1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Jou vroeg ik 't uiteraard niet baklap. Jij hebt de game niet eens.
     
    Racerblade01, Tim, Alexknl en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gelukkig zeg je nog baklap, Herr Führer van ons! :+

    Misschien haal ik hem wel, kan RDR 2 nog even wachten, die haal jij ook pas in 2025. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Lol heerlijk dit weer. Heb jij serieus niets te doen ofzo, Yellow? :+
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nee speel op normaal en de guided mode.
    Maar de missies die je moet doen vond ik tot zover ook gewoon niet leuk. Dus dan word dat grinden ook gewoon kut. En nee bij andere rpgs geen last van. En dat jij nergens last van heb wil niet zeggen dat het er niet is. Zie zat mensen op internet klagen dat ze het een grind vinden on te levellen.
    En ja ik heb de xp boost gekocht.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dat je een game niet leuk vind is heel wat anders dan dat 't bewuste grind is uiteraard.
    Het is een RPG, daar werkt de instelling 'ik wil t zo snel mogelijk uitspelen zodat ik aan een nieuwe game kan beginnen' gewoon totaal niet. Je moet hier 60 uur voor uitrekken, het is niet zoals in de oude AC games dat je best makkelijk door t verhaal rusht.
    Vergt een andere instelling, je moet genieten en sidequests doen. als je je daar aan overleverd is t een prachtgame, maar van dat haastige gamen kun je toch niet gelukkig worden.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2018
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Het gaat niet om het grinden. Als ik het spel speel voor het verhaal wil ik ook daadwerkelijk het verhaal volgen en beleven zonder onderbroken te worden met side quests die ik moet doen omdat ik anders het lvl niet ben die ik moet zijn. Het is gewoon heel vervelend dat ok niet door kan op het verhaal en kleine andere verhaaltjes moet doen die ik niet wil doen.
     
  7. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Het is toch vrij logisch dat je verplicht wordt om side questen te doen om je level omhoog te krijgen?
    Als je genoeg xp van de main quest krijgt om continu het verhaal te door lopen dan zijn de spelers die wel de sides questen afronden een veel te hoog level.

    Ik heb totaal niet het probleem dat het lvl achter loopt, juist andersom.
    Side questen zijn best eenvoudig om te doen en maakt de ervaring juist completer.
    Anders ben je binnen een paar uur door de game heen.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    De sidequests zijn echt tof, vooral de gouden! En meestal ondersteunen ze het verhaal.
    Odyssey is meer dan 1 main quest (het zijn er al 3 op zich!), en net als Witcher 3, Skyrim en weetikveel welke RPG's zoveel meer in huis hebben dan alleen de main mission in de vorm van sidemissions. De game is er helemaal niet op gemaakt voor gamers die alleen de main mission doen, zo is het niet bedoelt door de makers, anders zouden gamers die wél sidequests doen juist problemen ondervinden vna broken gameplay omdat ze het levelsysteem aanpassen aan mainquest spelers. Die zijn dan volledig overleveled.

    Je doet er 60 uur over om deze game te completen.

    Volgens mij hadden jullie dan de verkeerde verwachtingen.
    Vind het gewoon jammer dat Ubi afgekraakt wordt vanwege 'grinden', puur omdat het nog een gedeelte van de doelgroep is die er zsm doorheen wilt. In The Witcher 3 hoorde je hier bijna niemand over, die game had exact hetzelfde level systeem en staat in de top van de RPG's.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2018
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Helemaal mee eens. Vrijwel iedere RPG werkt zo. Het is ook een beetje klagen om het klagen heb ik het idee.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Toffe game. Niks mis mee. Lekker rondlopen. Wat killen hier en daar. Genieten van de wereld.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat was inderdaad juist het "probleem" van Origins.

    Hoe zit het trouwens in deze game met de verschillende regio's? Kun je meteen overal naar toe en scalen ze de tegenstanders naar je eigen lvl of is het zo als ik Origins dat regio's bepaalde lvl tegenstanders hebben?
     
  12. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Jammer dat een mening hier altijd gelijk als geklaag word bestempeld... Ik speel al vanaf de 1ste minuut de assassins reeks! En vind het jammer dat ze deze weg zijn ingeslagen met het lvl systeem wat in origins ook al het geval was. Ik blijf bij mijn mening en als jullie dat als geklaag zien prima. Leer ermee leven:thumbs:
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ohhh nou je mag best een mening hebben, maar ik wilde een nuance aanbrengen. Want 't levelen zit RPG wise prima in elkaar ;)

    Elke regio heeft een bepaald level net als in Origins, ze worden gescaled toch een bepaald level.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2018
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    In Origins deed de tegenstander toch met je mee levelen, als ik mij niet vergis ?
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    @UpInSmoke0611
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nee daar hadden gebieden ook een lvl (bij 20-24) en dan waren daar alleen tegenstanders/dieren in deze range. Als lvl 5 had het dus geen nut om daar heen te gaan

    Al kwam er volgens mij met een latere patch wel de optie om enemy scaling aan te zetten herinner ik mij net
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    In Origins was geen automatische scaling ja, in Odyssey wel. Ben je iig nooit overpowered.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vond dat overpowered wel wat hebben hoor, zeker als je dan weer terug ging naar Siwa. Daar even de baas uithangen.
     
  19. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Hebben jullie trouwens ook items die je niet kan verkopen maar ook niet kan verwijderen voor andere items ? Meeste probleem bij gear.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ubisoft Club items toevallig?
     

Deel Deze Pagina