Dat noem ik nou, met een ''netjes-Nederland woord(en)'': HARTIKKE SLIM! * hoopt op Moto GP2 i.p.v Ghost Recon...
MS kennende mag je ze gewoon allebei houden. Kost administratief te veel om de oude game weer terug te vreagen, en die raakt dan toch wel kwijt waarschijnlijk. Wel vaag trouwens dat foutje met de e-mail...
hmm, ik had gebeld.. maar die wisten er niks vanaf. ik heb ook gemailt, maar niks terug gekregen nja...
ik hoop dat ik mijn game toch wel voor september binnen ga krijgen...anders gta k ff bellen met meneer M$
Ik heb mijn game vanmorgen binnengehad... toch spijt van dat ik MC2 heb gekozen in plaats van MGP 2, maar ach, ik ben toch best blij Microsoft is the best!
succes, bij mij lukte het niet die gasten zitten daar gewoon koffie te drinken.. volgens mij weten ze allemaar hoe je je xbox moet 'aan'-zetten,...
wat? hehe, ik heb natuurlijk nog niks, en verwacht em ook niet vandaag meer, hoewel ik vandaag naarde film ben geweest (Daddy Day care ) lag er niet echt iets van een kaartje van bv UPS in de bus..
Dus als je aan die actie mee heb gedaan, dat je jezelf moet aanmelden, krijg je die Live!game 1 dezer dagen binnen? Of is dat van die andere actie, waarbij je een vriend moest aanmelden.
Ik heb hem vandaag binnen gekregen, eigenlijk gisteren omdat maar omdat we niet thuis waren lag er een briefje in de bus. Me is happy!.
ik heb er geen idee van, wel denk ik dat je in beide gevallen het VOOR 1 september moet ontvangen.. maar hte kan nog..
Ik had hem voor 1 augustus al moeten hebben, nog niks gehad... ik heb ze net nog maar een keer gemaild... Schijnt toch echt wel moeilijk te zijn, zo'n spel versturen.