1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Ik heb gewoon zo iets van, ik hou van deze games. Ik speel ze ontzettend veel, dan gun ik ze het geld ook, dus ik heb de ultimate edition gekocht. De "gratis" game pass edition zal toch altijd kariger zijn.

    Ik heb geen zin om de gierige Hollander te spelen hierin.
     
  2. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Zo sta ik er dus ook een beetje in. Bij een Gears of Halo bijv. zou ik nooit zoveel geld aan willen uitgeven. Daar heb ik veel minder mee en zal ik ook minder spelen, ja de campain en dan is het meestal wel klaar. Maar voor een Horizon game, pfff daar gaan zoveel uren in zitten met veel plezier. Als ik zie hoeveel uur ik in Forza 7 heb zitten, terwijl Horizon mij toch net wat meer aanspreekt qua concept... Laat ik het zo zeggen, Forza 8 zou ik absoluut via Gamepass spelen.
     
    Yellow 13 en Martijnn vinden dit leuk.
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Ik gun bedrijven die vanaf de launch met carpacks en DLC komen helemaal niks extra's.

    Prima als ze na een x-aantal maanden met nieuwe content komen waar je dan weer voor kan betalen, maar launch-DLC vind ik zo triest. Helemaal in een spel wat niet van de grond af aan opgebouwd is, maar een opgepoetste FH3 is. Als je speelt via GP krijgen ze ook geld trouwens. Allemaal Microsoft hè.
     
    Yellow 13 en Flavourlicious vinden dit leuk.
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Over een tijd gaat het wellicht nog een stapje verder. Mag je ook betalen voor extra functionaliteiten; "Wil je de editie die met stuur te spelen is, dan kost je dat €20,- meer." Eigenlijk vreemd dat ze dergelijke opties nog niet door hebben gevoerd. ;)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Deze game voor een 10tje per maand spelen, met misschien nog een x aantal andere leuke titels, gewoon alles kunnen spelen en doen alsof je eigenaar bent. Ik begin er steeds meer over na te denken, zeker met het feit in het achterhoofd dat GP langzaamaan steeds verder uitgebreid word. Persoonlijk vind ik dan wel dat aanbiedingen niet te dicht in de buurt van de GP prijs moeten komen, anders tik ik dat liever neer.
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik ben iinmiddels aangesloten bij Tweakers. Begint een aardige lijst te worden. Normaal ben ik niet zo van die online clubjes, maar met Horizon 4 misschien weleens leuk om te proberen.
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    In FH3 hebben we toch ook zo'n XBW.nl clubje? Vind ik persoonlijk leuker dan Tweskers. Dat is een beetje massaal.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik had met Horizon 3 een XBW-club aangemaakt, ja. Kan dat nu wel opnieuw doen als er behoefte is.
     
    DutchOwnage en Rossi46 vinden dit leuk.
  9. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ik ben zo zwak. Het hele zooitje staat nu te pre-loaden. YOLO:+
     
    Yellow 13, Martijnn en Jimmy J. vinden dit leuk.
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Highfive mede-sucker! :D
     
    DutchOwnage en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Begint de demo trouwens steeds overnieuw bij het opstarten van de demo? Of is er iets mis in mijn save file? Jammer dat hij gwn niet verder gaat waar ik was, heb daarom de demo nog niet uit kunnen spelen..
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    (kan bovenstaande niet meer wijzigen, maar blijkbaar start hij inderdaad steeds overnieuw op lees ik net)

    Wil de game toch in de pre-order zetten, aangezien Cdkeys nu wél kan garanderen dat de code voor Xbox ook op PC werkt met dat playanywhere gedoe :)
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Gewoon doen, blijft altijd wel leuk voor tussendoor.
     
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hier en daar word het zelfs een Xbox One X system seller genoemd. Nice, misschien toch Forza Horizon 3 permanent laten liggen. Heb redelijk wat gedaan in die game, maar eerlijk gezegd kreeg ik nooit echt een goed gevoel erbij. Ben er nog niet 100% uit, want ik ben het in race games erg gewend om rechts te rijden.

    Hoewel de Horizon games allemaal kris kras door elkaar gaan in de open wereld, stoort mij het links rijden toch wel een beetje omdat het door onze manier van rijden en bij de meeste games makkelijk crashen is als je aan de andere kant moet rijden. Ik ben rechts gewoon veel te veel gewend. Even nadenken dus nog... al ging het op het laatst bij FH3 best wel goed.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Goedemiddag!

    'Xboxworld NL' club is trouwens aangemaakt. Het zal wel even duren voordat je daadwerkelijk kan joinen, de "tutorial" is behoorlijk lang. Zo'n 4-5 uur gok ik.
     
    Alexknl en Rossi46 vinden dit leuk.
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik doelde meer op jouw bevindingen :+ Als je daar al wat over mag zeggen...
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina