1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GT3 cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 27 aug 2018.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Heb hem de link van het forum gegeven, dus hopelijk vind hij de weg deze kant op. Kan hij zelf even het één en ander toelichten.
     
    DapperDamhert en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Lijkt me in de basis wel wenselijk. Je ziet bij ons de aantallen een beetje teruglopen. Twee jaar geleden zat de hele lobby nog vol. Er stonden zelfs reserve coureurs op de inschrijflijst...
     
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    In ons geval zijn @Racerblade01, @Crookk, @Dave 130R en Wiethok afgehaakt. De rest is er allemaal nog gelukkig :)
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Maar uiteindelijk komt iedereen weer terug! (behalve Wiethok en @Dave 130R <3)
    Zelfs jij bent er weer Rosmans!
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dave komt, weet ik 100000000% zeker, niet weer terug :D
     
  6. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Ik zal dan ook meteen even toelichten voor de rest en ik zal het netjes en kort houden:

    Ondanks dat Kimi altijd veel tijd steekt in hele nette cups kan ik de persoon Kimi simpelweg niet uitstaan, ik heb geen zin om met zo'n figuur in een party te zitten.

    Ik zal op eventueel verdere reacties omtrent deze post ook niet reageren.
     
    B Tender en Kimi NL vinden dit leuk.
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb dapperdamhert al bij nieuwe leden voorbij zien komen dus als het goed is werkt @DapperDamhert nu ook en leest hij gelijk mee.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2018
    hillss, Beltoni en Kimi NL vinden dit leuk.
  8. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Oooo.....daarvoor waren die 2 mokkels vanochtend aan de deur?? Nou ja mijn sokken zijn weer gewassen....

    Anyway ik heb al even contact gehad met MarkdeVries78, maar hier zie ik nu weer een @DapperDamhert dus......wie is bij DutchGt3series.nl eigenlijk de snackbar? m.a.w. met wie kan ik de deal afmaken?

    En zoals jullile begrijpen zal ik natuurlijk het onderste uit de kan halen. Wij zullen met zijn allen vooraan starten, wij mogen uit alle GT3 auto's kiezen en niet alleen de Ginetta, wij hoeven geen pitstops te maken, wij mogen wel in droog weer rijden etc etc....komt goed jongens, vertrouw maar op mij!
     
    B Tender, hillss en Racerblade01 vinden dit leuk.
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik wist dat je ze kon waarderen, geen dank!
    Hoorde van Zuzanna en Krystyna dat je wel erg smerige sokken had..


    Weet niet zo wie de leider is, vgm is dat DartelendDamhert..
     
    asjemenou75 en hillss vinden dit leuk.
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Laat maar komen. Kunnen wel wat extra mensen gebruiken! Zie alleen geen forum op de website, wel het volgende:

    [​IMG]

    Van twee walletjes eten, oké... Maar doe het dan ook goed :whistle:
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Tender en ik hebben 1 avond meegedaan.
    Omdat wij gevraagd werden en wij een beetje spanning in onze relatie wel konden gebruiken.

    Een soort SecondRaceclubje in plaats van SecondLove.
     
  12. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Zit het allemaal ff door te lezen, wat mij opvalt is me naam op jullie leaderbord.. Aangezien ik me niet heb aangemeld en eigenlijk ook niet van plan ben om mee te doen.
    Opzich ziet jullie concept er wel leuk uit daar niet van. En eerlijk gezegt race ik zwz niet meer zoveel op xbox.. Ben paar maanden geleden over gestapt op pc
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Pieke gebruikt een standaard Excel formulier, vandaar dat je naam erin staat. Volgend seizoen is je naam weg, dus geen paniek :D
     
  14. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik heb ook geen paniek.. Vroeg me alleen wat me naam er tussen doet.. 0 punten lijkt nogal slecht voor mijn doen.. Maar goed mooi dat die volgend seizoen dan weg is
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Niemand?
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Twijfel een beetje tussen de Ferrari en de Porsche! De Ferrari lijkt 'uit de doos' al heel snel en stabiel (qua gevoel een beetje als de Audi), de Porsche lijkt echter ook veel potentie te hebben maar vereist denk ik wat meer tune-werk.
     
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Gisteravond heb ik m'n nieuwe waggie kunnen uitkiezen. Heb 2 keuzes, waarbij ik zondag even de kat uit de boom ga kijken: De auto die het minst gekozen wordt, kies ik (hoe meer variatie, hoe leuker).

    En voor zij die nog twijfelen: De Caddilac is een verassend fijne auto. Niet per se de aller snelste, maar wel erg stabiel, en dus constant. Enorm iPad-achtig dashboard ook, waardoor je met cockpit view gewoon met je HUD uit kunt rijden :p

    De Porsche wordt volgens mij door meerdere gekozen al, dus die heb ik niet eens getest.
     
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Voor de volgende periode is, naast de auto waarin je tot nu toe gereden hebt ook de Huracan GT3 voor iedereen uitgesloten. (Behalve Hills en United zouden hem mogen selecteren)

    Je keuze hoeft pas bekend te zijn bij de start op Long Beach! 14 oktober a.s.

    Het weer op Long Beacht voor zondag 14-10 a.s.

    Q1; weer : Half bewolkt; ingame datum 15-08-2018 23:00 uur
    H1; weer : Bewolkt ;ingame datum 16-08 2018 10:00 uur, 15 rndn.
    H2; weer : Onbewolkt; ingame: 16-08-2018 13:00 uur , 26 rndn. incl. inlap/ pitstop ronde 20 t/m 22
    Time progression x5
    Ingame datum 15/16 08 2018

    Heat 1: staande start o.b.v. kwalificatie

    Heat 2: rollende start o.b.v. uitslag race 1 ( uitkomen laatste bocht 2 aan 2, 80 km/ hr. Bij passeren start finish mag er ingehaald worden). Verplichte pitstop ( niet verplicht om banden te wisselen of bij te tanken) Je bent zelf verantwoordelijk voor je strategie en de juiste uitvoering daarvan.
     
    Bidle, Rossi46, GoldPwnageNL en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ga er zondag naar alle waarschijnlijkheid niet bij zijn.
    Ouders zijn zoveel jaar getrouwd, dus moeten we uit eten. (En daarna ga ik wederom naar de Dancing :p @Rossi46 )

    Leukste circuit op de kalender ga ik dus missen, maar geeft mij ook 1 extra week om een keuze te maken.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Wietje !!!, Voor STRAF zal ik je de aankomende 25 cups laten staan als back-up rijder en als bonus zal ik je GT ook veranderen in WeetFlammingRacer o.i.d. ;)
     
    Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina