1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Sorry maar ik krijg spontaan een banaan van die reflectie
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dit FH4, niet deel 3 hoor :lol: Ik ben nog geen bananenplanten tegengekomen!

    Nog wat snoepshotjes van de RS, maar dan digitaal ipv met m'n telefoon camera.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2018
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Mooie belichting idd.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    In welke modus spelen jullie de game op de X? Ik momenteel performance mode, het speelt zo lekker op 60fps
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Same here. Met dezelfde reden :cool:
     
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    :p
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Jajaja :D
     
  9. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik lees goede verhalen over Fh4. Maar ik wacht toch tot dinsdag tot die in de game pass zit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Me2. Heb nog een free maandje game pass liggen. Mocht ik hem erna nog leuk vinden kan ik hem nog altijd kopen.
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    De 'game-passers' kunnen dinsdag los met FH4 toch? Idee om woensdagavond met een groepje te gaan crossen? Dinsdagavond zijn veel nog bezig met de tutorial waarschijnlijk.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zit te twijfelen. Aan de ene kant weet ik bijna heel zeker dat ik deze game erg tof ga vinden (Nog bedankt voor de hype @Martijnn , lullo. :+ ), aan de andere kant zie ik toch nog wel een aantal titels ook in de GP die los best wel prijzig zijn.

    Ik weer alleen met GP nooit zo of dat ooit echt zo rendabel word als ik voor ogen heb, zeker niet als ze zo nu en dan ook nog games eruit gooien. Dus ik neig ook wel een beetje om FH 4 gewoon normaal te halen en die extra games die me leuk lijken uit de GP links te laten liggen.

    Wie kan me helpen met een beslissing? Ik weet het even niet. :+
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Enige dat ik kan zeggen is dat dat wel mijn gedachte is. GP heeft veel games, maar niet veel goede games (vind ik). Daarbij zijn ze bijna zonder uitzondering al wat langer beschikbaar, welke je ook cheap via MP (en bij verkoop met weinig verlies) kunt aanschaffen. Anders gezegd; ik speelde FH3 nog t/m afgelopen donderdag. Die game heb ik dus twee jaar gespeeld. Dat zal met FH4 ook zo zijn. Met GP zou dat grofweg 240 euro aan kosten zijn. Waar ik voor mijn gevoel verder niet zo vreselijk veel mee opschiet. Vandaar dus géén GP voor mij en wel de volle mep voor FH4 (inclusief ultimate goodies).
     
    Martijnn en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Klopt wel een beetje wat je zegt. Ik heb echter 2 kinderen en voor hen zitten er wel leuke games tussen. Komt bij dat de 'houdbaarheid' bij ons beperkt is in de zin dat je een game en jaar speelt en er dan niet meer naar omkijkt. Ik zou het liefst een 'all games inclusive' optie hebben in een abonnements vorm.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Kwijl. Wou de demo ook niet spelen en helemaal tot dinsdag maar toch maar even gedownload :+. Ff kijken hoe die op mn pc loopt haha
     
  16. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Hoe lang duurt die tutorial? Ik las ergens 5 uur?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Duurt iig wel ff. Irritante daar aan is dat je tot die tijd niet online kunt racen. En extra irritant is dat veel van die content ook al in de demo zat...

    Nog even een puntje van je kritiek. Het visuele verschil tussen nieuw toegevoegde auto's en al lang tot de game reeks behorende auto's is inmiddels wel erg groot. Ik reed eerst in de nieuwe Alfa Giulia Q. Prachtige wagen om te zien in de game. Daarna pakte ik de BMW E39 M5. Dat was even slikken. Er mistte erg veel detail tov van de Alfa. Jammer.

    Sowieso vind ik dat er bar weinig auto's zijn toegevoegd tov van FH3.
     
    LapjeNL70 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat betreft auto's vind ik dat niet zo'n probleem @Rossi46 , aangezien ik zelf ook echte modellen heb die ook sterk in kwaliteit, details en dergelijke verschillen. Een model van auto art, een gele Chevrolet die ik heb, verschilt hier en daar zo enorm met twee Ferrari modellen in detail, dat het ook aan de kwaliteit en prijs te merken is.

    Als het dan op dezelfde manier aankomt in de game, is het hoogstens de geluiden van de wagen die echt het verschil kunnen maken wat betreft de beleving die je hebt met de wagen. Naast dat misschien de textuur van de wagen, of de cockpit, maar voor de rest zou ik me zo gauw echt niets kunnen bedenken wat het plezier aan de auto of de beleving zou kunnen bederven.
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ligt er ook een beetje aan waar je vandaan komt. Mijn laatste Xbox was de Xbox. In de gamepass ligt er dus nog een hoop moois op mij te wachten. Uit de Gears en de Halo reeks heb ik alleen het eerste deeltje gespeeld. Hitman, Quantum Break en Tombraider moet ik ook nog doen. Het fijne is ook dat die games in middels X Enhanced zijn. Ik vind het op deze manier ook leuk om wat games te proberen, die ik normaal niet zo kopen, maar toch erg leuk blijken. Fable had ik bijvoorbeeld ook nog nooit gespeeld. Hier komt Forza Horizon 4 morgen dan ook nog bij, dus zo heb ik wel een hoop plezier van die pass. Alleen Sea of Thieves heb wel gekocht, blijft voor mij de beste One X game :)
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De R.S. heeft een update gekregen:

    - Striping over de motorkap
    - ECU tuning wat rond de 230 pk oplevert, scheelt merkbaar in doortrekken in de hoge toeren vooral.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Rossi46 en Bidle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina