk.
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    De snelheid is nog niet helemaal, de consistentie (in de regen) al helemaal niet, maar dat boeit allemaal niet. Gewoon leuk dit :thumbs:

    Dikke pluim voor @asjemenou75 voor het script van vanavond :+ Race twee deed me een beetje denken aan het onderstaande...

     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Normaal ben ik daar slecht in, maar dit keer heb ik de juiste prioriteit gesteld. Ik kan natuurlijk niet voor eeuwig op jullie gezelschap blijven rekenen. :p
     
    ColdzeroNL vindt dit leuk.
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Leuke avond weer!

    Een Grand Chelem in race 1, ondanks dat ik last kreeg van 'de nacht'. Was bij de start wel bang voor het brute geweld van de BMW van Tender richting de busstop, maar dat ging goed gelukkig. Beltoon kwam later wel dichtbij nog, maar omdat deze baan geen harde uitrempunten kent en ik nog wat tempo achter de hand had, was ik vooral bang om zelf geen fout te maken, niet zozeer de druk van achteren.

    Race 2 was super tof. Op het begin survival of the fittest, daarna wisselende strategiën. Helaas door een super lame 'exceeding track limits' in de aller laatste bocht van de laatste ronde een +1 aan de broek, en daardoor m'n 100% podiumscore deze cup aan Asjemenou moeten kwijtraken :p Het is gegund!

    Het weer een keer omdraaien (droog starten, nat eindigen) lijkt me ook leuk.
     
    asjemenou75, Rossi46 en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  9. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
  10. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ja dat klopt jij start bijna altijd dus daarvoor een dikke :thumbs:, en (we) ik mogen jou niks verwijten. In het algemeen vind ik het gewoon oprecht jammer dat mensen stoppen, niet alleen omdat dat de nummer voorlaatst ineens "laatste" ligt en dan wellicht ook denkt "ik ben nu laatste wat is de eer voor mij", maar ook omdat het echt nog wel kan veranderen, Ik ben zelf uiteindelijk nog 3e geworden....., maar voor de rest Sorry Tender!!

    Heerlijke 2e race, ik had 2 strategieën en uiteindelijk tijdens de race van strategie verandert om toch op slicks te gaan rijden. Dat pakte goed uit! Sorry Jimmy ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2018
  11. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Vond het ook weer leuk en gezellig om er bij te zijn. Staande plassen in het donker zijn blijkbaar niet echt mijn ding:F:. Als ik niet zo liep te kutten met die plassen(beter onthouden waar ze staan) had er misschien een beter resultaat ingezeten voor heat 2. Toch heeft het wel weer wat.
     
  12. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]
    En de stand! Art weer aan het meedoen:thumbs: , Rossie die nog een beetje roestig :whistle: is en Beltoon die ff in de stand omhoog schiet...
    uhhhh......wie zat ook alweer van te voren te zeuren over de Storm ???!?;):F:
     
    Rossi46 en Jimmy J. vinden dit leuk.
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Volgens mij ben ik (dankzij het schrapresultaat) al periode kampioen, mits ik niet kom opdagen en @GoldPwnageNL beide Monza races wint :cool: (dan hebben we beide 55 punten, maar hij 4 overwinningen vs. 3 voor mij)

    Geen Huracan in periode 2 voor de top 8 dus :p
     
    B Tender en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  14. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Het weer op Monza voor zondag a.s., een mooi herfstweekend, met mooi weer en geen regen!
    Ingame 16-11-2018 (q1) ; 17-11-2018 (h1 +h2)

    Q1; licht bewolkt ingame 22:00 uur
    H1; lichte mist daarna onbewolkt, ingame 09:00 uur, 12 rndn.
    H2; onbewolkt 13:00 uur , 22 rndn incl. inlap/ pitstop ronde 14 t/m 16
    Time progression x5
    Ingame datum 16/17-11-18

    Heat 1: staande start o.b.v. kwalificatie

    Heat 2: rollende start o.b.v. uitslag race 1 ( uitkomen laatste bocht 2 aan 2, 80 km/ hr. Bij passeren start finish mag er ingehaald worden). Verplichte pitstop ( niet verplicht om banden te wisselen of bij te tanken) Je bent zelf verantwoordelijk voor je strategie en de juiste uitvoering daarvan.
     
    hillss, Rossi46, Jimmy J. en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Gisteren met @ColdzeroNL de kwalificatie en race 1 nagebootst in een public lobby. Cold had z'n McLaren knap op P1 gezet, met sowieso ook een NSX binnen 0,1s. Ik had destijds zelf de snelheid nog niet, maar evenaar de tijden van Coldzero na wat oefenen na de race inmiddels ook!

    Belooft dus spannend te worden!
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Werd een beetje bang dat jullie al zoveel reden hier, dus ben er net op mijn laatste vrije avondje voor zondag ook maar even voor gaan zitten!
    1.46.9 met de Huracan zonder downforce in de timetrial :)

    Heb gek genoeg met hards meer grip in de Lesmo's en Parabolica, maar met de softs meer grip bij de krappe chicanes (zoveel onderstuur daarmee dat ik tijd verlies in de snellere knikken)… dat nivelleert elkaar een beetje. Geen idee wat ik moet pakken voor de race daardoor. Maar we gaan het zien :)
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Gezien de lage temperatuur in de q en race 1 zou ik naar soft neigen. Race 2 weet ik nog niet.
     
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ik ook niet.... soft en dan alleen je voorbandjes wisselen.....of hard en dan nog even op soft.....of op hard alleen voor en soft achter starten....o_O
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik begin meestal op soft, om vervolgens vrij snel naar hard over te wisselen.
    Na 2 rondjes stap ik dan meestal weer over op soft.
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Monza is niet echt een bandenvreet-track is mijn indruk. Dus of ik ga wisselen gedurende de race betwijfel ik!
     

Deel Deze Pagina