1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GT3 cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 27 aug 2018.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    JollyFoal347756 is weer beschikbaar.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  2. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Lol
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hebben er vanavond mensen tijd/zin om wat gt3's aan de tand te voelen?
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ja ik wil wel. Heb nog niks getest
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    20.00 uur ongeveer?
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Geen idee hoe ik in dit 'speciale forum' ben gekomen, maar zie dat jullie met name PC2 rijden toch?
    Zelf eigenlijk niet zo lang geleden mee begonnen en bevalt prima, maar eigenlijk best wel wat vragen over. Zijn er ook specifieke topics voor vragen hier over PC2? Merk dat het hier een stuk levendiger is dan het 'normale' forum. :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Plemp maar in het kletstopic in dit subforum dan komt er wel antwoord op. Als je asjemenou omkoopt mag het ook vast hier wel;)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  8. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    @Bidle Dank voor je financiële ondersteuning....plemp je vragen maar ;):thumbs:
     
    Bidle en hillss vinden dit leuk.
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Gisteren met Coldzero wat GT3's aan de tand gevoeld. Ik heb een beetje een dubbel gevoel aan de Ferrari overgehouden. Ik vind hem lekker rijden, en hij lijkt echt heel snel over 1 of 2 rondes te zijn, maar daarna kakt haar snelheid best veel in gevoelsmatig. Daar had ik in de BMW veel minder last van, daar kon ik veel langer mee pushen?
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Racedayyy;)
     
    GoldPwnageNL en Bidle vinden dit leuk.
  11. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    De resetknop mag vanavond gebruikt worden. Maar alleen als je de weg blokkeert en niet meer weg kan komen...
     
  12. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Pfff niet goed op zitten letten met pitstop...

    Excuus was teveel bezig met de undercut op united:rolleyes: zat in mijn hoofd dat het pitwindow langer open was.

    Undercut was wel gelukt, met united op soft en banden wissel. Daar waar ik zelf op hard hele race heb uitgereden.

    Uiteindelijk wel plek weer in geleverd door her en der de muur mee te nemen..

    Mocht er disciplinaire straffen nodig zie ik ze wel op mijn race licentie tegemoed. :rolleyes::rolleyes:
     
    DutchOwnage en B Tender vinden dit leuk.
  13. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Leuke battles met B Tender en Jimmy J. gehad in race 2. Helaas tikte Jimmy J. mij aan in de 3de bocht waardoor ik spinde. Maar uiteindelijk met een undercut weer weten in te halen.

    Leuke race en kijk weer uit naar de volgende!

     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Op dit moment onderweg van de dancing naar huis.

    Was echt leuk. Leuke gevechten gezien tussen etnische minderheden en nog onderling een conflict uitgevochten met een barman die niet spoedig genoeg was met een bestelling.

    was echt leuk, volgende week weer!
    Xxx Kimi
     
    B Tender en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Bij ons op long beach was ook heel gezellig!!

    Wel veel van die jonge gastjes rond zien rijden in net te dure auto's, waarvan je weet 'die heeft hij niet verdiend met z'n krantenwijk'.
     
    Kimi NL, hillss en Jimmy J. vinden dit leuk.
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Jeetje die tets was toch harder dan ik dacht :eek:

    Erg, érg vette races gehad tho. Straight out verslagen door Gold en Tender in de kwali, maar in de races had ik wel meer pace. In race 1 helaas gespind door een overvloed aan framedrops in S1 waardoor ik de achterkant niet kon corrigeren, viel daardoor terug achter Cold en Asjemenou, die ik gewoonweg niet meer voorbij kwam. Tot de aller laatste bocht :whistle:

    Race 2 begon echt heel ziek. T/m ronde 15 de top 3 binnen 2 seconden. Her en der nog naast elkaar gezeten, maar vooral heel hard en foutloos van het veld los gereden, met 3 verschillende auto's. Tot dat moment hierboven dus. Sorry daarvoor man! Uiteindelijk maakte het voor de posities niet zoveel uit, maar ik baal vooral dat we de pitstops niet konden afwachten (al had ik ook daar jullie moeten lossen met engine repairs). Uiteindelijk de laatste ronde nog met 1 liter moeten doen, en het gat van 18 seconden op Cold bleek precies genoeg om nog net voor hem over de finish te komen.

    Fijne auto wel. Op banen waar inhalen wat meer mogelijk is, zie ik het wel goed komen met die Mclaren :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Sta er van te kijken dat Gold met 8 motordamage (en slipstream) nog harder loopt dan mijn Ferrari! o_O. Moet bekennen dat ik m'n koeling van remmen en motor, en ook downforce, allemaal behoorlijk hoog had staan. Verder was dat inderdaad een vrij ongelukkig tikje:confused:wat een einde maakte aan een episch gevecht! Het zal voor altijd een vraag blijven of ik Gold de hele race achter me had weten te houden.

    Voor mij verliep het Long Beach weekend best ideaal! Met minimale voorsprong mocht ik op pole starten. @GoldPwnageNL, startend van P2 met de Porsche, was me echter al voorbij voor bocht 1. Redelijk snel wisten we met z'n tweetjes een gat te slaan met de rest. Een foutje van mij in de laatste bocht maakte dat ik op wat achterstand kwam (ongeveer 2 seconden), maar heel hard pushen maakte dat ik in de slotfase weer op de achterbumper van Gold zat. Die maakte ten slotte een klein foutje in bocht 1 met grote gevolgen, neus ging de banden in en ik kon profiteren en vanaf dat moment redelijk comfortabel naar de finish rijden.

    Race 2 kende een rollende start (waar ik in de Ferrari denk ik minder te vrezen heb van de goed startende Porsches dan bij een staande start) en ik kon als eerste bocht 1 in. wist een beetje te profiteren in de navolgende rondes van de gevechten achter me en had een gaatje van 2 sec op Gold en @Jimmy J. Hoewel ik verwachtte en hoopte dat het gevecht tussen die twee ervoor zou zorgen dat ik weg kon rijden, viel dat tegen. Het gaatje werd alleen maar kleiner en kleiner juist, zodat we eigenlijk ronden achter elkaar met z'n drieën in een (Trulli-)treintje reden, met helaas eigenlijk @GoldPwnageNL zijn filmpje als onfortuinlijke slotscene. Vanaf dat moment naar omstandigheden redelijk rustig naar de finish kunnen rijden.

    Terugkijkend had de Ferrari het vooral in heat 2 lastig (het was wat warmer?). Ik miste daar de absolute pace, maar kon (iets boven die pace) wel blijven pushen en heel constante tijden blijven rijden tot de laatste ronde. Ik had niet verwacht dat de Ferrari hier met de overwinning zou strijken dus dit was een heel leuke meevaller! Zin in COTA!:):)


    EDIT: Ik geloof dat ik heat 2 heb opgeslagen, misschien vanavond wat foto's maken.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2018
    Jimmy J. en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  18. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Toffe plaatjes. Voor die tweenalaatste.
    Heel jammer trouwens dat @asjemenou75 (en ook @Rossi46 toch?) de race niet hebben kunnen uitrijden :'-(
     
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]

    En de stand. Let op de bonuspunten voor Jimmy als periodewinnaar zijn er nog niet in verwerkt. Het ligt wel lekker dicht bij elkaar!!

    Hills moet voor straf ivm het missen van de pit window met blote benen naar bed, verder geen sanctie omdat het uiteindelijk imo geen consequenties heeft gehad voor de stand (Hills was als laatste gefinished). Maar het mag niet nogmaals gebeuren.
     

Deel Deze Pagina