1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Code redeem probleem

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door swordman, 13 okt 2018.

  1. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb afgelopen week de One X - Tomb Raider bundel geleverd gekregen. Tomb Raider moet ik dus met de bijgeleverde code installeren maar dit werkt om een of andere rare reden niet:

    Op de kaart staat dat ik de code moet invullen op microsoft.com/redeem maar wanneer ik dit doe krijg ik de melding dat ik de code ergens anders moet invullen en in het geval van een xbox code moet dit op de console. Maar bij het invullen op de console krijg ik de melding dat ik instructies moet raadplegen en de code op een andere website moet invullen (wat dus weer die microsoft.com/redeem is)


    Ofwel ik kom niet verder, de xbox support is blijkbaar niet te bereiken in het weekend.


    Ik heb het geprobeerd door in te loggen op xbox.nl en dan via ''code inwisselen'' maar ook dit helpt niet, ik heb een andere browser geprobeerd, de xbox opnieuw aanzetten. Ook een uur later nog geprobeerd maar het helpt allemaal niks.


    (Nu heb ik wel een One S, deze is nu niet meer aangesloten maar stond ingesteld als home xbox maar dit zou neem ik aan niets uit moeten maken?)

    Iemand hier ervaring mee?
     
  2. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Probeer eens op xbox.com/redeemcode in plaats van de door jou gegeven link
     
    B Tender vindt dit leuk.
  3. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij doet het nu wel (dacht dat ik dit ook al geprobeerd maargoed)
    Bedankt!! hij is aan het downloaden
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Game dus eindelijk kunnen downloaden maar nu kan ik hem weer niet spelen. Als ik het spel op wil starten krijg ik de melding:
    ''Je bent te vroeg... ...Check de Microsoft Store voor de releasedatum'' De game staat dus als vooraf besteld maar dit klopt dus niet.

    Heb al geprobeerd de game opnieuw te downloaden, xbox te updaten maar het helpt niet.


    Iemand hier een idee bij?
     
  5. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Datum en tijd en locatie goed staan?
     
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja staat allemaal gewon op de datum van vandaag met de goede tijd erbij (automatisch) Locatie op NL.

    Forza Horizon 4 kan ik bijvoorbeeld wel spelen via gamepass en deze kwam later uit
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    EDIT: Ik had eerst moeten lezen.
    Ik heb ook de XB1X-Tomb Raider pack gekocht laatst, en hier werkte het eigenlijk probleemloos. Mijn eerste ingeving zou ook zijn dat het aan tijd of regio ligt, maar dat is het blijkbaar dus niet!

    Even met de klantenservice contact opnemen?
     
  8. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Maandag contact gehad met support, die wisten het ook niet direct en gingen het uitzoeken, ze zouden mij woensdag terug bellen (niet gedaan).

    Gister kon ik de game ineens opstarten dus blijkbaar zat er bij MS iets fout met verschillende releasedata o.i.d. Het lijkt gelukkig opgelost te zijn, vanavond maar is testen of ik ook echt kan spelen.
     
    Jorrie en B Tender vinden dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Stuur de code evens door aan mij, dan check ik of ie werkt.
     

Deel Deze Pagina