1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[timespltters] Can't handle this

Discussie in 'Algemeen' gestart door valetinek, 25 aug 2003.

  1. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ''level'' (zie titel) in de arcade league is met die handyman waarvan je er 40 overhoop moet schieten. Maar ik moet 100 keer op 1 zo'n mannetje schieten en dan is ie nog niet dood, en ik haal er meestal maar rond de 25, inplaats van 40, in de tijd die je hebt.

    Kan iemand mij hier mee helpen!!
     
  2. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    is die toevallig met de tommygun? Zo ja, dan ligt er ergens in een mooi doodlopend kamertje zo'n dubbele. Mijn advies is om daar goed gebruik van te maken.
     
  3. JoNieuw

    JoNieuw Wazzup!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is een goed plekje. daar zat ik ook en in die zelfde gang ligt ook health.
     
  4. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok zal ik is proberen!! Alvast bedankt
     
  5. ITNL

    ITNL Guest

    jah die is idd zwaar k*t, heb ik ook pas na 10x gehaald. Je moet idd met een dubbele tommygun in zo`n doodlopende kamer gaan staan en dan iedereen ommaaien die binnenkomt.
     
  6. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet zo moeilijk als je weet hoe ie moet.

    Doorzoek het level; er zijn 2 plekken waar dual tommygun ligt. 1x is ergens bovenaan in een soort theater achtige stting, 2e is in die doodlopende gang. Ga naar die doodlopende gang (ook n spawnplekje) en pak de gun.
    Ga nu in zo'n gangetje zitten achter glas, die ene waar health ligt. Druk het linker pookje in (crouch) en blijf zo. Telkens als die handymans nu om de hoek komen maai je ze gewoon neer. Je kan ook crouched door t glas heenschieten maar das niet echt nodig.
    Pas op:
    - Reloaden moet je taktisch doen, als je moet relaoden terwijl er 5 handymans met tommygun voor je staan ben je dood
    - Pak health op als t nodig is
    - ga niet met n handgun tegen ze vechten, heeft geen enkele zin...

    GL! Zo moet t lukken :)
     

Deel Deze Pagina