1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Prijsvraag BigBen Interactive: 4 games te winnen

Discussie in 'Games' gestart door Sen, 18 okt 2018.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Even om jullie erop te attenderen dat er op de frontpage momenteel een wedstrijd loopt, waar vier mensen een game kunnen winnen. Het gaat om twee maal V-Rally 4 en twee maal de Imperium Edition van Warhammer 40K Inquisitor: Martyr. Doe dus snel mee!

    https://www.xboxworld.nl/artikelen/prijsvraag/bigben-prijsvraag/

    Succes!
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Frontpage?

    Bestaat dat nog?
     
    RO3Li vindt dit leuk.
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Blijkbaar weten zo weinig mensen dat er een frontpage is dat ze een bericht op het forum moeten plaatsen om naar de frontpage te verwijzen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Lekker bezig!
     
    Yellow 13 en Sen vinden dit leuk.
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik snap niet zo goed waar deze ondankbare reacties goed voor zijn. Ik regel een mooie prijsvraag en een klein team van mensen is al jaren bezig met werken aan de site. Als jij het niet wil lezen, dan moet je dat zelf weten, maar dan hoef je niet andere mensen af te branden.
     
    Excess-Denied, Bidle, schijterwt en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ondankbaar much? Graag gedaan hoor.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Af te branden?

    Het was een grapje schat.
     
    NLegendkiller vindt dit leuk.
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Doe maar niet meer grapjes maken. Not your strong suit.

    Ik doe mee :)
     
    Excess-Denied, CrazY, UpInSmoke0611 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Betere frontpage/ forum integratie was toch de wens? Nou bij deze :+
     
    Yellow 13, Jorrie en NLegendkiller vinden dit leuk.
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Haha, beter dit soort reacties dan van zuurpruim @Sen. Jullie maken het er zelf naar als de laatste nieuwsupdate op de frontpage van afgelopen januari stamt, jullie bij releases een game plaatsen die is uitgesteld (Wreckfest) en er nauwelijks nog artikelen worden gepost. Wees dan gewoon een man en incasseer een grapje. Het zegt namelijk niets over de prijsvraag, dat is erg leuk geregeld en het is natuurlijk altijd leuk om games weg te geven, dan wel te ontvangen.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2018
    lwn en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Even los van de nuances in de reacties.

    Kijk, er zit een team van mensen bij de redactie die hard hun best doen om goede artikelen te maken en te publiceren. Werken met vrijwilligers heeft ook zijn uitdagingen. Zo zijn er bijvoorbeeld geen mensen meer te vinden die nieuws willen posten. Hetzelfde geldt voor het bijwerken van de releases. En is dat raar? Niet echt ... een paar weken door nieuwssites spitten en door de releases database ploeteren gaat snel vervelen :'-( (Echt waar)

    Dat die secties nog steeds zo prominent op de site staan is mijn schuld. Had ik al lang moeten vervangen. Maar ja ... dat is een van die dingen in m'n gigantische backlog. Daarbij wil m'n gezin ook nog aandacht :cmS: M'n vrouw kijkt de hele week al chagrijnig omdat van 's ochtends 8 tot 's avonds 10 werk om een deadline te halen. Gelukkig heb ik een kantoor buitenshuis :lol:

    Waar Sen een beetje van baalt, is dat iedere actie die ondernomen word (vooral het posten op het forum, dus) iedere keer wordt ontvangen met negatieve reacties. Daar kan ik hem best wel gelijk in geven. Als je wilt dat dit forum en site een beetje in leven blijft, nieuwe leden aantrekt, etc, moet je dat vooral niet doen.
     
    ageQned, Yellow 13, UpInSmoke0611 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Point taken, bedankt voor de openheid. Om wel iets recht te zetten; mijn reactie was niet negatief bedoeld, sterker nog, ik denk serieus dat weinig mensen weten dat er een frontpage is en hun bookmark direct op het forum hebben staan. Wellicht is het zelfs beter om de frontpage dan geheel af te stoten en jullie volledig op het forum te richten, daar is namelijk wel degelijk veel activiteit en de frontpage doet hier eerder afbreuk aan dan dat het iets toevoegt. Je zou zelfs een nieuws- en artikelensectie aan het forum toe kunnen voegen mocht er in de toekomst besloten worden om hier weer meer mee te gaan doen.

    Verder respect dat je ook de hand in eigen boezem steekt, je redenatie is uiteraard prima te begrijpen!
     
    lwn vindt dit leuk.
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Weet je, ik steek er echt mega veel tijd in. Dan is t echt naar als mensen zo negatief reageren. Het levert juist frustraties op als je door een gebrek aan mensen niet alles kunt voor elkaar krijgen wat je graag zou willen. Over bijna tien jaar ergens elke week vele uren insteken en tig mensen over die tijd hebben zien vertrekken en dan toch doorgaan. En dan luchtigjes zeggen van, kap er maar mee of me zuurpruim noemen als iemand een zeer negatief grapje maakt dat ik niet waardeer. Het is al moeilijk genoeg om genoeg mensen gemotiveerd te houden zonder extra negativiteit. Natuurlijk zou ik liever zien dat er ook nieuws gepost wordt en dat we artikelen sneller kunnen plaatsen en de database up to date is. Met genoeg gemotiveerde mensen kan alles, maar ons groepje kan geen ijzer met handen breken. Ik denk overigens dat geen van de redactieleden er voor zou tekenen om (alleen) het forum te managen. Ik niet in elk geval. Ik schrijf met veel passie en plezier vrijwel elke week een artikel, ga naar events, regel t redactiegedeelte van het forum en doe het PR contact. Dat doe ik ook allemaal vrijwillig, evenals t regelen van deze prijsvraag.
     
    ageQned, Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Sen @lwn : Ik weet dat jullie er erg veel tijd in steken om het goed te houden en waar nodig te verbeteren. Tijden veranderen wel eens, jullie doen jullie best. No worries, waardeer de inzet van alle mensen van de ''staf'' van XBW, zelfs mijn oude nemesis @Jorrie . Gezeik, of complimenten, je houd het altijd en overal. Laten we allemaal proberen het leuk en goed te houden zou ik zeggen. :)
     
    ageQned en Sen vinden dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Tsja kritiek leveren is altijd makkelijk. En kritiek geven hoeft helemaal niet verkeerd te wezen als het maar opbouwende kritiek is. Je kan het toch nooit iedereen naar het zin maken en iedereen heeft altijd zijn mening wel klaar liggen.

    Voor een klein team doen ze dit toch prachtig. Ook deze prijsvraag wordt toch maar weer geregeld. Ik heb meer respect voor een klein team vrijwilligers die dit voor elkaar hebben, dan een groot team waarvan je tegenwoordig op hun sites gek wordt van al die advertentie's en promotie flauwekul.

    Daarom kom ik hier ook zo graag net als ik vroeger graag bij sites als segaonline en dergelijke kwam.

    En een paar nieuws posters of degelijke zouden wel te vinden moeten wezen toch? Of houden jullie bewust het team klein?

    Verder keep up the good work.
     
    Sen vindt dit leuk.
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik kan ze echt niet vinden. Zou graag meer capabele redactieleden hebben. Nieuws, Facebook, eindredactie vooral. Gewone redactieleden ook. Dus spread the word :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In het verleden honderden nieuwsberichten geschreven voor EvilGamerZ. Die site bestaat ook nog steeds. Ik wil het wel doen en tevens reviews schrijven als het nodig is. Liefst wel met een bereikbare eindredacteur. Desnoods doe ik een testreview en testnieuwsbericht.

    Wie biedt zich nog meer aan baklappen. :thumbs:
     
    Bidle en Tits vinden dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik ken er wel aan paar die veel content, reviews en dergelijke hebben geschreven en waar je van op aan kan. Weet niet of ze nog willen of de tijd ervoor hebben, maar kan ze altijd vragen. Mochten ze intresse hebben kunnen ze dan contact met jou opnemen?
     
    Bidle, Sen en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Maak de site Multiplat en ik klim met alle plezier weer in de digitale pen!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ook en ik zou ook graag zien dat de site echt afgemaakt word. Overzichtelijker, dat je het nieuws sneller kan vinden en dat als je inlogt op het forum, dat je dat ook meteen bent op de frontpage. Ik denk dat dat wel meer uitnodigt om eens een kijkje aldaar te nemen.

    Ik wil ook wel gaan schrijven, heb mijn motivatie al aangegeven, maar we moeten ook werken aan het afmaken van de site zelf, wat ik niet echt het geval vind. Als we dat doen, met een aantal nieuwe redacteuren erbij, dan denk ik dat we een heel eind kunnen komen.

    En mensen moeten ook blijven meedenken met het verbeteren van zowel de site als het forum.
     

Deel Deze Pagina